Elokuun onnelliset - plussa tuli!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lollo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä plussattiin 10.12. Mutta tuli tehtyä vielä 2 testiä vielä senkin jälkeen (viiva vain vahvistui).
LA 18.8. Lähelle menee omaa syntymäpäivää <3 ekaa neuvolaa täällä jännitetään joka on 15.1.

Sisko oli antanu miulle testin tehtäväksi ja sano, että hänelle pitää heti soittaa kun oon testin tehnyt :D Siinä sitte 6.12. aamulla kello 7 aikoihin soittelin siskolle, joka oli vielä nukkumassa, et plussaa näytti. Kiva herätys isosiskolle.. :P
LA 6.8. :) Eka neuvolakäynti ois ens viikon tiistaina 7.1. :) Jännääjännää ! Toivottavasti kaikki on hyvin ♥

Meille tuli plussa uudenvuoden kunniaks 1.1. Olin tehnyt jo yhden testin pari viikkoo aikasemmin kun mielestäni oli selvät oireet, mut se näytti negatiivista. Oireet ei kuitenkaan hävinny mihinkään ja kuukautisia ei kuulunu ja 1.1. oli pakko tehdä uus testi (onneks ostin sillon kaks kerralla niin ei tarvinnu oottaa seuraavaan päivään, että apteekit aukee).
Edellisellä kerralla kun jätettiin ehkäsy pois kesti 1 1/2 vuotta ennen kun tulin raskaaks. Ei kyllä erityisesti "yritetty" vaan aateltiin et kun se tulee niin se tulee.
Esikoinen on nyt 1v 2kk. Aateltiin et kyllähän tälläkin kertaa varmaan kestää, kun ei taaskaan mitenkään erityisesti yritetty lasta. Mut nyt tärppäskin jo toisen kierron aikana. Tuli vähän niin kun "positiivisena, odotettuna yllätyksenä".
Laskettuaika on 30.8. eli ikäeroo lapsille tulee 1v 10kk jos laskettuaika pitää. Tosin esikoinen synty 1kk etuajassa ja se on myös odotettavissa nyt, eli katsotaan.

Joo, Minde84, mä huomasinkin sen jo tuolla jossain toisessa kesustelussa.
Hauskaa
:)

hei, täällä plussattiin eilen ja rv 7+1 nyt:) toinen lapsi tulossa, eka on 9kk poika :)asustelen vantaalla ja oon 21v ja mieheni 20v :)

moikka moi! täällä tehtiin testi 16.12 ku menkat oli viikon myöhässä ja olo oli aivan kamala -.- mutta en silti ollut uskoa että olisin näin nopeesti uudestaan raskaana..esikoistyttöni kun on vasta puoli vuotias :) mutta toivottu tämä uusikin tulokas on :)

Täällä tehtiin testi viikko sitten, 30.12. ihan varmuudeksi kun oli uuden vuoden bileet tiedossa. Plussahan sieltä tuli ja torstaina clear blue ilmoittu 2-3 viikkoa hedelmöityksestä. Mikäli kaikki menee hyvin, on laskettu aika elo-syyskuun vaihteessa. :)
Todella pieni ikäero tulossa esikoisen kanssa, noin 1v 2kk.

oi vitsi ku teil on jotenki suurimmalla osalla pienet ikä erot tulossa :) itse 27 vee ja esikoinen 03 ja kuopus 06 syntyneet niin iltatähteä odottelen plussa testin tein joulukuun alkupuolella ja 3 testiäkin tuli tehtyä 2 kotona ja neuvolassa viellä seuraavana päivänä 3 testi että uskoin varmasti tulokseen ja pikaseen laskettuna niin elokuun 16 päivä olisi laskettua aika :) nytten jännätään ekaa neuvolaa joka on 9.1 kun en yhtään muista mitä siellä tehdään, mies odottaa meillä yhtä innolla, marraskuussa kävin jo verikokeissa kun ei kaiffaria kuulu eli tätä tähtöstä on yritetty 3 kk vajaa 2 vuotta ja jos hän ei olis nyt päättäny tulla niin 15.1 olisi ollut jo lapsettomuus tutkimukset pistetty käyntiin eli kädet ja varpaat ristissä toivotaan että koko odotus menisi hyvin :) huomasin tuolla listan missä kukin asuu/ synnyttää olisi tarkoitus ite tosiaan salosta ja sassissa olisi tarkoitus syntyä

