JeKiira
Satasella mukana keskusteluissa
Jaahas, meikäläinen siirtyy pois näistä ympyröistä... Keksken meni viikko sitten :/ Mutta en vaivu epätoivoon, olen sentään pcosta huolimatta onnistunut tulemaan raskaaksi ja vielä ilman lääkkeitä joten eiköhän meillekin vielä vauva tule :) Ja jos jotain positiivista pitää ajatella niin aikakin mahdun elokuussa mun ihanaan morsiuspukuuni. Ja häiden jälkeen on kiva taas alkaa yrittämään kun ollaan sitten saman sukunimen alla :D PALJON PALJON tsemppiä teille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti :D Minä poistun->

! Ihailtavaa että olet noin positiivisin mielin, kaikkea hyvää sinulle ja ihanaa hääaikaa !
Ja tämä neuvolatäti jatkaa sitten, kun pienokainen syntyy, niin pienokaisen neuvolatätinä.
Tosin täti jää vuorotteluvapaalle tuossa loppuvuodesta ja palaa sitten maaliskuussa takaisin.
Sitä odotellessa! 

. Mut itte oon aina ollut kunnon joulu-ihminen ja se koko kuukausi on mulle kuin juhlaa, kun saa koristella talon, polttaa kynttilöitä, tehdä ja syödä herkkuja, joten oisin taas mielummin syntyny jouluna