Ensikertalaiset

Iayyspakkaus kuulostaa hauskalta idealta ja ideoita kyllä sen toteuttamiseen kaivataan täälläkin :D
 
Joo hei pohditaas yhdessä isyyspakkausta! Jotain tällasta mä oon miettiny:
- kahvia
- nuuskaa (ostan jotain spesiaalia salaa, kun mennään Ruotsiin)
- jokin The best daddy ever -tyyppinen paita
 
Minä myös aion isyyspakkauksen antaa :) aion laittaa siihen ainakin:
- body vauvalle jollain isi-aiheisella tekstillä
- vauvalle tutti jossa lukee "isin kulta" tai "isin poika" tms. löysin jo nettisivun missä voi tutteja teettää tekstillä :D
- kirja "vauvan omistajan opas"
- muutaman kuukauden tilaus iskän lemppari lehteä, eli Seiskaa :D:D
- energiajuomia

Mitähän vielä?!
 
Korvatulpat ja pari olutta tai pullo jotain väkevämpää. :D
 
Mä oon kans mielessäni jo suunnitellut isyyspakkausa! :) Vaatteita olen jo löytänytkin eri teksteillä ja lisäksi ajattelin lonkeroa laittaa. Joku vauva-aiheinen kirja tms opas olis kans kiva! Lisäksi suunnittelin nhl-pleikkaripeliä jos ilmestyy keväällä, itsellä ei mitään hajua koska sellaisia ilmestyy mutta ajattelin että olis kiva lahja "omaa aikaa" varten :)
 
Mä ostin jo joululahjaksi miehelle uuden "viikonloppukassin" ja laitoin sinne jotain vauva aiheistakin vaikka olinkin vähän ajoissa :D mm. paikallisen jääkiekkojoukkueen logolla varustetun bodyn, vauvan omistajan oppaan, tuttipullon, kylpytakin...sit jotain muuta, ei erikoista mut tykkäs :) sellaiset isän vapaakortit on myös hauskoja!
Meilläkin torstaina se ru...viisi yötä vielä :'D
 
Määki oon aatellu tota vauvan omistajan opasta, sit jtn kivaa bodya ihanalla tekstillä (löysin sivun jossa voi teettää omalla tekstillä ja aattelin et jos saadaan tyttölupaus, niin sit tilaan bodyn tekstillä "Olenko mielestäsi söpö? Sitten sinun pitäisi nähdä isäni!" Mulla kun oli itellä pienenä t-paita tolla tekstillä :D ), isälle joku paita, sit ehkä toinen body kitara/rumpu/musiikki teemalla miehen harrastuksen mukaan. Sit jtn erikoiskaljaa, ehkä sikari, energiajuomaa että jaksaa, korvatulpat ja sisua tarvii kans :wink ehkä jtn ihanaa kahviaki, kiva muki jne! Mulla on melkein jo liikaa ideoita :D
 
Mulla on pitkä lista kaikkee mitä oon suunnitellu isyyspakkaukseen :D Lähinnä just isi aiheisia vaatteita ja tuttipulloa ja äänenvaimennin-tekstillä oleva tutti ja siihen tuttinauha :) Oli siin vissiin muutaki mut sellasta perus vauvanhoitoon liittyviä asioita miehelle :)
 
Olen myös ajatellut tehdä isyyspakkauksen, kuulostaa hauskalta noi ideat! :) Missä vaiheessa ajattelitte sen antaa? Meillä olis miehellä huhtikuussa synttärit ja ajattelin sen siinä samalla sitten antaa:)
 
Itsellä oli myös mielessä isyyspakkaukseen laittaa jotkin mätsäävät vaatteet lapselle ja isälle. :D toki riippuu vielä lapsen sukupuolesta, että miten helppo on toteuttaa. Mutta ajattelin esimerkiksi jotain raita sukkia tai samaa teemaa olevat t-paita ja body :)
 
