Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla pahoinvointi pikkuhilijaa ehkä helpottamassa, oahimmat oksennusajat takana vaikka vieläki välillä on päiviä et oksennan kaikki pois. Mulla on ihan alusta asti ollu erinäisiä mahakiöuja. Nyttenki päivittäin juilii välillä niinki kovaa et tuntuu et jalat lähtee alta. Ja välillä koko alamahalle tulee menkkakivut jotka kestää jonku aikaa, hirvittää vaan jos tässä vaiheessa jo alkaa supistelee. Tänään pitäs terkkarin soittaa et vähä sais jutella sen kans. Ylihuomenna ennen ultraa sain lääkärille ajan et jos se vaikka kirjottas saikkua et saisin ees jostaki rahaa. Ei oo kovin varma olo mistää :/

Mä oon niiiiin kuoleman väsynyt......!! Ja tää on pahentunut vaan päivä päivältä. Voisin nukkua päiväunet lasten kanssa, mutten viitti, koska sitten en saa nukuttua yöllä ja se on vielä huonompi asia. ZZzzzz.... Miten mä pidän itteni hereillä loppuillan? o.O

Ja mua PALELEE koko ajan kamalasti!!! Vaikka on kaks vaatekertaa päällä ja lämpimät tossut jalassa. Hyrrrr......

Täällä ovat alkaneet vaivatta si-nivelen kipuilut. Mistä lie johtuvat, kun vain toispuoleista on. Jalka oikein tuntui pettävän alta, kun sohvalta nousin ylös.

Jano on valtava! Voisin vain juoda koko ajan, vaikka maha on ihan täynnä. Ja pissalla pitää tietenkin ravata samassa suhteessa.

"Onko sinulla kipuja alavatsalla ja nivusissa? Kohdun kasvaessa sitä ympäröivät nivelsiteet venyvät ja aiheuttavat kiputuntemuksia. Kivut voivat tuntua pahoilta, mutta pääsääntöisesti ne ovat harmittomia. Jos kivut huolettavat, kerro niistä neuvolassa." Tuli viestissä tänään, Just kun eilisen taas pohdin ja mietin,oli koko päivän juilintaa :D :D

Muuten olo jees,pahaa oloa tulee vaan jos tulee pitkä väli syömiseen. Tissit edelleen kipeet. Taidan olla vähäoireinen :D Äiti lohdutti ja sanoi että mua oottaessaan oireita ei ollenkaan,olis voinu olla toiset 40 viikkoa putkeen raskaana :D

Joku täällä mainitsikin mahdollisesti odottavan Wagnerin kaltaista pikkuista. Onkohan sama juttu mullakin?? Nimittäin kyllä on outoa et molemmista päistä kuuluu. Aivan kuin olisin vanha irstas mies :). En nyt tiedä oliko hyvä kuvaus, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan :)

Mulla tää paha olo taas yltyy ihan hirveeksi ja samalla näköjään yrittää kuumetta nostaa. Mitehän tästä päivästä selviää? :( vielä olis työvuorooki jälellä minta tuntia. No jos kuumeen nostaa niin lähen heti kotiin. :(

Nukkuminen,mikä nukkuminen? Ei hitsi,illalla ei saa unta,sit jos vahingossakin heräät yöllä jossain välissä niin uudestaan et ainakaan saa unta moneen tuntiin. Näin aamusin sit väsyttäis. Raivosin miehelle joka viiden aikaan lähtee töihin että voisiko nousta hiljenpaa,ei kävisi vessassa ja olisi hiiiljaaa. Ei kuulemma onnistu :D oon kauhee.

Etkä ole kauhea tai sitten minäkin oon! sama homma, ensin ei nukuta ja meillä taas mies könyää myöhään nukkumaan kun olen itse nousemassa kuuteen töihin, pienimmästäkin rasahduksesta herää ja sitten ei saa unta, huh huh.. Aamulla sitten kellon soidessa herää kesken elokuvan ni tosi väsynyt.. Ja nyt särkee vasemmalta puolelta nivusesta niin ettei meinaa kävely luonnistua, ihan kuin olisi spagaatia yrittänyt ja epäonnistunut, au. Toivottavasti vatsassa kaikki hyvin..

