Heippa kaikille! :) Ja onnittelut kaikille plussaneille, ja pahoittelut keskenmenon kokeneille
Plussasin itse 30.11 ja tein toisen testin vielä seuraavanakin aamuna varmistaakseni asian, ja kahta viivaa näytti molemmat, että uskottava se on
Päätettiin miehen kanssa, että saa tulla, jos on tullakseen ja nopeasti kävikin tärppi sitten :) Nyt on viikkoja laskujeni mukaan 6+2 ja LA olisi siis 05.08.2014!
Sitten taustoistani, minulla on täällä kotona ihana, kohta 1 v täyttävä neitonen
Yhden keskeytyneen keskenmenon kokenut ennen tytön syntymää, eli ensimmäinen raskaus päättyi ikävästi. Alkuraskauden ultrassa kaikki oli kunnossa, mutta Np ultrassa sydänääniä ei enää löytynytkään, kehitys oli pysähtynyt 9-10 viikolla (samaan aikaan mulla oli pahoinvointi hellittänyt). Lääkkeellinen tyhjennys.
Tästä kauheudesta kun selvittiin, niin aika pian tulin uudelleen raskaaksi ja 4 kg tyttönen syntyi joulukuussa
Nyt odottelen vaan sitä ensimmäistä ultraa :) neuvola onkin ensi viikolla.. Oireita ei ihmeemmin vielä ole, tosin tytöstäkin pahoinvointi alkoi vasta 7-8 viikolla ja sitä sitten jatkuikin loppuun saakka :)
Nyt en ihan samanlailla ehdi kyllä oireita miettimään ja välillä unohtaa kokonaan olevansa raskaana, pitää tuo neitonen aika tiiviisti ajatukset itsessään
Rennommalla asenteella myös nyt, ei pysty paljoo itse vaikuttamaan kuitenkaan, miten tulee menemään.. Raskausvitamiineja aloin jo popsimaan :)