Heippa kaikille! :) Ja onnittelut kaikille plussaneille, ja pahoittelut keskenmenon kokeneille
Plussasin itse 30.11 ja tein toisen testin vielä seuraavanakin aamuna varmistaakseni asian, ja kahta viivaa näytti molemmat, että uskottava se on <3 Päätettiin miehen kanssa, että saa tulla, jos on tullakseen ja nopeasti kävikin tärppi sitten :) Nyt on viikkoja laskujeni mukaan 6+2 ja LA olisi siis 05.08.2014!
Sitten taustoistani, minulla on täällä kotona ihana, kohta 1 v täyttävä neitonen <3
Yhden keskeytyneen keskenmenon kokenut ennen tytön syntymää, eli ensimmäinen raskaus päättyi ikävästi. Alkuraskauden ultrassa kaikki oli kunnossa, mutta Np ultrassa sydänääniä ei enää löytynytkään, kehitys oli pysähtynyt 9-10 viikolla (samaan aikaan mulla oli pahoinvointi hellittänyt). Lääkkeellinen tyhjennys.
Tästä kauheudesta kun selvittiin, niin aika pian tulin uudelleen raskaaksi ja 4 kg tyttönen syntyi joulukuussa <3
Nyt odottelen vaan sitä ensimmäistä ultraa :) neuvola onkin ensi viikolla.. Oireita ei ihmeemmin vielä ole, tosin tytöstäkin pahoinvointi alkoi vasta 7-8 viikolla ja sitä sitten jatkuikin loppuun saakka :)
Nyt en ihan samanlailla ehdi kyllä oireita miettimään ja välillä unohtaa kokonaan olevansa raskaana, pitää tuo neitonen aika tiiviisti ajatukset itsessään <3 Rennommalla asenteella myös nyt, ei pysty paljoo itse vaikuttamaan kuitenkaan, miten tulee menemään.. Raskausvitamiineja aloin jo popsimaan :)