Elokuun onnelliset - plussa tuli!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lollo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös yksi joulukuun alussa plussannut eli reilut pari viikkoa vasta olen tiennyt asiasta. Ensimmäinen raskaus on kyseessä, mutta jotenkin vain arvasin olevani raskaana, vaikkei juuri mitään oireita ollutkaan. Jälkeenpäin tosin tajusin, että muutaman päivän jatkunut rintojen arkuus johtuikin siitä :)

Ei minulla kyllä edelleenkään mitään sen suurempia oireita ole ollut. Vain lievää väsymystä, ajoittaista (lievää) kuvotusta, rintojen arkuutta, selkäkipua ja tiputteluvuotoa. Vuodosta olen kyllä hieman huolissani, mutta nyt on joulun pyhät tulossa, joten ei tässä taida enää mihinkään lääkäriin ehtiä ja meillä on ensimmäinen neuvola-aika varattuna 27.12. Kysyn asiasta sitten.

LA olisi laskujeni mukaan 8.8.2014! Olen kyllä aika innoissani tästä raskaudesta!!! :p

Varovaisesti itsekin uskallan tänne nyt kirjoitella. Plussasin lauantaina eli eilen. Lokakuussa tuli keskenmeno, joten nyt mennään hyvin rauhallisesti eikä innostusta liikoja. Esikoinen on nyt 11 kk :) Laskettuaika olisi nyt 26.8.

Kakkonen plussattu eilen :-) Vähän yllärinä tuli, kun kierto on ollut hyvin epäsäännöllinen.

:happy093:happy093

Oho jäi kesken!:D vaihdan nimimerkkini pian. Täällä olis 22-vuotias nainen ja viikoilla 8+2 mennään ja LA näillä näkymin 3.8.2014. Liityin teidän onnellisten joukkoon :)

Eilen plussa joululahjaksi :) Tein testin ihan varmuuden vuoksi, että voin rauhassa juoda glögiä, mutta tulikin selvä plussa! LA laskurin mukaan 30.8.2014, IIK!

Heippa! Minä ilmoittautuisin varovasti mukaan... :rolleyes: sunnuntaina 23.12 tein plussan ja vielä kun en heti uskonut, plussasin kerran vielä jouluaattona... <3 Ja laskurin mukaan la sattuu 30.8, eli vielä varmuutta asiaan ei ole.. Oudot on tunteet, esikoista odotetaan...:love7

Jotkut ootte plussaillu useamman kerran ja tarkkailleet viivan väriä niin nyt mietin et pitäiskö munkin hakea uutta testiä...kun plussasin heti menkkojen jäätyä selvän mutta vaaleamman viivan kuin kontrolli. Siihen oon luottanut enkä enää seuraillu vahveneeko viiva. Ja oireita on eikä vuotoa. Enkä tiiä uskallanko ees tehä jos se ei oiskaan super tumma niinkun nyt jo kai pitäis (5+1) nurinkurista ajattelua :)

Eilen plussa joululahjaksi :) Tein testin ihan varmuuden vuoksi, että voin rauhassa juoda glögiä, mutta tulikin selvä plussa! LA laskurin mukaan 30.8.2014, IIK!
Etkö siis juo glögiä raskaana? Olen nauttinut ite muutaman lasillisen hyvällä omalla tunnolla. Luin "asiantuntija vastaa" palstalta että inkivääri ruuan ainesosana ei vaikuta mitenkään :)

Mutta onnea uusille plussille♥

Heippis, uusi odottaja ilmoittautuu Oulun suunnalta!

Viikkoja kasassa 5+3, LA 25.8.2014 ja esikoista odotellessa. Takana 2keskenmenoa edellisistä parisuhteista ja tämä olikin ihan täydellinen yllätysraskaus. Itse asiassa odottelin aikaa Naisten polille (20.1) josta olisin todennäköisesti jatkanut yksin laparoskopiaan endometrioosiepäilyiden vuoksi. Lapsettomuutta/yritystä takana yhteensä vajaa 5 vuotta, olin jo varautunut siihen etten saa koskaan lapsia ja miehenikin jätti minut syksyllä, juuri kun oltaisiin päästy lapsettomuustutkimuksiin. Kävi niin hassusti, että muutaman kuukauden yksin oltuani tapasin ihmisen jonka kanssa synkkasi HETI ja kertalaakista tuli tämä plussa (en kuvitellut todellakaan raskautuvani). <3 Ollaan molemmat uskomattoman onnellisia ja esikoinen on siis molemmille. Äitille kerroin jouluna, on onnellinen ja elää myötä koska tietää vauvahaaveeni ja menneisyyteni pettymykset niin hyvin.

