Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin tää palelu tullu nyt viikonlopulla....

Ja kunto romahtanu hyvä kun kilometrin jaksaa taapertaa....

Miten jetsonilla meni???

Tänään oksensin nii että lapsetkin meinas hätääntyä, ruoka ei oo maistunut koko päivänä, töissä oli pikkasen huono olla :( pää niin kipeä koko päivän että kun pääsin kotiin tuntu ettei hengissä selviä ja nukuinki panadolin voimalla illan.. Ukko haki apteekista pahoinvointirannekkeet, toivottavasti auttavat eikä tämä olo kestä kauaa..

Palelee myös täällä, vois johtua siitä kun ei oo syöny kunnolla?

Kaksi pikku kaveria tyytyväisenä viikojaan vastaavana siellä kasvoi. Kummallakin pumputti jo sydän kauhiaa vauhtia. Torstaina tarkistellaan uudelleen että mikä silloin tilanne.

Selvis samalla syy voimakkaille alku oireille ja kovasti turvonneelle alavatsalle. :) ja lääkäri epäili että kohdun siirtymä ja kaikki nämä aiheuttanut sen kivun ja tulehus ollut alkavana munasarjassa. Senki takia torstaina uusiksi ettei vaan tulehus ala nousta uudelleen.

Kurisee ruokatorvessa. Aamu mennyt puhallellessa. Nytkö se pahoinvointi alkaa?! Rv 6+6.

Täällä alko aamu hyvin ja onnellisena aloin juomaan kahvia ja appelsiini mehua niin ei kauaa menny niin alko oksettamaan. Vielä oon saanut pidettyä sisällä kaiken ja toivottavasti pysyykin sisuksissa. Ei kehtais vielä kertoo anopille ja appiukolle kun mieskään ei oo täällä ja se ei oo oikeen itse käsittänyt että vauvoja tulee kaksi. :) jospa nyt sais salassa vielä hetken pidettyä.

Onks muille tullut suonenvetoja? Ihan kauheita - aiemmin pysyneet kurissa magnesiumilla, pitää kysyä neuvolasta jos annostusta vois vähän nostaa.

Täällä aamu alkoi kanssa puhallellen ja yritin saada junassa pidettyä suuni kiinni kun tuli ihan hirvee olo. Muutenkin jotenkin kamala päivä kun ei pysy hereillä ja pitäisi tenttiin mennä :D Maha turvoksissa ja kipeä olo, mutta eiköhän tää joskus helpota :D

Kuuluuko muuten pieni alaselkäkipu asiaan? Heti huolissaan et ennakoiko taas keskenmenoa. Ei tuo kovin pahaa ole kun joskus vaan koskee.

Noniin, nyt loppui kahvin juonti. Hyi yöks, kun on pahaa.. :D

Siis mulla ei oo vieläkää mitää oireita :o tai siis muutaku nälkä, väsy, turvottaa ja joskus huimaa. Alan taas miettiä että onko kaikki kunnossa, koska sillon km raskaudessa olin oireeton..

Freyja, mulla välillä juilii alaselkää ja oon kans miettiny että kuuluuko se asiaan. Toivotaan että kuuluu :D

Mulla oli kans alaselkäkipua yks päivä. Pelkäsin et tuliko km, mut koska kipu meni ohi ja oireet ennallaan, päätin ettei syytä huoleen.

