Välillä minä kanssa mietin, että onko esimerkiksi kuvottava olo vähentynyt siitä ihan alusta. Mutta eipä noita varmaan niin tarkkaan kannata miettiä. Oireita tuntuu olevan jos minkälaisia, mutta ne menevät ja tulevat ja toisaalta kaikki tuntuvat aika lieviltä vielä. Tosin tänä iltapäivänä väsyttää ihan kamalasti! Ja palelua on ollut kans aina välillä. Ei mulla kyllä ihan normaalikaan olo oo...
Kertomisista: mä oon kertonut nyt itseasiassa jo 4lle ystävälle, mutta he ovat kaikki sellaisia, joille on tullut jossain vaiheessa kerrottua vauvatoiveista ja aiemmasta keskenmenosta. Kenellekään "uudelle" en ole vielä kertonut. Kannattaa kertoa tässä alussa vain sellaisille, joille on valmis kertomaan mahdollisesta keskenmenostakin. Mun mielestä oli kuitenkin km tullessa hyvä, kun olin kertonut. Sit oli tukea valmiina vain tekstiviestin päässä. Mun vanhemmat asuvat hieman kauempana (tietävät myös aiemmasta) ja heille ajattelin tällä kertaa kertoa vasta, kun on jotain todistusaineistoa ultrasta :) Eivät sitten rupea huolehtimaan uudesta keskenmenosta turhan päiten. Itselläni on nyt aika hyvin luottamusta siihen, että tällä kertaa tämä raskaus onnistuu :)
puapru, ihana kun sinun mies puhuu tuommoisia :) Tai siis on mukana noin hyvin. Minunkin mies kyllä sanoi olevansa iloinen silloin kun ne testit tein, mutta sitten ollaan oltu ihan normaalisti. Luulen että molemmilla on vähän odottava fiilis. Mutta eilen mies vitsaili jotain siitä, että hän ei kerkiä ultraan mukaan (vaikka kyllä se oikeasti on tulossa). Ei se tosissaan ollut, mut silti se tuntui vähän kurjalle. Ehkä hän on vähän hämmentynyt tästä tilanteesta. Onneksi se kuitenkin silleen asennoituu tosi mukavasti, että kannatti varhaisultran varaamista, ja sitä ei häiritse kun oon halunnut kertoa tästä raskaudesta muutamalle ystävälle.
Eena, tosiaan jos menee liian aikaisin eikä näykään mitään, niin se olisi varmasti kaikista kamalinta! Mulla on aika 6+4, ja silloin kuulemma näkyy jo. Mutta mä oon melko varma, että on just nuo päivät silloin, kun tiedän ovulaatiopäivän. Toisaalta jos soitat sinne yksityiselle niin ne kysyy milloin sulla on ollut kuukautiset ja osaavat kyllä varmasti neuvoa sen sopivan päivän valinnassa!
Tuiti, kannattaako niitä häitä kamalan pitkään lykätä :) Ettei jäis pitämättä kokonaan... ;) Mutta itse tiedätte, tsemppiä päätöksentekoon.
Nyytti13, joo kyllä sinäkin tänne mahdut :) Millaista on keskiraskaudessa?
Tervetuloa kaikille uusille! Ja tsemppiä kaikille. Nää ekat viikot on niin jänniä. Pistäkäähän tiedot myös tuohon LASKETUT AJAT-ketjuun niin saadaan kiva lista :)