Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös noin 1,5 vkon kuluttua np ultra. Sydänäänet sentään kuunneltiin neuvolassa. 10+6 täällä kans

Me ei olla vielä nähty ja täällä kans eilen vatta niin kovalla et pyyhittäessä parit veriviirut.

Mä en tiedä teenkö mä itselleni nyt karhunpalveluksen kun otan tän puheeks vai mikä.. Mä oon koittanut koko aamun googlailla, huonoin tuloksin.

Mulla on siis täs aina aika ajoin ja nyt enemmän sellasta tietynlaista emätinkipua sekstailun yhteydessä. Tai ei kipua, mut tuntuu vaan epämiellyttävältä. Se ei tunnu varsinaisesti tossa "alkuemättimessä" vaan vähän syvemmällä. Ei kuitenkaan ihan tuntuisi et kohdussa tai munasarjoissa saakka. Eli voiko tää olla niinkin vaaratonta et kosteus ei riitä syvälle saakka vai pitäiskö huolestua?

Tai ehkä mä tarkemmin ajateltuna taas ylireagoin.. Niitä kipuja kun tuntuu muutenkin tuolla navan alla olevan et kai tää sitä samaa on. Ja miks ne edes loppuis just seksin ajaks :p

Mulla tänään 10+6 ja yrittänyt monena päivänä sellasella vanhemman mallisella angel soundsin dopplerilla kuunnella mutta ei sieltä kyllä muita kun oma syke joka paikassa kuulu :/ mulla tietty vähä tota makkaraa edessä mut silti harmittaa kun ei sieltä saa mitään irti! Nyt varsinkin kun ollu taas niitä kipuja. 1,5vko ultraan kans täällä.

Koeta Crysade ihan sinne bikinirajalle. Vasemmalle puolelle. Painat ja odotat. Liikuta vaan joitakin senttejä max. Luulis et löytyy ku neuvolan ikivanhoillakin löytyy vkoilla 10.

Öö herää kyllä kysymys et miten 80-luvulla on pärjätty kun ei oo ollu tälläsii palstoja?

Mä luulen et sillon on pärjätty paljo paremmin ku on vaan luotettu et asiat menee miten mennee eikä oo tiijetty muusta :)

Harvemmin aikuisella on noin korkea syke, ellei ole just urheilemassa. Eli vaikuttais vauvan sykkeeltä. :)

Täällä seurailtu alusta asti teidän juttujs mutten ole 'ehtinyt' osallistua. Täällä kans ensimmäinen ultra reilun viikon päästä. Kamalaa odottelua kun välillä ollut päiviä jolloin olen melkeen unohtanut koko raskauden kun ei tunnu missään. Tänä aamuna koiralenkki täysin tyhjällä vatsalla ei tuntunut hyvältä, naapurin mummot varmaan kummasteli kun yökkäilin pitkin puskia. Aivastuskin sattui tänään alavatsaan ensimmäistä kertaa, oikein säikähdin. Tänään 11+2

Varmaan paremmin on ennen pärjätty, veikkaisin. Kai nytkin pärjäisi, jos pakko olisi.

Pakko kyl myöntää et tää on aivan mahtava sivusto kun oikeasti voi (tai ainakin koen niin...) kysyä mitä tahansa, vaikka se sitten olisikin "typerää".

Toki se on varmaan kokeneimmille odottajille uuvuttavaa, kun on näitä "tyhmiä kysymyksiä", mut ei kai kukaan voi kaikkea tietää.

Crysade, hienoa et kuulit! :)

Mä en oo vielä nähnyt enkä kuullut pienestä mitään. Ens tiistaina sitten. :) Nyt on ehkä 8+(2-5?)

Siis tyhmiä kysymyksiähän ei ole. On vain vääränlaisia/tyhmiä asenteita ;) ja minäki odotan kolmatta lastani ja välillä tuntuu et tää ois eka, ku kaikki raskaudet erilaisia. Crysade mahtavaa et syke löytyi. :)

8+4 tänään ja eka ultra vasta 11+2.

Mutta joo, turvottaa, väsyttää, oksettaa, närästää, ummettaa jne. Ummetuksen myötä myös edellisessä raskaudessa saadut peräpukamat alkaa näemmä oireilla. Luin joskus aikanaan listaa mahdollisista raskausoireista ja kävin niistä silloin läpi varmaan sen 95 prosenttia. Tykkään kokeilla kaikkea! Ai että mä odotan suonikohjujen paluuta jo! :eek:

Eikä oo yhtään tyhmiä kysymyksiä. Kyselyikä jatkuu edelleen täälläkin.

mulla nyt tasan 11 ja ultra seuraavan viikon lopussa :) alkaa vaan vähän jännittää mahtaako mies tätä tahtia tulla enää sinne mukaan.. tuntuu etten hillitse itseäni nykyään ton miehen suhteen missään mielessä :/ Mä niin inhoon näitä mielialan vaihteluja :smiley-angry017

Täällä tänään 8+6rv ja ultra 3.12, ei olla kuultu tai nähty mitään eli hilpasen jännittää venttailla viel pari viikkoa mulla ollu plussasta asti vatsa löydäl mut nyt sit....... Aaaaaaargh. Pariin päivään ei mitään ulostautunu ja tää päivä on ollu ihan pelkkää tuskaa... Oon syöny luumui puullisen eri muodoissa mut ei mitään jeesiä maanantaina apteekkiin hakeen jotain ...... Olis pysyny vaan löysällä enemmin...

Tuntuu, että kaikki oireet mistä on kuullu ja lukenu on osunu omalle kohdalle jossain määrin. Pahoinvointi on kyllä ehkä se karmein. Se ei oo sidoksissa mihinkään kellon aikaan taikka syömättömyyteen, se tulee millon tahansa ja kun haluaa :D hieman vaikeeta ollu salailla ihmisiltä tässä alussa ko juoksee yhtäkkiä vessaan halaamaan pyttyä :D

Pahoinvointi on ihan hanurista. Mulla meni koko eilisilta taas sohvalla ja siitä sitten aina välillä kipaisin vessaan. Välillä ehtii pöntolle asti, välillä täytyy ykätä lavuaariin. Yritän tässä nyt tsempata itseäni, että enää joku 15 viikkoa jäljellä, jos kestää yhtä pitkään kuin viimeksi. :angry2

Voi luoja tätä päänsärkyä. Lisäksi oksennan tyhjää mahaa, kun mikään ei taas tänään näköjään pysy sisällä. Tekisi mieli syödä sämpylä, mutta en tiedä, uskallanko. Koira pitäisi lenkittää ja olen yksin kotona. Noh, onneksi se on perjantaina leikattu, että on vielä sekin toipilaana. Voidaan mennä joku pieni korttelipissatus..

Voi vauvat, mitä äidille aiheutatte!

Takaisin