Tervetuloa Tiupiu, Qevna ja Emmailona! Mukava kun olette tulleet mukaan keskusteluun :) Kävinkin jo katselemassa Qevnan blogia, oon ihan koukkuuntunut suurin piirtein samoissa menevien naisten raskausblogeihin :) Toivottavasti Tiupiun pahoinvointi kohta helpottaisi! Eikös näillä viikoilla monen kohdalla ala pahoinvointi vähenemään.
Pauliina, nyt olenkin jo saanut kotidopplerilla sykkeet kuulumaan! Ensin kokeiltiin viikko sitten lääkärikäynnin jälkeen, ja sainkin jonkin äänen kuulumaan mutta googlettelun perusteella kyseessä oli istukka, kun kuului sellanen viuh-viuh-ääni ja oman sykkeen tahdissa. Perjantai-iltana sitten ennen nukkumaanmenoa kokeilin kaikessa rauhassa uudestaan ja silloin onnistuinkin alhaalta keskeltä löytämään sellaisen laukkamaisen jumputuksen, josta olen ihan varma, että se on vauvan syke! Oli se ihmeellistä kuulla vielä kotonakin se, todeta että kyllä siellä joku on sisällä! Lääkärikäynnillä sitä ei kuitenkaan kovin pitkään kuunneltu, vain sen verran, että löydettiin ja kone sai laskettua sykkeen. Kotona sai sitten fiilistellä :) Pitää joku kerta ehkä nauhoittaakin sitä, kun dopplerissa on meillä se mahdollisuus.
Nyt on tuon viimeviikkoisen lääkärikäynnin ja omien sykkeen kuunteluiden jälkeen on paljon rauhallisempi olo mennä huomenna(!) ultraan. Iih, huomenna jo! Huomenna iltapäivällä lähden suoraa kiitoa töistä ja kolmelta on ultrausaika. Vitsi kun odotan jo!
Tuolla maaliskuun höpinöissä on ollut jonkin verran puhetta äitiyspakkauksista. Mitenkäs, meinaatteko ensikertalaiset ottaa pakettina vai rahana? Minä en ole edes halunnut katsoa millainen paketti on, siis mitä kuoseja jne, vaan aion ottaa pakettina ja haluan nähdä ne vaatteet ensimmäistä kertaa sitten kun olen hakenut sen postista ja avaan. Älkää siis pliis täälläkään paljastako tai laittako kelan sivuilta kuvia tms etten spoilaantuisi :)