Ensimmäistä lastaan odottavat joulukuiset

Jaahas, meikäläinen siirtyy pois näistä ympyröistä... Keksken meni viikko sitten :/ Mutta en vaivu epätoivoon, olen sentään pcosta huolimatta onnistunut tulemaan raskaaksi ja vielä ilman lääkkeitä joten eiköhän meillekin vielä vauva tule :) Ja jos jotain positiivista pitää ajatella niin aikakin mahdun elokuussa mun ihanaan morsiuspukuuni. Ja häiden jälkeen on kiva taas alkaa yrittämään kun ollaan sitten saman sukunimen alla :D PALJON PALJON tsemppiä teille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti :D Minä poistun->

Pahoitteluni JeKiira :sad001 ! Tsemppihalit :3some ! Ihailtavaa että olet noin positiivisin mielin, kaikkea hyvää sinulle ja ihanaa hääaikaa !

Voimia JeKiira! Ja ihania häitä ja niiden valmistelua, sekä sitten kaikkea kaunista ja hyvää tulevalle vaaville/ vaaveille jonka/ jotka saatte sitten yhteidellä nimellä!

Multakin myöhäiset pahoittelut Jekiiralle ja kaikille muillekin, ketkä on joutunut ryhmästä lähtemään :hug013

Jotenkin tänään vasta ekaa kertaa neuvolassa käydessä alkoi kunnolla tajuamaan, että vauvaa tässä tosissaan odotellaan :grin. Vaikka tosiaan pikkusta en olekkaan vielä päässyt näkemään ja hirveä hinku olis jo ;). Onko muita, keillä ei vieläkään ole ollut yhtään ultraa??

Itse odottelen vielä ekaa neuvolakäyntiäkin. Yksityiselle mennään ultraan ensi tiistaina ja neuvola on siis torstaina.

Mua hieman huolestuttaa, olen nyt kolmatta päivää kuumeessa. Vaikka terveydenhoitaja sanoi, että virustaudit ei vaikuta sikiöön.. Mutta kun olo ei parane millään. :( Mitään lääkkeitä en oo uskaltanut ottaa. Onneks on ultra ens keskiviikkona, toivottavasti olo paranee siihen mennessä. Nyt ei kai auta kuin lepäillä.. Onko muut pysyneet terveenä?

Mulla ei kans ole ollut vielä kuin se eka neuvolakäynti ja nt-ultra on siis vasta 27.5. Nyt mennään rv10+4 eli olen päässyt tällä kertaa pidemmälle kuin ekassa raskaudessa. Jotenkin kuitenkin oireiden vähyys pelottaa. Väsymys tosin vaivaa ja onhan noi rinnat hiukan isommat ja masu iltaa kohden paisunut niin, että on töissäkin pakko avata nappia, kun istuu toimistolla... Olin yhden päivän saikulla, kun alkoi selkää ja mahaa sattua (kylkikaaresta ja munuaisten tietämiltä). Tosin siivosin sen päivän, joten ei tullut lepäiltyä juurikaan... Nyt sitten olen taas lähdössä raksalle siivoamaan. Muutenkin loppukuu on aika hektinen, kun tarvii pakata ja saada vuokrakämppä tyhjäksi ja uusi talo muuttokuntoon. Kun nyt vaan jaksaisi, ettei kaikki hommat siirtyisi miehelle (joka on vielä viikon työmatkalla)...en millään viittis olla mikään invalidi tämän raskauden takia, vaikka siltä välillä tuntuukin :)

Mulla oli tuossa torstaina eka neuvolakäynti, ja täti oli oikein mukava; veljentytöillä sama neuvolatäti. :happy093Ja tämä neuvolatäti jatkaa sitten, kun pienokainen syntyy, niin pienokaisen neuvolatätinä. :gen014 Tosin täti jää vuorotteluvapaalle tuossa loppuvuodesta ja palaa sitten maaliskuussa takaisin.
Nyt tässä sitten odotellaan KOKSista ultraan kutsua.. viikkoja tänään tasan 9+0.

Paranemisia Ninnulle, toivottavasti on jo alkanut hellittään :)

Mulla kanssa ensiviikolla torstaina neuvola-ultra ja sitä seuraavalla viikolla se np-ultra. Odotetaan kuin kuuta nousevaa :D.

Nyytikki, eihän kaikille tule oireita ollenkaan :). Mut toi väsymys on kyllä raivostuttavaa, tänäänkin mennyt lähes koko päivä sängyssä (tosin kirjaa lukiessa, mutta kuitenkin), mitään ei jaksa tehdä. Sitten vielä kun mies on aina sellanen hössöntöö, että kokoajan pitää olla vauhdissa, niin hävettää oma väsymys :oops:. Onneks neuvolassa puhuttii tosta väsymyksestä sen neuvolatädin kanssa, niin ehkä se ukkeliki ymmärtää, ettei se vaan ole mun laiskuutta :biggrin

Mulla ei kans ole ollut kuin se eka neuvolakäynti ja eka ultra eli se nt-ultra on mullakin vasta 27.5. Nyt ollaan rv11+4 ja oireita ei ole tällä hetkellä oikeastaan muuta kuin rintojen arkuus, varsinkin ilman liiveja ollessa. Nukkuessakin saattaa herätä siihen, jos ne ovat jotenkin huonosti tai puristuksissa. Ja sitten masussa tuntuu varmaan jotain kasvukipuja (vihlontaa) varsinkin iltaa kohden ja erityisesti jos on päivän aikana touhunut kovasti jotain. Ja alavatsa on ollut nyt useampana päivänä illalla tosi pinkee, siis sormella painaessa, tuntuu kovalta. Se vähäinenkin kuvotus ja väsymys mitä mä koin tuntuu pikku hiljaa väistyvän, mutta onneksi on edes jotain oiretta vielä eli noi kipeät rinnat, niin tietää, et kyllä siellä elämää luultavasti edelleen on.

