Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vuorottelee päivittäin väsymys ja paha olo :/ pakko olla melkee tunnin välein laittamassa jotain hedelmää tms pientä suuhun :/ eikä oo oikee päässy liikkumaankaan niinkuin haluais :( no jospa se tästä :) ite mietin sitä doppleria että ostaako, mutta ohjeisa luki että kuulee vasta 12vk eteenpäin?? En ny muista missä ketjussa siitä poristiin :D

Vähän on taas etovuus helpottanut, rinnat ei oo juurikaan kipeet enään. Mahaa vihloilee välillä. :)

Mimitsu, yleensä sydänäänet kuulee rv 12 eteenpäin. Joillakin voi mennä vielä pidempään. Minä sain sydänäänet kuulumaan 8+2, joten kovin on yksilöllistä. :) siihen vaikuttaa kohdun asento, vatsanpeitteiden paksuus ja istukan sijainti.

Mulla on aika hyvin pahoinvointi nyt helpottanut. Mutta ruokahalun palaaminen kestää. Ei vaan kerta kaikkiaan jaksa syödä kuin linnunannoksia, heti on täys olo. Ja lihaa ei edelleenkään oikeen tee mieli.
Pissahätä on paljon tiheämmin, kyllä raivostuttaa kun nyt saa jo rampata yöllä vessassa. Viimeks se sentään alkoi vasta viimeisellä kolmanneksella.

Mulla on ollu tän viikon melko hyvä olo. "Kop kop" puolenpäivän aikaan tulee ihan järjetön väsymys, harvoin sitä pääsee päikkäreille. Illalla kyllä oon jo kasilta sängyssä. Pahin turvotus on myös kadonnu. Närästys on kyllä edelleen kaverina mut onneks rennie auttaa. Kohdun kasvukipuja ollu nyt enempi mitä alussa.

Mulla oli vielä keskellä viikkoa ihan hyvä olo mut eilen lähti lapasesta.

Kamala väsymys, kuvotus. Töissä yökkäilyä ja miehelle meinasin yhtä yököttävää asiaa kertoa, ni oli pakko lopettaa kesken ja keskittyä yökyläilyyn.

Yön nukuin hyvin ja kamala väsymys jäi. Nyt kun aivastaa tai yskäsee ni tuntuu että oksennus tulee just eikä melkein.

Ja niin, jääkaappiin ei oo asiaa ilman pyykkipoikaa nokassa. Kaikki hajut yököttää ja mitään ei tee mieli. Jos tää samana jatkuu ni haen kyllä sairaslomaa ens viikolla. Tätä ei meinaa montaa päivää jaksa.

Toisaalta, on niin hyvä ja rauhallinen olo et vatsassa varmaan on jotain kun oireet on :)

Joo, tuo väsymys on kyllä jo mahotonta. ..hyvä että työpäivän jaksaa. Oottaa vaan että kello ois jo viis että pääsis päikyille. Pikkukakkos aika nimittäin, monen oottavan äiti pelastus ;) Minä sain ajan maanantaille varhaisultraan, meinaa vähän jänskättää löytyykö sieltä mitään...

Mulla taitaa olla kaikki mahdolliset oireet:D reissussa oli vaikeaa kun kaikki hajut yökötti ihan hirveesti, en kestäny ees nähdä taco bellin logoa, siitä puhuminenki laukasee pahan olon. Oksennusta ei luojan kiitos oo tullu (koputan puuta), ja huonovointisuus helpotti kun pääs kotiin. Rinnat on ollu tosi turvoksissa ja kipeät, vatsa turpoaa, naama on täys finnejä ja väsyttää ihan hirveesti kokoajan. Viikolla 7 mennään. Kyl tää tästä!:)

Mä kun alotan aina näitä "ei niin puhuttuja" aiheita niin miten teillä makkaripuuhat? Haluista huomasin että jossain oli puhuttu mut entä kivut? Mua sattuu yhdyntä alavatsaan,oon kuiva kun sahara ja sen johdosta sit tuntuu epämiellyttävältä koko touhu.. :O liukkarillahan se puoli hoituu mut jotenkin tuntuu huonolta se alavatsahomma..ja tosiaan halut täysin nollassa,ei oo miehelläkään vissii helppoa :D

Kiva ku aloittelet Crysade näitä "ei niin puhuttuja aiheita" :dance008 itseänikin mietityttänyt aihe.