Apua, tätä vollotuksen määrää. Mies lähtee reissuun ja on pois 3(!!!!) yötä ja mitä tekee muija? Kiukuttelee ja parkuu silmät päästään. Hei oikeasti ku taas tätäkin miettii ns. Järjellä ni mitä mä itken? Hormonit <3

Muokattu viimeksi:
Mulla oli lähes tasaista jomotusta alaselän puolella esikoista odottaessa, ja tässäkin raskaudessa on ollut sillon tällön. Eli alaselkäkipu ei ole syy huolestua. :)

Heippa kaikille. Tänään tein positiivisen testin ja piti oikein toinen tehdä että usko näkemänsä plussan. Kävin googlettelemassa oireita ja löysin tämän foorumin ja piti liittyä. Minulla ei oikeen mitään oireita ole ollut. Vähän rinnat kipeänä ja ehkä pientä nipistelyä vatsassa (voi toki olla kuvitteluakin :) ).Kun teidän oireista olen lukenut niin nyt varmaan alkaa pakonomainen ruumiintoimintojen tarkkailu :)

Alaselkäkivusta mulla muuten on ihan kans omakohtaista kokemusta, alkoi pari päivää ovulaation jälkeen ja vieläkin juilii. Ja siis luulin aluksi että mulla on vaan äitynyt selkä jostain muusta syystä, ja oli kaks viikkoa ihan sairaan kipeä! Taaksepäin taivutus oli aika mahdotonta. Mies kun hieroi niin meni vain pahemmaksi, jumppailin selkää ja veivasin Selättimellä, auttoi jonkin verran. Plussan jälkeen helpotti jostain syystä sekin, mutta vieläkin on arka.

Nyt on taas itsellä sellainen olo että oman mielenterveyden takia ajattelin tehdä vielä pari Clearbluen digitestiä ennen kuin soitan neuvolaan. Tein viime viikon tiistaina viikkonäytöllisellä (tein päivää ennen oletettuja menkkoja) ja näytti 1-2 viikkoa. Tein lauantaina uudestaan ja edelleen näytti samaa. Tosin molemmat tein iltapissasta. Mutta nyt mietityttää että tapahtuukohan tuolla mitään edistystä.. o_O

Brainfreeze, siis alle viikko testausten välissä? Eiks sillon ole ihan ok toi tulos?

Mää kyllä suosittelisin niitä pahoinvointirannekkeita, ukko haki mulle ne eilen ja laitoin tänää paikalleen nii ei oo ollu huonoa oloa tai oksennusta tullut niinku eilen :)

Mulla on ollut rv 6 saakka päivittäistä pahoinvointia/oksentelua, menkkamaisia kipuja, kylmyyttä ja tajuttoman runsas valkovuoto. Pissalla ravaaminen (varsinki öisin) alko pari viikkoa sitten. Nyt 12+2 menossa, sais ees toi pahaolo helpottaa :(

Täällä kans nyt yks liika stressaaja ja joka kivun tunnustelija. :confused: Täällä ei mitään oireita raskaudesta muuta kuin rinnat on ihan rrrkeleen kipeät ja alaselkää juilii välistä.. mutta itseä nyt huolestuttaa nää alavatsa kivut,juu tiedän että kuuluu raskauteen mutta silti huolestuttaa tuon yhden kkm takia. :sad001

Kipu on ainakin iltaisin juuri vasemmalla puolella alavatsalla,levossa alkaa vihoittelee välillä kovemminki.. välillä nippailee koko mahaankin ja vv vuotoakin taas on reilusti.. oikealle puolen harvemmin koskee. Kivut ei siis pahoja mutta joka kerta saa vessassa kauhulla käydä alkaako vuoto :sad001 Kkm kun tuli kipu oli itsellä aivan järkky ja oikealla puolen. Tulisi nyt nopeasti kuun alku niin pääsisi katsomaan onko siellä elämää vai ei. :eek: Rv hurjat 4+6 :)

:p joo Pauveli, on se varmaan ihan oikein, mutta oon malttamaton ja pessimisti, mutta ehkä jaksan odottaa viikonloppuun asti ennen uusintatestausta.

Pitäis käydä hakemassa taas digi ja kattoa tulisko loppuviikosta 3+, ihan vaan oman mielenrauhan takia koska nää oireet on niin olemattomat ja ultra on vasta ensviikon torstaina. Tietäis ainaki että hcg nousee :)

Takaisin