Ensikertalaiset

Moro! Mitäs kuuluu kanssaodottajat? :) Itellä muuten hyvä olo, mut vasen jalkapöytä on nyt pari päivää ollu turvonnu ja alkaa jalka kipuilla, niin tänään edessä lääkäriin meno. Toivon kovasti, että ei ois mitään vakavaa.. Kovasti vaan kummittelee mielessä laskimotukoksen mahdollisuus.. Sen siitä saa kun googlettelee oireitaan ja kyselee sairaanhoitajamieheltään mitä tää vois olla xD

Ens viikkoa ootan kyllä kovasti, koska rakenneultra!! Pääsee taas näkemään meidän pienen :Heartred
 
Moi! Täällä ihan kivat oltavat mitä nyt öisin on alkanut hirveät närästyskohtaukset nyt parin päivän sisällä :wtf: tänään menossa ru ja kyllä jännittää... Rv 20+6 :)
 
Toivotaan ettei ole mitään vakavaa Siila!
Täällä myöskin olo ihan hyvä, onneksi. Meillä ru viikon päästä vasta (silloin 20+0) ja en malttaisi odottaa vaikka samaan aikaan vähän jännittää ja pelottaa että onko kaikki hyvin. :)
 
Meillä vielä reilu 2 viikkoa ru:hun. Tänään onneksi neuvolassa kuulin sydän äänet :) En vieläkään tunne sen koommin liikkeitä, jotain pieniä hipaisuja silloin tällöin, nyt siis viikkoja tasan 18+0 Itsellä ei oikeastaan muita oireita, paitsi ihmeellistä kutittavaa ihottumaa rintojen välissä ja reunoilla :/ Pitänee ehkä huomenna vielä soittaa neuvolaan tästä.
Nopeasti viikot menee, ensi viikolla jo maaliskuu ja kevään voi jo aistia! :)
 
Täällä kans parin viikon päästä ru :) potkut on tuntunut jo kohta pari viikkoa, ulospäin tuntuu myös jo selvästi ni pääsee mieskin kokeilemaan:)
 
Täällä vielä kaksi pitkää viikkoa RU:hun. Kävin eilen yksityisellä neuvolalääkärillä ja siellä ultrattiin, niin jaksaa nyt odottaa vielä pari viikkoa :) Kävi ilmi, että mulla on istukka alhaalla edessä, että saa nähdä miten käy sitten loppua kohti! Tosta varmaan johtuu mun hillittömät alavatsakivut, varsinkin jos joudun istumaan koneella pitkiä aikoja. Vauvan liikkeitä oon kuitenkin tuntenut jo rv13 lähtien ja nyt ne on voimistuneet :) ilmeisesti istukka sen verran alhaalla, että tosiaan ei estä kaikkien liikkeiden tuntemista. Etenkin töissä lysyssä istuessa alkaa mukilointi :D ja maanantaina sain niin kovan potkun, että säikähdin oikein kunnolla!
Olot on aika vaihtelevat ja nyt pitäis alottaa liikunta uudestaan säännöllisesti, ettei selkä mee liian pahaksi ja paino pysyisi kurissa. Nyt varmaan pikkuhiljaa jaksaakin, kun alotin rautalisän syömisen.
 
Meillä ois ens viikon tiistaina ru, eikä millään jaksais odottaa :D

Oon tässä aamulla yrittäny soitella neuvolaan näistä supistuksista mut ne ei taas tunnu vastaavan ja ku sellanen duuni ettei oikeen soittopyyntöäkään voi jättää :sad001

Eilen illalla oltiin käymässä nukkumaan ja ötökkä alotti iltabileet ni sanoin miehelle et laittaa käden mahalle ni eiks ötökkä just sillon ladannu koko voimalla niin et mies ihan säikähti :D Se ei enää uskaltanu uudelleen laittaa kättä mahalle ja mä vaan nauroin sille :D
 
Ääää meijän pieni lopettaa heti monottamisen, kun pistän miehen käden masulle. Ei oo vielä käynyt tuuri, että ois tuntenu. En oo kyllä itekään tuntenu masun läpi kun ihan säkällä pari kertaa.
 
Onko täällä muita ensikertalaisia, jotka ei oo tuntenut vielä mitään? Mulla tänään 20+0 enkä oo. Pari kertaa on tullut sellasia jänniä muljahduksia mahaan, mut oon 95% varma, että ne on vaan suolistosta. :D
 
Onko täällä muita ensikertalaisia, jotka ei oo tuntenut vielä mitään? Mulla tänään 20+0 enkä oo. Pari kertaa on tullut sellasia jänniä muljahduksia mahaan, mut oon 95% varma, että ne on vaan suolistosta. :D

Mulla viikot 18+5 eikä tietoakaan liikkeistä! Mut en niitä viä ootakkaan, ja jos jotain on tuntunutkin niin en oo sannu yhdistää vauvaan. Ru on vajaan kahen viikon päästä, sen jälkeen alan kuulosteleen liikkeitä tarkemmin.
 
