Ensimmäisen kolmanneksen oireita

siis voiko olla että yksi oireista kun toinen korva on lukossa? mä oon ihmetelly että miten mulla toinen korva on ollut jo toista viikkoa lukossa enkä saa sitä aukeamaan millään?

ajattelin just perjantaina pyytää että neuvolassa huuhdottaisiin mun korvakäytävät (ovat siis olleet lukossa aiemminkin, on tosi ahtaat), mutta en tosiaankaa ollu osannu yhdistää sitä tähän :D
 
Ihanaa, kun vihdoin saa nukkua yöt ilman montaa pissareissua!! Riittää kun alkuyöstä kerran käy. :smiley-bounce012
 
Mulla on nyt tullut taas etova ja paha olo, tai siis vastaava oli ihan alkuviikoilla, mutta nyt on noin sata kertaa pahempana. Ei tule oksennusta mutta kaikki oksettaa, mitään ei tee mieli ja töissäkin pitää oikein miettiä että mitä sitä uskaltaa syödä ettei iske maailmankaikkeuden pahinta oloa. Perjantaista asti tätä riemua on riittänyt. Aluksi luulin että sain vaan mahataudin, mies kun sairastui siihen viikonloppuna. Poika oli viime viikonloppuna päivän mahataudissa. Mulla ei oo tullut mitään erikoista kummastakaan päästä mutta siis voi JUMALA että mulla on HUONO OLO! Ja alkoi siis 11+2 ja edelleen.. Voiko raskauspahoinvointi alkaa uudelleen ja vahvempana vielä näillä viikoilla? OMG. Tänään olen saanut alas puolikkaan Saarioisten jauhelihakeitosta, en mitään muuta.
 
Mulla oli viikon pahoinvointi poissa just muistaakseni viikolla 10 ja sit se palasi kahta kauheampana. Edelleenkin joskus kuvottaa, mut tuntuu et alkaisi pikku hiljaa olla voiton puolella. Ja rv 12+3 tänään menossa :)
 
Huh, mustakin tuntuu nyt, että tää vaan pahenee. Eilisen seesteisen aamupäivän jälkeen sainkin sitten rangaistukseksi oksentaa sappinesteitä illalla. Hyi olkoon, kun on mahakin ihan kipeä tuosta yökkimisisestä. Ja tänään on ollut sitten melkein aamusta asti huono olo. Heikottaa, pyörryttää, oksettaa, väsyttää ja pitäisi vaan jaksaajaksaajaksaa.

Mutta jos jotain positiivista, niin munkaan ei enää tarvi ravata pissalla yöaikaan. Kiitti kohtu! :dance018
 
Minunkaan ei tarvi käyä kun illalla pisulla ja seuraavan kerran aamulla vasta :)) jotakin semmosta painavaa tuntuu aina välillä vatsalla...ja sit painon tunnetta niinku tuola alapäässä, jos vaikka kauan joutuu seisoon tai nosteleen lapsia...onko muilla??
 
Ja välillä tuntuu että ei mikkään istuma asentokaan passaa ku johonki painaa tai ahistaa :D
 
Mullakin on välillä, ja aika usein pakaroita puristaa niinku synnytyksessä supistaessa. Ei kipuja, mutta epämiellyttäviä nuo paineentuntemukset...:/ näitä täytyis jaksaa vielä puoli vuotta, hohhoijaa......
 
Mutta onneksi palkka on hyvä :) mää varmaa kirjotan tänne mun oireista koko raskauden ajan ku en varmana hoksaa/älyä siirtyä tonne seuraavaan ketjuun :dd
 
Mulla alkanut nyt sit vessa ravaamiset öisit! Wtf, tuleekohan kaikki oireet jälkijunassa ja pahoivointi oikeen oksennuksella joskus rv20 :happy093
 
Jännä että suurella osalla loppuikin jo yölliset vessareissut, mulla ei myöskään oo vielä alanneetkaan.. Toki oon käynyt varmuudeksi tirauttamassa jos esikoinen on jostain syystä herättänyt. Mutta ehkä mullakin alkaa toi vasta sitten loppupuolella, sympatisoidaan sitten VauvaHaaveissa toinen toistamme kun oksennetaan päivät ja kuseskellaan yöt, vimpalla kolmanneksella.