Mies lupasi olla tästä edes niinkuin ei olisi ollenkaan :laughing005 Mulla ollut kans erillaisia kipuja,vihlaisuja jne kummallakin puolella alavatsaa,nivusia jne. Eiköhän ne kuulu asiaan,kohdun kasvuun :Heartred Eivät mulla ainakaan kovin pitkäkestoisia ole....

Voi päänsärky! Mikä tähän auttaa vai auttaako mikään? Liitoskipuja ja kohdun kannattimien kipuilua on myös ihan joka päivä. Neuvolassa sanottiin, että ovat normaaleja, mutta mitään vinkkejä en saanut, mikä voisi noihin kipuihin auttaa. Kiva, jos jo nyt lähtee jalka välillä alta kivun takia. Mitähän se sitten on loppuraskaudessa?

Mulla tohon liitos / kohdun kasvu kipuun auttanu ihan lepo ja särkylääke. Ajoittain mullakin ollut vasen jalka niin ettei askelta voi ottaa kun kohtu enemmän vasemmalla puolella. :)

Ja päänsärkyyn en oo saanu apua muusta kuin ihan vaan ulko ilma ja uni. Ei oo särkylääke auttanu yhtään ja neuvolassaki olivat ihan toimeettomia kun sanoin tästä päänsärystä, sillon ku se oli kestäny 5pv.

Onko kellään lisääntynyt valkovuoto? Mulla on tämän viikon ajan olo tuntunut koko ajan epämukavan märältä ja luulen, että kyseessä on lisääntynyttä valkovuotoa.. tai ainakin vuoto on vaaleaa ja hajutonta..

Hermot menee, kun soittelin neuvolaan tästä asiasta, kun haluaisin selvyyden, että onko tämä valkovuotoa tai esim hiivaa, niin eipä siellä ollu lääkäriaikoja antaa ja käskettiin soittaa terveyskeskukseen. No soitin terveyskeskukseen ja ei ollu tälle päivälle aikoja ja lääkärit päivittää vasta maanantaina ens viikon lääkäriajat. Tästä paskastako mää maksan veroja!? Vissiin aina pitäis varata aika yksityiselle, jos jotakin hoitoa haluaa.. Tänään en soita enää mihinkään.. Sori avautuminen! :p

Mulla ainakin valkovuoto lisääntynyt. :) Hiivanki sairastin mutta sen kyllä tunsi kun kutisi ja poltteli koko ajan.

Mulla valkovuoto niin runsasta et oon pikkuhousunsuojissa kulkenu koko odotusajan ettei oo housut koko ajan märät...

Mulla tuntuu kans, että valkovuoto on lisääntyny ihan hurjasti, pakko kai kohta oikeesti alkaa käyttää sidettä ettei oo pikkarit ihan märät..

Lisäks on ny pientä väsymystä ja noita vihlontakipuja melkeinpä päivittäin.

Mulla ei oo vielä kauheesti lisääntyny, mutta viime raskaudessa loppua kohti oli jo niin runsasta ja juoksevaa se vuoto, että kun olin menossa suihkuun niin reisiä pitkin vaan valui. Silloin se alko olla jo niin juoksevaa, että kerran piti sairaalassa käydä tarkistamassa, ettei oo lapsivettä joka tiputtelis, mutta ei sitten ollu vaan ihan valkovuotoa :) .

O/ Täällä kans vuotelen! Esikoista oottaessa jo hamstrasin ison läjän uusia pikkareita, että saa vaihtaa vaikka kolmesti päivässä.:rolleyes: Mä en niin perusta mistään hiostavista siteistä, yyyyh...

Mulla tulee valkkaria vaihdellen. Alussa tuli ihan kunnolla ja nyt on päiviä jolloin tulee ja taas päiviä jolloin on ihan kuivaa. Minäkään en pikkuhousunsuojista perusta kun ne tosiaan hiostaa. On sit välillä märät alkkarit :D

Takaisin