Pauliiina mä en vielä ole päättänyt et millon sen antaisin. Ajattelin et ton RUn jälkeen alan kokoamaan ja annan sitten kun oon pakettiin tyytyväinen :D
 
Ajattelin antaa toukokuussa kun miehellä on synttärit ja ite jään samana päivänä kesäloman kautta äitiyslomalle ni jotenki tuntuu et se ois hyvä hetki :D
 
Moi
täällä sama juttu ensimmäistä odotetaan me yritettiin 5v nyt vasta helmikuussa 2016 onnistui vihdoinkin ja ikää on 25v
ilman mitää lääkäreiden erikois apuja normaalilla yleistavalla :)
 
musta paras raskaus on luonnollinen raskaus ilman mitää erikois hommeleita tulee jos on tullakseen ei pidä antaa periksi täytyy vaa sisukkaasti yrittää ja tehdä jotain hyödyllistä asian eteen esim kattoo vaikka ruokavaliota, painoa, elämäntilannetta eikä missää nimessä saa stressata tai olla kade jollekkin toiselle joka esim on raskaana
mulla ainenki oli entuudestaa sillee et olin ylipainone mut onneks päätin laihduttaa käyttämällä enemmikseen lujaa tahtoa kamppailua itseni kanssa laihduin kahen kuukauden aikana 20 kg ku oltiin lämpimässä maassa lomalla ilman mitää liikuntaa pelkällä ruokavaliolla ja lujalla kamppailu mielellä se onnistui mulla keho heti reakoi nopeesti ku sain 10 kg veks no seuraavaksi mun ongelmana oli syvä kateus muita kohtaan jotka oli raskaana mun mies sano aina mulle älä oo kade tollasella asenteella et taatusti saavuta mitään ole kärsivällinen se sano no siinä oli kova urakka saada paha mieli ja kateus kuriin mutta mahdotonta se ei ole tuumin ja punnitsin pitkän aikaa ehkä mies oli sittenki oikeessa päätin lopulta kokeilla ja lopulta onnistuin taas jälleen kerran saavutuksessani ja nyt helmikuussa se oli tosi kova sana meille ku huomasin testissä että oon raskaana tuntui kuin olisin voittanu lotossa :)
 
helmikuun 13pvä tein ekan kerran testin ku menkat oli myöhässä ihmettelin mistä nyt kiikastaa no testi näytti heti Positiivista kaks viivaa tuli vaikka toinen oli pikkasen haalee mutta kuitenkin havaittavissa oleva no aluks en meinannu heti uskoa sitä todeks mä juoksin huutaen olkkariin mun miehen luo se katto minkä ihmeen kohtauksen sain mä vaa huusin kato tätä testiä kato tätä testiä näät sä saman ku mä ? näät sä tässä yhen vai kaks viivaa kysyin no se vastas et se näki saman ku mäkin kaks viivaa siinä oli sit se kysy miten nii mä vaa huusin sille hysteerisesti et sä tajua mitä tää tarkoittaa mä oon raskaana tän testin mukaa no sekään ei meinannu aluks uskoo sitä heti :)
niinpä päätin vielä varata ajan labroihin virtsa kokeisiin jonka sain muutaman päivän sisällä ja mikä parasta testi labrassa oli myös positiivinen Raskaana ollaa soitin heti miehelle ja kerroin että hei kuuleppas ukko kultain se on nyt semmonen juttu että oot nyt isä ukko nyte sen jälkee mun mies sekos nii et se soitti heti koko sen suvulle ja kerto uutisen sitten siitä tuli heti ylisuojeleva mua kohtaan et sää nostaa imuria ylös muista vauva jos jotain sattuu vauvalle ni se ei anna mulle anteeks sitten menin kauppaan et saa ostaa liikaa tulee liikaa painoa muista vauva tai en anna sulle anteeks mä vaa nii nii .... heh
 
Takaisin
Top