Palaan vielä tuohon mun pahoinvointiin, sori tää omanapailu :) Mutta siis joo, eilen illalla alkas vihdoin se mahatauti. Vessassa sain juosta koko illan, mutta kyllä kuukaa helpotti! Tosin tänään oli pakko hakea saikkua kun veti niin voimattomaksi tollanen tyhjentyminen. Nyt tuntuu vaan siltä että vieläkään ei tee mitään (lue: karkkia, kahvia, pullaa) mieli, mutta toistaiseksi ei ole tullut huonoa oloa niistä mitä olen syönyt. Ihanaa kun ei oo sitä kuplivaa pahan olon tunnetta mahalaukussa! Ja tänään 12+0!
 
Onko teillä muilla ollut semmosta limasta valkovuotoo? Mulla tuli tänään semmoinen paksu limanen mutta kirkas löntti vessassa käydessä. :sad001 vähän jännättää että mikähän se oli.
 
Jetsoni, minulla oli monta viikkoa sitten samanlainen ja pelästyin myös silloin. Kaikki on kuitenkin mennyt ihan normaalisti sen jälkeen, joten tuskin oli mitään vaarallista. Samanlaisia minulla oli muutamassa kierrossa aina päivää ennen ovulaatiota.
 
Mulla kans! Niitä tulee ja menee, mulla on joka raskaudessa ollut paljon valkovuotoa eri olomuodoissa. Limatulppahan kyllä kuulemma myös uusiutuu koko ajan, joten miksei siitäkin voi irrota joskus joku isompi klimppi?
 
Mietin kans tota limatulppaa kun muutamana iltana suoisteli ja sit tuli tuo ja nyt sit eilen ei kuitenkaan ollut mitään muuta ku kasvu kipuja. Se klöntti ei tosiaan ollu mitenkään tavallinen eikä mulla ennen oo tullu tommosia. Esikon raskaus aikana limatulppa ku irtosi niin se oli kyllä tooooosi paljon isompi ja vielä vähän limasempi klöntti. No taidan soittaa neuvolaan että saan varmasti mielen rauhan asiasta. :) Kauhia miten paljon tää toinen raskaus aiheuttaa enemmän huolta ja murhetta.
 
Mulla myös nyt tullut paristi sellanen läpinäkyvä limainen rihma, limatulpista mulla ei oo mitään tietoa kun en omaani nähnyt viimeksi ollenkaan. Mutta noista limarihmoista kysyinkin edellisessä raskaudessa neuvolassa, mulla kun tuli niitä alvariinsa ja tuntui että kaikissa sateenkaaren väreissä.. Oli ruskeaa, vihertävää, kellertävää jne.. Sanottiin vaan että ei tarvi huolehtia, niin kauan kun ei oo kipuja eikä mukana tule kirkasta verta, ei ole mitään hätää.
 
Juu, mullakin on noita jännittäviä klimppejä lähes päivittäin. Limatulppaa en viimeksi tavannut ollenkaan, kun esikoinen ei lähettänyt mitään ennusmerkkejä syntymästään.

Eilen huomasin suihkun jälkeen, että mahakarvat ovat taas kasvaneet apinamoodiin. Viime raskaudessa ihan sama juttu. Voi jestas mikä pörrö! Lisää todella tätä ennestäänkin naisellista fiilistä :porc.
 
Voi hyvää päivää, mäkin oon jo unohtanut mahakarvat! Mulla oli sellanen miehekäs karvaraita navasta alas asti, ajelin sitä vimmatusti aina suihkussa pois. Toivottavasti tällä kertaa jää kasvamatta :p
 
En kuulu tähän ketjuun mut mullakin mahakarvat kasvaa, onko meille poika tulossa?
 
Takaisin
Top