Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jokin "kasvupyrähdys" ollut meneillään muutaman päivän ajan (huomenna alkaa 10. rv). Ns alushousujen peittämällä alueella ollut monenmonituisia kolotuksia ja tuntemuksia, ei kivuliaita, mutta sen verran ärsyttäviä, että päivän niitä kuulosteltuaan huomaa iltaisin ärtyvänsä helpommin. Myös hormoni-taso ilmeisesti pompannu, kun pahoinvointi lisääntynyt (oksentelu vielä onneksi pysynyt poissa), hajuaisti voimistunut (hajuttomat ja mauttomat maissinaksutkin haisee toosi pahalle!) ja viime yönä heräsin palelukohtaukseen (hetken jo luulin, että kuume nousee). Rinnatkin saaneet lisää täytettä ja yksi ilta esikoinen sai tönäistyä tissiä niin, että maitoa turskahti ulos (imetyksen lopettanut n 4kk sitten, puristamalla on tippoja tullut muutenkin ulos). Tämän aamuna tunsin selkeän supistuksen, itse järkeilen sen johtuvan kohdun kasvun aiheuttamasta ärsytyksestä.

täällä tänään 7+0 :) Ihanaaaa,ensi viikolla neuvola,ultra-aika pitäisi tilata loppuviikosta <3 Jännittää :)
Oireet aika vähäiset, pahaolo pysyy poissa kun syö säännöllisesti,mitä nyt muutamana aamuna syömisestä huolimatta olo aivan karsea . Rinnat olleet kipeät jo kauan ennen plussaa ja edelleen,tällä viikolla tuntuu et pahentuneet vaan :D Mies huomauttanut mielialanvaihteluista,räjähdän kuulemma pienistä ja itken :D (en oo huomannu ;) ;) ;) )

muoks. väsymyksestä sillai etten niinkään huomaa olevani väsynyt mut nukun kyl melkeinpä ysistä ysiin helposti :D :D

Mikä auttaa jatkuvaan päänsärkyyn? Panadolia olen ottanut, mutta se ei auta mitään niin tuntuu tyhmältä sitä syödä. Burana auttaisi, mutta ei voi ottaa..

Mulla auttanut parasetamolin lisäks nukkuminen ja veden juonti.
(Olen kylläkin jatkuvilla päänsärky päikkäreilläni pilannut yöunirytmini, niin tiedä kumpi sitten pahempi :silent)

Ihan outoo tänää ei oo ollu lähes ollenkaan paha olo mut ihan hirvee nälkä vaikka oon syöny vähän väliä, kai tää on hyvä merkki...

Jösses täällä alkaa olla fiilis että tiedän miltä kotiviinipöntöstä tuntuu. *röyh* tää on ihan hillitöntä ja jatkuvaa tää kuplinta ja sen myötä röyhtely.:oops: Toki vois olla hyvillään että vieläkään ei varsinaista pahoinvointia ole mutta tämän röyhtelyn kans alkaa mennä hermot ja kyllä lopulta myös tulee hieman etova olo kun ruoka mitä söit neljä-viis tuntia sitten niin maistuu edelleen suussa. Ja mikään ei tunnu auttavan, on juotu vettä ja vältelty tavallisimpia kuplintaa aiheuttavia ruoka-aineita jne, mutta ei mitään vaikutusta. Tuntuu että se on ihan sama vaikka se ois vaan haaleeta vettä niin se röyhtäyttää. :confused:

Voimia ekakaroliina
Tästäkö röyhtäily johtuu, oonkin ihmetelly mistä sitä piisaa

Röyhyjä on ollut täälläkin. Maistuu välillä pullataikina suussa.. :D Ja iltaisin on ihan pallo ja tietysti ilmaa tulee molemmista päistä. Mies vähän jo huomauttelee, vaikka meidän suhteessa ollaan oltu hyvin suvaitsevaisia.

Kuumottaako jollain muulla poskia? Välillä kuumottaa ihan hullusti ja ovatkin silloin ihan tulipunaiset. Kukaan ei ole vielä kysynyt, mutta ei se nyt ihan normaalille näytä.

Tänään on myös nipistelyt mahaa vähän väliä. Ihan kuin kirppuarmeija söisi elävältä. :)

Mulla ainakin tää kylmyys/kuumuus vaihtelee koko ajan. Oon välillä ihan jäässä ja sit hetken päästä meinaan tukahtua. Ja koko ajan on sellanen ällö olo. Ruokaa ei todellakaan mee normaalia annosta kerralla.

Oon huomannut, et aamulla pystyy syödä mandariinin, joka vie terävimmän kärjen pois oksettavalta ololta, et sit pystyy syödä jo jotain sen jälkeen.

Takaisin