Meillä makkaripuuhat on vähän vähentynyt, vaikka haluttaisi vieläkin päivittäin niin ei niin paljoa kuitenkaan, että se aina voittaisi mun nukkumishalut, niin ja lisääntyneet riidat verottaneet myös. Mua on aina sattunut tämän nykyisen miehen kanssa alavatsa yhdynnän aikana ja varsinkin sen jälkeen, mut nyt raskausaikana on tullut joistain asennoista ehdoton nounou ettei mee ihan yli kipurajojen. Kosteudesta sen verran että musta tuntuu että oon kuin valtameri nykyään kun vähänkin alkaa kiima nousta, itseä alkanut häiritä mut ei oo onneks vielä mies mitään muuta kuin positiivista sanonut siitä aiheesta.

Täällä kyllä makkari hommat jääneet aivan kokonaan pois.. ei vaan jaksa/kiinnosta. Jospa se piakkoin alkais mielenkiinto heräilee,voi tulla muute miehelle piiiiitkä 9kk. :laughing021
Ja kuivuudesta ei täälläkää tietoa,jotai sinne päin ajattelee niin valtameri ja varmaa pääsee pöksyje vaihtoon.. noloa! :laughing001

Meillä alkaa petipuuhat palaamaan kun pahoinvointi helpottunut. Kuivuudesta ei oo tietookaan mutta sit ajoittain alamaha tosi pitkään kipee. Raskaus uutisen ja pahoin voinnin alettua kerrat kyllä mahtuu yhen käden sormiin. Vatsan kasvun myötä mies sano että kehitellään sit uusia asentoja. :D katotaahan mihin suuntaan nämä himot menee. Ajoittain kauhee himo mut sit se häviää kun pöntön kaveriks joutu. :D

Odotan sitä himokasta keskiraskautta. Kun ei tee mieli, ei tee mieli. Mies kyllä välillä ehdottelee, mutta tulee usein torjutuksi.. :( on kurjaa itsellekin. Emme tosin ole ainoa pari, jonka makuuhuone on hiljentynyt raskauden takia, joten ehkä tämä tästä..

Meillä tää mun pahoinvointi on sänkypuuhat vieny ihan kokonaan mut nyt jos olo alkaa kohentua niin toivoo on. Toi on hyvä vinkki et liukkaria kehiin jos siltä tuntuu. Me ollaan siis lähinnä vaan halattu ja voinnin ollessa kohdillaan pusutettu. Olisihan se aika eroottinen hetki kun mä kipittäisin oksulle kesken kaiken...

Mä oon ollut ennen sellanen valtameri että kun vilahtaa mielessä joku niin seison lätäkössä mut nyt ei sitten mitään! Odotan kans että koska ne halut hiipii takas kun just harmittaa itseäkin vähän että joutuu kokoajan vaan torjumaan ukon :/

Täälläkin mies joutunut torjutuksi liian monta kertaa koska ei vaan tee mieli. Tai kun tilaisuus esikoisen nukkuessa olisi, olen minä niin väsynyt ettei vain jaksa. Kyllä se keskimääräinen tahti taitaa tällä hetkellä olla kerran kahdessa viikossa. Jospa meilläkin vilkastuisi toisella kolmanneksella...

Meillä normaali seksielämä palautus noin viikko sit. Toki välil on niitä hetkiä et olen ihan kuolemanväsynyt ja tulee kieltäydyttyä.

Täällä on kyllä tahti makuuhuoneessa hiipunut pitkin syksyä osittain limittäisten, lomittaisten ja päällekkäisten reissujen takia. Ei vaan olla oltu yhtä aikaa samassa osotteessa ja nyt plussauksen myötä mie oon ollu niin väsy että hyvä että iltasin jaksaa sohvalta omaan sänkyyn raahautua. Haluttanu on kyllä toisinaan itelläkin, mutta ei se tietysti paljon tehe jos kesken lauseen nukahtaa. Nyt viikon loman käytännössä nukkuneena alkaa tuntumaan itsestä taas että jaksaa jo taas jotain, mutta saapa nähä kun huomenna työviikko ja arki koittaa että kuinka sitä on sippi heti ekan päivän jälkeen. Vähän kyllä hirvittää kuinka tuolla töissä sitten oikein jaksaa.

Huoh, kylläpä röyhtäyttää taasen ja sitä mukaa myös etoo. :sad001 Ilma on myös alkanu löytämään ulos peräpäänkautta niin että meno on kyllä naisellisesta kaukana. Pierettää ja röyhtäyttää. Mies tuumas että Vakoilijan täytyy olla poika kun on nuin selkeät Wagnerin elekeet aiheuttaa äitillensä. :grin

Takaisin