Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täältä yksi rasvaletti kans hei! :smiley-angry019 Ja mullahan sattuu tällä hetkellä olemaan hiukset vielä mustat ni ai että näkyy rasvotus kivasti ja hilseily. :smiley-angry026 Täytyy alkaa varailee aikaa kampaajalle!
:) Ja teiniks minäkin heittäydyn,otsa on kuin pottupelto! Nimimerkillä ikinä ei näppylöitä naamassa. :smiley-bounce022

Viikon tässä olinkin ilman pahoinvointia,nyt tuntuu tulevan ryminällä takaisin! Kaikki ruoat ällöttää ja tuntuu et mitää ei saa aikaseks. Taitaa alkaa mandariini/mehu keitto linjat taas. :dance008 Rv 8+4

Mä pesin illalla dermosilin syväpuhdistavalla, koska ajattelin et haluan olla tänään ainakin edustava jollain kantilla ja tais onnistuu. Tukka puhdas!

Onko kellään ollut vihlovia kipuja alavatsalla rv 9+? Heräsin nimittäin viime yönä kun jotenkin vihlas kunnolla alavatsaan. Ja tänään kans ollu vähän kuin niitä repäisykipuja. Kuuluukohan nuo kohdun kasvukipuihin?

Vois jo tänään väsymys ja kuvotus loppua. Tuntuu et oon jo kuukauden verran ollut kuin zombie, mitään ei jaksa oikein tehdä ja ruoka ei maistu. Syön kyllä mut ei oikein tee mieli mitään. Noh ehkä tää piakkoin helpottaa kun eka kolmannes alkaa olla ohi. Tänään siis rv 9+5.

Mulla! Jos nukun kasassa ja suoristan itteni niin repäsee ja välillä ihan sohvalta noustessa. Mulla tosin 11+4

Muuten kaikki oireet kadonnu.. virtaa riittää,ei oo pahoinvointia yhtään eikä mitään mistä tietäis olevansa raskaana. 5 päivää ultraan ja tuntuu loputtomalta ajalta..

Täältä löytyy myös vihlontaa, oon nyt rv11+risat mut muistelen kyl et ois jo rv9+ ollut, ja koko ajan mennyt siitä eteenpäin pahemmaks ja kipeemmiks nui. Itse uskon et kuuluu asiaan vaikka välillä oon täällä säikkynyt kun kunnolla on pistänyt pidempiä aikoja putkeen.

Täällä myös on repäisykipuja ja vihlontaa. Huomasin et housujen kireys ja nukkumisasento vaikuttaa.
Mulla mun rakko tekee temppuja. Nimittäin kävin pissalla. Hetken päästä (10-15min) pisatti uudestaan . Olin wcn läheisyydessä, joten menin. Ja kas kummaa tuli kunnolla uudestaan pissaa. Hä?? Rakko jemmailee näköjään.

Mulla ei pahemmin oireita oo, ainoo et noita vihlasuja ym, rinnat on nyt taas kipeet ja väsy on kauhee. Oon kyl onnellinen ettei oo tarvinnu oksennella..

Mulla välillä kans aivan järkkyjä alavatsa kipuja. Rv8+ ja sit tuon vessassa ravaamisen kans et mun rakko keljuilee mulle kans! Kaamee vessa hätä ja tulee jonku verran,kohta uudestaan ja tuleekib ihan kunnolla.

Rakon temppuilu on normaalia. Johtunee siitä, kun kohtu painaa rakkoa, ei siksi tyhjene kerralla kunnolla. Kun liikkuu hetken niin kohtu ja rakkokin liikkuu sen verran, että loput pissat pääsee lähemmäksi "poistumistietä" ja taas pissattaa. :D

Täällä samanmoista tuon vessailun suhteen, välillä tosi rasittavaa kun saattaa käydä lähtöpissillä, sen jälkeen menee laittamaan kengät jalkaan ja toteaa sit et joutuukin lähteä taas pisulle kun muksut juoksee jo pihalla.

Röyhtäily! Ei jeesus, koko päivän ja koko ajan :D ja aina nousee milloin minkäkin ruuan maku suuhun.... Täällä ei hirveesti pissata, joskus yöllä kerran, mut sit ku pissaa se ei meinaa loppua :D tikistelee ja tikistelee niin sitä vaan tulis :D täällä myös ollut noit päänsärkyi tän viikkoo, joka päivä oikeestaan ...

Ei mulla ikenet ihan tuossa kunnossa ole, mutta oon huomannut kummassakin raskaudessa selkeen eron niiden herkkyydes, hampaita pestes lähes aina alkaa vuotamaan ja pierukukkanen sitä veren määrää ku hammaslankaa käyttää. Tällä kertaa en meinaa siitä syystä kuitenkaan lopettaa tuon hammaslangan käyttöä kun viime raskaudes mua alko loppua kohden vaivaamaan ientulehdukset :/

Vessassa juoksua päivin öin...oksentelua...kokoajan kuvottaa...oksettaa...kipuja masussa...kamala väsymys...aamuisin kun nousee ylös ja syö jotain...vois laittaakkin jo nukkumaan taas :D tai sitten oksettaa niin että sohva ainakin kutsuu makuulle...
kaikki terveellinen ruoka kuvottaa...ei mene vesi alas...vain tuoremehu ja limut :P
onneksi olen hoitovapaalla, ei olisi töihin menijäksi... :/
tälläistä oloa ei ole edellisissä raskauksissa ollut läheskään...puuh...
onko muilla vastaavaa? kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin oireet vähintään 10kertaisina :P

QS, täällä kans ikenet vuotaa :( eikä tee varmana hyvää et välillä joutuu korvaamaan pesun purkallayökkäilyn takia :(

Eilen olin tähän kellonaikaan mennessä jo kolmesti oksentanut, nyt en vielä kertaakaan! Mahtavaa! Mitään ei tee mieli syödä ja jaffaa vaan jois. Kuvottaa ajatus ihan kaikista lämpimistä ruuista.

Onko muilla ollu jalkasärkyä? Oon seisomatyössä. Ja kotiin päästyä alaselkää, peppua ja pohkeita särkee aivan järjettömästi? Eka raskaus ja tänään 11+2. Kohtalotovereita?

Täällä ei vuoda ikenet vaan nenä verta -.- Mulla kipeyty esikoista oottaessa lonkat ja alaselkä. Töissä päivän mittaa huomas jumituksena ,kotiin tullessa ku sohvalle heittäyty ei enää kivun takia meinannu päästä ylös.. ja se paheni sitä mukaa ku maha kasvo. En muista millä viikoilla silloin alkoi , mutta nyt alkaa taas tuntumaan. Viikkoja 11+0.

Takaisin