Nonii.. nyt tuli Careasta kirje; ja aika ekaan ultraan äitiyspkl:lle ke 5.6 ja aikaisin aamusta, heti klo 7:45. :confused2 Sitä odotellessa! :happy119

Moi kaikille!

Nyt vasta löysin tieni tänne palstalle, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Kiva lukea teidän tuntemuksista kun tuntuu että itsellä täsmää melkein kaikkien kanssa. Laskettu aika on 26.12., eli nyt viikkoja on 8+5. Huomenna on ensimmäinen neuvola, vähän jännittää mutta innolla odotan! :) Väsymys on ollut lähipäivinä suorastaan hirveä, simahdan heti työpäivän jälkeen ja saatan nukkua parikin tuntia. Aikaisemmin rakastin lähteä juoksulenkille iltaisin, mutta nyt jaksan enää lähteä korkeintaan kävelylle, jos sitäkään. Onko teillä ollut miehet mukana ensimmäisellä neuvolakäynnillä vai onko se tarkoitettu pelkästään äidille? :-)

Moi kaikille!

Nyt vasta löysin tieni tänne palstalle, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Kiva lukea teidän tuntemuksista kun tuntuu että itsellä täsmää melkein kaikkien kanssa. Laskettu aika on 26.12., eli nyt viikkoja on 8+5. Huomenna on ensimmäinen neuvola, vähän jännittää mutta innolla odotan! :) Väsymys on ollut lähipäivinä suorastaan hirveä, simahdan heti työpäivän jälkeen ja saatan nukkua parikin tuntia. Aikaisemmin rakastin lähteä juoksulenkille iltaisin, mutta nyt jaksan enää lähteä korkeintaan kävelylle, jos sitäkään. Onko teillä ollut miehet mukana ensimmäisellä neuvolakäynnillä vai onko se tarkoitettu pelkästään äidille? :-)

Hei sipe_ ja tervetuloa :) Mua väsytti viime viikko ihan kamalasti, enkä saanut itseäni liikkeelle, mutta nyt väsymys on onneksi vähentynyt. Me mentiin miehen kanssa yhdessä eka neuvolakäynnille, mutta aika turhaan mies oikeastaan oli mukana. Kuulihan se samalla siinä kaikenlaisia asioita ja ehkä ymmärtää muakin nyt paremmin. Eli ei siitä haittaakaan ollut ja itse vaikutti olleen ihan tyytyväinen että oli mukana.

Moikka sipe_, mulla oli avopuoliso mukana. Molemmat täyttivät omalta osaltaan Audit -testit :grin Ja sit neuvolatäti sano, että seuraavaks voi olla mukana viikoilla 22, että ei tarvi olla joka kerta mukana. :angel8

Minäkin liityn joululahjaaodottavien joukkoon.. :)
Nyt on menossa rv 8+6 ja laskurin mukaan vauveli syntyis 26.12. (sipe_ meillä on sama!! ;) )
Ensi viikon tiistaina eli 28. päivä on ensimmäinen neuvola ja on kuulema ultra myös sillon. Sinne ollaan yhdessä miehen kans menossa. Kyllä sitä ollaan ootettukin!! :)

Oon itsekin joulukuussa syntynyt niin jotenki toivon että menis meillä sen verran yli että lapsi syntyis vasta vuoden 2014 puolella tammikuussa. Olen itse ainakin kärsinyt siitä että oon loppuvuojesta, kun kaikki kortit sunmuut saa kaikkia kavereita myöhemmin.. Mutta turhaankai mää tällasta suren, vaavi syntyy kun on syntyäkseen!<3 Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin ja siellä ultrassa näkyis jotain. :)

Sakke, mä oon taas syntynyt kesällä ja aina harmitti lapsena kun kaikki kaverit oli mökeillään yms reissussa kun mulla ois ollu synttärit ja aina piti itte sumplia synttäripäivää niin, että mahdollisimman moni pääsis :smiley-angry016. Mut itte oon aina ollut kunnon joulu-ihminen ja se koko kuukausi on mulle kuin juhlaa, kun saa koristella talon, polttaa kynttilöitä, tehdä ja syödä herkkuja, joten oisin taas mielummin syntyny jouluna ;). Heh, kai sitä aina löytää vaan "huonoja" puolia omasta syntymäajastaan ;).

Sipe, meillä on mies ollu molemmissa neuvoloissa mukana ja neuvolantädit on sanonu, että kaikkiin kannattaa miehenkin tulla jos vaan pääsee :).

Takaisin