nuorimamma
Oman äänensä löytänyt
Hyvä et on muitakin, jotka ei vielä ole rakenneultrassa käynyt. Mulla se on vasta puolen toista viikon päästä ja kirpun sukupuoli olisi kanssa kiva tietää.
Pakko hehkuttaa täällä. Mun toinen puolisko kosi minua tänään <3
Oletteko ehtineet kertoa jo kaikille ystäville ja sukulaisille tulevasta perheen lisäyksestä. Mä ainakin tajusin tänään, etten ole muistanut kertoa mummille pikkuisesta. Nyt pitää kirjoittaa lista kelle olen kertonut ja kelle en. :)
Mamma+kirppu
Pakko hehkuttaa täällä. Mun toinen puolisko kosi minua tänään <3
Oletteko ehtineet kertoa jo kaikille ystäville ja sukulaisille tulevasta perheen lisäyksestä. Mä ainakin tajusin tänään, etten ole muistanut kertoa mummille pikkuisesta. Nyt pitää kirjoittaa lista kelle olen kertonut ja kelle en. :)
Mamma+kirppu
Tsemppiä! 
Semmoista piti tulla vaan jakamaan, että huominen rakenneultra JÄNNITTÄÄ. Jotenkin oon tähän asti jaksanut ajatella positiivisesti, että kyllä siellä mahassa kaikki hyvin on, mutta nyt oon sitten kaiken maailman kauhukuvat mielessä. Osaisiko joku muuten kertoa, kauanko rakenneultra suunnilleen kestää? NT-ultra taisi meillä kestää jonkun 20 minuuttia. Mutta entäs nyt, kun ilmeisesti syynätään vähän tarkemmin?
. Ei varmaan saa unta koko yönä....
Tälläkin hetkellä ollaan hyvinkin hereillä
Mutta se vaateongelma... Haluaisin siistejä tunikoita, että voisi vaihtaa venyvälle ja paukkuvalle leggarilinjalle, mut niiden osalta kaappi huutaa tyhjyyttään ja kaupoistakaan ei tunnu nyt löytyvän. Yhdet hyvät äitiyshousut mulla on, mut jotenkin tämä pukeutuminen, varsinkin siis työpukeutuminen, on nyt haasteellista...