Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! :) Itellä jännitystä vielä muutama päivä edessä, tiistaina vasta päästään ultraan.
Milla88: Kun nyt kysyit muiden mielipidettä, niin sanonpa omani. Tossa kuvaviestissä on mun mielestä pari huonoa puolta, vaikka ihan hauska idea onkin. Ensimmäinen on se, että et voi tietää missä äitisi on kun saa viestin. Toi kuitenkin herättää varmaan aika suuren tunteenpurkauksen ja ihan missä tahansa ei ehkä halua sellaista näyttää, tai esim. auton ratissa se ei ole edes turvallista (ei tietty viestien lukeminenkaan, mutta sitä tehdään silti). Toiseksi, et itse näe tai kuule hänen reaktiotaan, mikä mulle ainakin on tärkeää. Eli jos vaan pystyt järjestämään, että näette kasvotusten vaikka siihen menisikin muutama päivä, niin pitäisin sitä parhaana vaihtoehtona, mutta jos ei onnistu, niin soitto olisi musta seuraavaksi paras vaihtoehto. Sillon voit ensin varmistaa, että hän on jossain sellasessa paikassa, missä on hyvä vastaanottaa uutinen ja kuulet hänen rekationsa ja hän taas saa jakaa sen kansssasi. Voithan sitten vaikka laittaa sen kuvan perään, niin pääsee hänkin ihastelemaan sitä tuoreeltaan. :) Tää on tietysti vaan mun mielipide, toki teet juuri niin, kuin susta parhaalta tuntuu, eihän näissä asioissa ole oikeaa tai väärää tapaa. :) Tsemppiä kuitenkin uutisen kertomiseen, ite oon jo perheelle ja lähimmille ystäville kertonut ja on kyllä ihana hetki! :)