Justiina89
Piirimestaruustason postaaja
Me käytiin eilen oikein urakalla hommaamassa tarvikkeita vauvalle, kaikki käytettynä, JOPA se turvakaukalo, josta aiemmin olin sitä mieltä, että ehottomasti sen pittää olla uus. Nyt on sitten kaukalon lisäks siihen telakka, pinnasänky kaikkine tarvikkeineen, joitain vaatteita ja vaunut. :) plus äitiyspakkaus. Tuntuu, että tavaraa on jo nyt ihan hirveesti! Loput härpäkkeet ja hilavitkuttimet ostetaan sitten joskus... Pinnasänky on jo kasattu, vie vähiten tilaa kasattuna :D
Miltä ne harjotussupparit muuten tuntuu? :D Mä aiemmin luulin, että vauva vettää kuperkeikkaa mahassa, kun tuli niin outo tunne, mutta sitten mietin, että onko ne niitä supistuksia... silleen niinku alamahasta ylös kohti nousee semmonen paine... vaikia selittää :D kuitenki kerrassaan outo fiilis.
Mullaki käy välillä nivusiin tosi kipeää, sillain repäsee... työt alkaa tän viikon lopussa, hirvittää jo valmiiksi, miten selkä/lonkat kestää kuormitusta, kun kuitenki fyysisesti raskas työ, joka sisältää paljon nostamista ja hankalia työasentoja... no, sittenhän sen näkee, voihan sitä olla että jollain ihmeen konstilla jaksaa.
Miltä ne harjotussupparit muuten tuntuu? :D Mä aiemmin luulin, että vauva vettää kuperkeikkaa mahassa, kun tuli niin outo tunne, mutta sitten mietin, että onko ne niitä supistuksia... silleen niinku alamahasta ylös kohti nousee semmonen paine... vaikia selittää :D kuitenki kerrassaan outo fiilis.
Mullaki käy välillä nivusiin tosi kipeää, sillain repäsee... työt alkaa tän viikon lopussa, hirvittää jo valmiiksi, miten selkä/lonkat kestää kuormitusta, kun kuitenki fyysisesti raskas työ, joka sisältää paljon nostamista ja hankalia työasentoja... no, sittenhän sen näkee, voihan sitä olla että jollain ihmeen konstilla jaksaa.
Liikkumaan ja kirmailemaankin oon vielä kyennyt ja tynnyrissä tyyppi näyttää oikein nauttivan noista hetkistä, kovasti aamuisin potkii liikkeelle :)