Mulla on 20+1 ja en oo mitää potkuja tuntenu..tosiaan kans välil muljahtelee sillai et jotai se varppina jumppaa sielä mut siis käytännössä en oo tuntenu juuri mitään. :)
 
Kaikki hyvin täällä! Turvotus johtuu lääkärin mukaan siitä, kun kohtu kasvaa ja painaa toispuoleisesti lantiossa laskimoa. Ultrasivatkin tuon jalan eikä tukoksia löytynyt niin pystyy ottaan nyt ihan rennosti, vaikka aika rasittavaahan tuo turvotus näin pidemmän päälle on.. Pitää koittaa vaan rentoutua ja onneks ihana mies, joka hierooki jalkoja :Heartred

Täällä kans liikkeitä jo tuntuu hyvin, mut aina ku käsi menee mahalla (oma tai miehen) niin loppuvat ja sit ku käden ottaa pois niin taas jatkuu :D Härnää meitä pieni! Ootan kyllä et millon noi liikkeet alkaa tuntua ulospäin, kun meidän koiralla tapana köllötellä aina mun vieressä silleen et mahd lähellä mahaa ja usein lepuuttelee päätään mahalla (onneks on pieni koira) et millonhan saa potkun leukaansa :wink Hauska kyl sit nähdä ton reaktio siihen!
 
Onko täällä muita ensikertalaisia, jotka ei oo tuntenut vielä mitään? Mulla tänään 20+0 enkä oo. Pari kertaa on tullut sellasia jänniä muljahduksia mahaan, mut oon 95% varma, että ne on vaan suolistosta. :D
Minäkään en ole tuntenut vieläkään mitään, mutta RUssa näin ett kyllä se poika siellä melskaa. Lääkärikin sanoi että istukkani on aikamoinen patja etuseinämässä että voi mennä aikaa kunnes tuntee liikkeet. Ystävälläni oli mennyt lähemmäs 30viikolle ennenkuin tunsi. Eli en (enää) stressaa kun näin itse miten se muksu siellä on ja miten istukkani on. Ja me ekakertalaiset ei ehkä tunnisteta niitä hennoimpia liikkeitä.
 
Mulle sano lääkäri eilen, että onneks en tunne ihan kaikkia liikkeitä, kun kaveri on sen verran aktiivinen tapaus :D Paljon kyllä tunnen päivän mittaan, liikunnan ja kahvin jälkeen etenkin, ja nyt Mini-Me on alkanut riehua ennen nukkumaanmenoa :D
 
Mulla myös istukka keskellä edessä. Liikkeet tuntuu alavatsassa ja sivuilla. Täälläkin yksi aktiivinen pikku-tyyppi :)
 
Ei nää mun muljahduksetkaan mikään suolisto ollut. Eilen illalla muljahteli mahassa sen verran raivokkaasti, että piti oikein kädellä koittaa mahan päältä ja ihan selkeet potkut tuntui sekä mun että miehen käteen. Tänään ihan sama homma. Suolisto ei taida käteen potkia. :D :D Eli kyllä se tää beibi on, joka siellä on jo viikon verran muljahdellut. :) Eilen kuulin RUssa, että istukka on takaseinässä, joten oli jo aikakin alkaa tunnistamaan liikkeitä. Ei tää tyyppi kyllä näin raivokkaasti oo ennen eilistä potkinut, mut nyt on tuntunut innostuvan oikein kunnolla, kun tänäänkin tätä on ollut pitkin päivää. :D Toivottavasti nukkuu yöllä edes. :wink
 
Täällä kans alkanut tuntua kunnon muljahtelut ja eilen illalla mieskin tunsi muutaman potkun, kun köllöteltiin vierekkäin molempien kädet tuossa valtsalla :) Aikamoista möyrintää se pieni välillä harrastaakin, että jo oli aikakin tulevan isänkin tuntea liikkeitä :D Malttamattomana täällä jo oottelen ens viikon torstaita kun on se RU! Sitä ennen kyllä pitäis tässä muuttaakin, kun vaan jaksais pakata :D

Oon tässä myös alkanut suunnitella miehelle isyyspakkausta. Meinaako joku muu sellasen toteuttaa?
 
Siila, en oo aiemmin miettinyt tota isyyspakkausta, mut tosi hyvä idea. :) Voisin kyllä itekin toteuttaa. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan!
 
Takaisin
Top