Muokattu viimeksi:
Mä tein testin 28.12 ja kaksi viivaahan siellä oli :) Jotenkin en vaan ole vielä uskoa todeksi koko asiaa, kun ehkäisy jätettiin pois vasta syyskuussa. Mutta nyt tässä odotellaan ensimmäistä neuvolaa (8.1). Ehkä tämä sen jälkeen alkaa tuntua jotenkin todellisemmalta. Ja ensimmäinen vauva siis tulossa :)

ihan pakko udella mut missä päin ihmiset asuu ku tosi ajoissa on eka neuvola? täällä salon suunnilla niin eka neuvola on tosiaan vasta viikolla 9 ja eka ultra viikolla 12.

Kainuussa asun! Mulla oli neuvola 6+4 ihan sen takia, ku terkka jää useammaks viikoks lomalle ni halusi ottaa minut ennen poisjääntiä.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Espoossa taisi olla ohjeistus ekaan neuvolaan viikoilla 7-9 ja ainakin mulle tarjosivat aikaa heti viikon 7 alusta. Tosin tässä kalenteria tutkiessa valkeni, että ne edelliset menkat tais sittenkin alkaa jo viikkoa aiemmin kuin mitä olin merkannut. Eli viikolle 8 tämä nyt sitten meneekin :)

Mäkin oon Espoossa ja eka neuvola meni 9. viikolle. Ne laitto mulle saman terkan kun oli ekassa raskaudessa ja sillä on käsittääkseni aina kalenteri aika täynnä. Mut siis kai se on ihan normaalia muutenkin että on neuvola noihin aikoihin.

Minä myös salosta ja neuvola oli tänään 10+2. Aika myöhään mutta ainakin sydänäänet kuului :) maanantaina ultra.

Täällä myös Tampereelta, neuvolassa kävin rv6:lla, ihan siis sain kun varasin heti seuraavana päivänä plussasta. meni siis kyllä reilun 2viikon päähän :)

Täältä tulisi mukaan yksi onnellinen elokuisen odottaja! :) vihdoin taidan useiden lueskelu kertojen jälkeen itsekin uskalltautua mukaan joukkoon.. ;)

Olen 21v Jyväskylästä ja odotan esikoista. Tärppi kävi sukkelasti heti toisella kierrolla pillereiden poisjäännin jälkeen. Ensimmäinen testi tehtiin 14.12 negana, mutta 18.12 varmistui lääkäri käynnillä vahvaksi plussaksi viikoin 4+3, la 24.8. Ensimmäinen neuvola on 15.1:happy093
On tämä vaan jännää aikaa, mutta samalla niin ihanaa!! :love017

- thelyde ja tipu 7+4

Täällä ilmoittautuu uusi odottaja mukaan joukkoon. Esikoisen (ikä ero tulee olemaan 1v 9kk) syntymän ja imetyksen jälkeen raskaus tärppäsi ekasta kierrosta, joten laskettua aikaa ei pysty kuukautisita arvioimaan. Oireiden perustella arvioitiin neuvolan terkan kanssa lasketuksi ajaksi 24.8. kun jotain on pakko ultra lähetteeseen laittaa. Ultrassa selviää sitten. Saa nähdä siirrynkö sitten syyskuisten (tai heinäkuisten!) puolelle, vai pysyykö la syyskuussa.

Muokattu viimeksi:
täälläkin plussattu viikkoja sitten mut nyt vast uskalsin tännekkin ilmottautua :) ultras käyty ja toukka voi hyvin :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin