LittleMyy
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tervetuloa uusille ja varsinkin pitkään yrittäneille ekstra onnittelut!
Mulla maha kasvo kyllä viikossa (rv19->rv20) ihan valtavasti ja kauhulla odotan, että jos kasvaa vielä toisen viikon samaa tahtia niin ei ole mitään resursseja piilotella mahaa enää töissä. Aion kuitenki yrittää :D . Mullahan on siitä hassu tilanne, että joudun menemään viikoksi tässä lomien välissä töihin ja olisin tahtonut sitten vasta elokuun lopussa paljastua kollegoille.
Mulla maha kasvo kyllä viikossa (rv19->rv20) ihan valtavasti ja kauhulla odotan, että jos kasvaa vielä toisen viikon samaa tahtia niin ei ole mitään resursseja piilotella mahaa enää töissä. Aion kuitenki yrittää :D . Mullahan on siitä hassu tilanne, että joudun menemään viikoksi tässä lomien välissä töihin ja olisin tahtonut sitten vasta elokuun lopussa paljastua kollegoille.
Nooo eiköhän se tästä taas..
No ehkä ajattelevat vaan, että makkara on kesälomalla taitanut maistua tosiaan
Ni samalla tuli todettua et kyllä, pidän itseäni lihavana ja pelkään jääväni tälläiseksi. Koiran kans käyn kävelemäs parista viiteen kertaan päivässä, mut ei sitä voi hyvllä tahdollakaan lenkkeilyks kustua ja aikaakin kuluu vaan alta puoli tuntia per kerta. En nyt mikään himourheilija ollut ennen raskautta.
Voi näitä "lemipinimiä" ..ryhävalas, hihhih. Joo se varmaan on juurikin näin, että kohtu se siellä kasvaa (ja se maha siinä päällä taas vähän lisää
) Miksi kaikki omituinen ja pelottava tapahtuu AINA yöaikaan?! Eli silloin, kun ei voi edes soittaa mihinkään hädässään. Yöllä aloin jo miettimään, kuinka kauan ajaa sairaalaan
(asutaan maalla)
) jospa tästä nyt saisi vihdoin edes vähän lenkkeilymoodia päälle, jottei viaton rekku ihan sentään muumiksi paisu minun takia
, joten älä välitä
Mulla huomenna rakenne edessä. Jännittää niin perusteellisesti, että mitenköhän saa nukutuksi