Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Crysade: Täälläkin taas sellainen olo et ei kiva. Luulin jo et olis helpottanut kun viime viikko oli jotenkin parempi. Lauantaina sit sai halailla pönttöä lähes koko päivän ja nyt sit iltaisin sellainen kuvotus ja huono olo et ei yhtään kiva. Kaiken lisäks tuntuu et väsymys taas palannut, mut öisin en oikein saa kunnolla nukuttua.

Mitenköhän tuota nukkumista voisi avittaa? Nukun kyllä sit kun nukahdan mut yölliset vessassa käymiset saa nukkumisen taas katoamaan :(

Täällä palannut ruokahaluttomuus, etenkin itetehtyä kotiruokaa kohtaan. Muutaman haarukallisen sain broilerikiusausta tänään alas, yäh.. ja nyt ku taas yritän miettiä jotain hyvää kotiruokaa, niin mieleen tulee lähinnä salaatti. Huomenna aion marssia subiin ja mies saa keskenään syödä ne pahat kiusaukset :D .

Jännä juttu, mut mulla on kans vähän samaa. Juurikaan pahoinvointia ei oo ollu koko aikana ja nyt on useampi päivä menny niin et kaikki normaali kotiruoka ällöttää. Nälkä ois mut mitään mitä kotona kaapissa ois, ei yhtään tee mieli ja saa pakottaa ittensä syömään. Ja jano on koko ajan, eikä se mee pois vaikka kuinka juo vettä. Ihan kun ois krapula! Outoa että nyt kun eka kolmannes alkaa olla jo ohi! :confused004

Ainiin ja kahvin juontiin mulla on nyt vasta tullu totaalinen stoppi! Ällöttää sekin. Aiemmin ei ollu mitään ongelmaa. Kellään samaa?

Täällä vähän samaa! Kaikki mieliteot laidasta laitaan on tullut kai jo täytettyä, nyt ei enää mikään maistu. :/

Ja riesana jatkuva paleleminen. Ei huvittais aamullakaan kömpiä pois peiton alta kun sitten on ihan jäässä. Meillä sisällä nyt kuitenkin ihan normaali 22 asteen lämpötila ulkoilmasta riippumatta, mutta mä nyt oon aina ollut tällanen vilukissa ja nyt raskaana varsinkin. Toivottavasti ei mitään hirmu paukkupakkasia tuu, tai muuten en voi mennä ulos ollenkaan!

Hei sama!! :o mä oon ihan jäässä melkein koko ajan! Välillä kaksi vaatekertaakaan ei riitä. Ja etenkin illalla nukkumaan mennessä oon ihan jäässä enkä meinaa lämmetä. Sormiinkaan ei taho veri kiertää niin me on kylmät.

Tää pahoinvointi sais oikeasti loppua jo! Tänään oli ihan normaali olo koko aamupäivän ja jaksoin kerrankin lapsen kanssa touhuta vaikka mitä. Sen jälkeen onkin ollut taas ihan ekstrahirveä olo ja loppupäivä mennyt vaakatasossa velloen. :sick006 MASENTAVAA! :smiley-angry017

Täällä vaihtelevasti palelua. Omalla kohdalla oon aatellu et reagoikohan kroppa rajummin väsyyn?

Palelua täälläkin! Lisäks aivastuttaa, nenä vuotaa ja on aamuisin tukossa. Ei voi olla flunssaa kun on kestäny viikkotolkulla eikä mitään muita flunssan oireita oo ilmaantunu.

Itseäkin palelee oikeestaan kokoajan mutta sit välillä tulee yht äkkiä ihan kauhia hiki pintaan ja tuntuu että paistuu. :D No mistä seki johtuu niin en tiiä. :D Nyt kyllä yövuorojen teon vuoksi varmaan palelee enemmän kun unirytmi ihan päin pyllyä.. :D Onneksi ei oo enää kun tämä ja ens yö niin sit loppuu mulla yövuorojen teko, ellei tuu hälynä yö vuoroon tuloa. :)

Kauhiasti tulee vaan mussutettua kaikkee ruokaa, herkkuja ja hedelmiä yöllä niin sit aamut ollaanki vessan vankina :( Jospa tää yö menis paremmin ja sais huomenna sit nukuttua :)

Mulla oli eilen illalla ihan panadolin vaativia kipuja :O on sellanen joko taas olo kokoajan. Pelkään että alkaa vuotaa. Voiko niin kovat kivut olla normaaleja? Kun tuntu et koko alavatsa oli tosi arka.

Mäkin palelen kestääkö se synnytykseen asti????

Mua on palellut joka raskaudessa ja se on loppunut onneksi toiseen kolmannekseen. Toivottavasti tälläkin kertaa... nytkin on sormet umpijäässä:/

Mulla kyllä palelu jatkui muistaakseni ihan loppuun asti. Nyt varmaan jos tulis lämmin kevät/alkukesä niin vois auttaa asiaa :) .

Luoja mikä olo. Mulle sitten ilmaantui tuttu ummetus kehiin :( Ja kun muutenkin oksettaa, turvottaa ja ilmavaivoja on niin ei oo kovin herkkua tämä raskaus. Onneks nuo pahenee iltaa kohden niin ei tarvi koulussa hävetä :D

Voisi kyllä jo nää oireet helpottaa. Alan olla kyllästynyt siihen ettei oikein mitään jaksa tehdä. Ja sit illat menee huonoa oloa potien.

Rv 11+5 kyllä jo kohta saisi helpottaa.

Jo täällä kans tämä väsymys sais luvan väistyä! Ärsyttä kun mitään ei jaksa ja mitään ei saa aikaiseksi. Mur! :smiley-angry016

Mä en meinaa edes jaksaa kirjoittaa tänne. Olo on niin karmea, että menin taas illalla kahdeksalta nukkumaan. Toki heräsin yöllä taas valvomaan, niin että nyt väsyttää kumminkin. Ehkäpä mun ei kannata kirjoitellakaan, kun ei ole mitään positiivista sanottavaa tästä raskaana olemisesta. Harmittaa ja tietysti pitäisi olla kiitollinen, että ylipäätään saa lapsia, mutta juuri nyt en jaksa muuta kuin yrittää selvitä päivästä toiseen.

Ja ummetus on muuten kamalaa, se tosiaan pahentaa huono oloa entisestään.

Takaisin