Oireita on rintojen arkuus, jano, pissahätä, hajuherkkyys. Välillä palelee ja välillä tulee kuumia aaltoja. Eniten oireista minua pelottaa kovahkot repimiskivut oikealla puolella alavatsaa. ONKO MUILLA? Soitin näistä neuvolaankin ja kehotti vain olemaan murehtimatta. Tottakai pelkään silti koska keskenmenot takana... Mitään vuotoa ei onneksi ole ollut, eikä kivut ole vaatineet lääkettä vaan menevät lepäämällä yleensä ohi. Varhaisultra yksityisellä 7.1, sitä odotellessa... Jännäksi menee... :) Mutta todellakin, pelkkä tämä positiivinen raskaustesti antaa niin suuren toivon... että kyytiläinenkin ajateltiin "tekonimittää" Toivoksi. :) <3

Onnea kaikille plussanneille myös täältä <3 vauvaliimaa ja tarrasukkia kyytiläisille. <3

hempuli. Minä ootan kolmatta lasta ja jokaisen kohdalla on ollu viiltokipuja ja repimisiä oikealla puolen alavatsaa. Esikoista odottaessa kivut olivat todella kovia jopa yskäisy tuntui niin pahalta että tukka lähtee. :) Onnea odotukseen!

Etkö siis juo glögiä raskaana? Olen nauttinut ite muutaman lasillisen hyvällä omalla tunnolla. Luin "asiantuntija vastaa" palstalta että inkivääri ruuan ainesosana ei vaikuta mitenkään :)

Mutta onnea uusille plussille♥

Lähinnä siis tarkoitin jotain punaviini- tai muuta terästettyä glögiä :) en usko että holiton glögi on haitaksi kenellekään.

Täällä uusi odottaja varovasti huutelee yövuorosta käsin!

Eilen iltapäivällä tein testin ja plussaahan se näytti! Piti tehdä ihan kahteen kertaan kun en aluksi meinannut uskoa, montaa sekunttia ei tarvinnut odottaa kun kumpaiseenkin testiin lävähti heti selkeät plussat :) Pieni aavistus mahdollisesta raskaudesta olikin.

Netin laskurin mukaan esikoisemme laskettu aika olisi 19.8.2014 :) Nyt olisi menossa rv 6 + 5. Kovin täpinöissään täällä ollaan miehen kanssa tämän ihanan asian suhteen! Toivotaan, että kaikki menee vaan hyvin...pieniä pelonsekaisia tunteita tämän onnellisuuden seasta myös hiukan löytyy..

Onnea kaikille muillekin plussanneille ja toivotaan et kaikille menee raskausaika hyvin <3

Muokattu viimeksi:
Plussattu epäuskoisena jo pari kertaa, tänään rv 8+2 ja la about 8.8. Sain keskenmenon syyskuussa rv 9+6, niin nyt en oo uskaltanut olla kovin innoissani asiasta vielä. Neuvolaankin pitäis pikkuhiljaa soittaa. Väsyttää, mielialat vaihtelee, syön kuin hevonen ja jotain näköhäiriöitä on ollut kans: silmät väsyy tosi helposti. Plussasin aika myöhään, kun raskauskeijun David-liuskat näytti tosi pitkään negatiivista vaikka itsellä oli sellainen fiilis että minähän tämän jo tiesinkin. Ja ihka ensimmäinen perillien siis kyseessä!

Täällä plussailtiin aatonaattona. Soitin siltä paikalta neuvolaan, josta sanottiin viikkojen olleen tuolloin n 5 + 5. Vieläkin täysin epäuskoinen olo nyt siis viikot 6 + 4.. Joulun jälkeen kun pääsimme sukuloimasta takaisin kotiin olikin pakko tehdä uusi testi joka todisti saman, joten uskottava se on. Todella iloinen uutinen ja esikoista odotellaan siis syntyväksi 20.8 <3 Ensimmäinen neuvolakäynti 8.1, jonka jälkeen toivon saavani vielä varmistuksen siitä, että pieni sydän siellä todella sykkii. Tätä foorumia lueskellut plussauksesta asti ja nyt tuntui siltä että täytyy itsekin liittyä vertaistuen saamiseksi. Paljon onnea kaikille muillekin!

Täällä tuli plussat 16.12. ja tällä hetkellä menossa vk 6+3 eli laskettu aika olisi 21.8. :) Ensimmäinen neuvola käynti on vasta 24.1. ja ultra 10.2. joten tässä jännitetään vielä tovin jotta saadaan tietää, että kaikki on hyvin :)

Onnea kaikille odottajille!

Mai: minäkin sain raskauskeijun David-liuskoista vain negatiivisia tuloksia, kunnes hain Apteekista kunnon testejä. Nehän sitten näyttivät positiivista :) Tsemppiä kaikille!

Plussaa tuli jo useampi viikko sitten, mutten ole uskaltunut vielä mitään kirjoitella, koska takana on km reilu 2 kk sitten. Yritin tikutella ovulaatiota keskenmenon jälkeen silloin tällöin ja ajattelin jo, että pitäisiköhän lääkäriin soitella, kun 2 kiertoa on periaatteessa mennyt eikä kuukautisia näy. Tein sitten vielä kuitenkin ovis- ja raskaustestin joista molemmat näytti positiivista. Sen jälkeen tein vielä 2 muuta raskaustestiä ja ajattelin, että kai tämä on uskottava. Kävin ultrassa viikko sitten ja terhakka sydän siellä pamppaili. Raskaus nyt mitä ilmeisemmin 7+6, mutta sitä tarkennellaan sitten seuraavassa ultrassa.

Takaisin