Tänää pelästytti Nökkönen kyllä äiskän oikein huolella.. eilen illalla 7stä asti ei oo tuntunu liikkeitä juuri lainkaan.. vain muutama kyljen kääntö illalla 10 aikaan, sitten ei mitään. Aamulla 1 kevyt potkun tapainen ja sitten ei mitään.. hereillä oon ollut 6 asti.. Ehdin jo litkiä appelsiinimehut, jääkylmät vedet, syödä suklaata ja järkyttävän määrän mokkapalan kuorrutetta (neuvolasta sanottu, että sokeripiikki saa usein mahassa aikaan touhua), lepäillä molemmilla kyljillä, kävellä ja hytkyä kevyesti eikä mitään auta. Lopulta kun olin ottanut äippäpolin numeron esiin, neuvolakortin esiin ja mitannut vielä varoks lämmönkin ja juuri valitsemassa numeroa, tuntui mahasta kevyt muks.. 4,5h jälkeen pääsi kyllä pieni itku, kun lopulta tuntui jotain! Hetki ensimmäisen muks jälkeen ja muutama liike lisää. Nyt siellä on viimeset 10 minuuttia touhutta jotain.. ei edelleenkään kovaa rallia, mutta ainakin siellä liikutaan edes vähän 

ehkä sitä ylireagoi, mutta kun liikkumattomuus jatkuin periaatteessa edellisestä illasta, niin kyllä mä ehdin pelästyä ja hurjasti! Heti pyörii pahimmat kauhuskenaariot mielessä.. Onko teille sanottu mitään, kuinka pitkä aika voi "normaalisti" mennä, ettei liikkeitä tunnu lainkaan?

ehkä sitä ylireagoi, mutta kun liikkumattomuus jatkuin periaatteessa edellisestä illasta, niin kyllä mä ehdin pelästyä ja hurjasti! Heti pyörii pahimmat kauhuskenaariot mielessä.. Onko teille sanottu mitään, kuinka pitkä aika voi "normaalisti" mennä, ettei liikkeitä tunnu lainkaan?
vaikka se välillä todella vaikeaa onkin.