Elokuun onnelliset - plussa tuli!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lollo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vaan Mikkelin suunnasta! Täällä saatiin itsenäisyyspäivänä plussat ja onnensekaisin tuntein asiaa sulatellaan. Yritystä ei oikeastaan keretty edes kunnolla aloittamaan ja raskautuminen tapahtui siis aika lailla heti pillereistä luopumisen jälkeen. Yksi lapsi 1,5 v entuudesta ja toista siis odotellaan. LA arviolta 14.8.2014. Onnea kovasti kaikille plussanneille! :))

Ilouutisia Espoosta! Itsenäisyyspäivänä ilmestyi uskomattomat kaksi viivaa sinivalkoiseen testipuikkoon 2 vuoden ja 3 kk:n yrittämisen jälkeen! Nyt täällä ollaan varovaisen iloisia ja toiveikkaita ja lasketun ajan pitäisi olla alustavien laskelmien mukaan 8.8.2014!

Hirmusesti onnea teille kaikille plussanneille!!! Toivottavasti kaveri pysyy mukana loppuun asti! :signs003

Täällä alkoi tänään kunnon vuodot, joten ei epäilystäkään, ei edes toivon pilkahdusta. Ja eilinen raskaustestikin näytti negaa, joten siirryn toisille palstoille... :smiley-angry017

Nauttikaa oloistanne, kaikin tavoin kun voitte :wink

Heips!

Taidan siirtyä tuolta kuumeilijoiden puolelta tänne. Maanantaina testi oli heikosti positiivinen ja tänään oli ihan kunnon plussa. Laskureiden mukaan laskettu aika olis 17.8.

Heipähei kaikille elokuun onnellisille:) Meillä varmistui tänään yllätysraskaus käytyäni varhaisultrassa Mehiläisessä<3

Ei kuulunut sen enempää suunnitelmiin ja aikamoisen yllättyneitä oltiin, kun kuukautisia ei vaan kuulunut. Mulle kun oltiin vakuuteltu, ettei raskaus ole todennäköinen kärsiessäni kilpirauhasen liikatoiminnasta (lääkityksenä Tyrazol) ja lisäksi coctailiin vielä e-pillereitä. Karmean vatsakrampin siivittämän n 1kk sitten päädyin lääkäriin, joka epäili kystaa. Sellainen oli ollut ennenkin ja fiksuna tyttönä päätin jättää pillerit pois, jotta menkatkin alkaisivat ja kysta voisi ns tyhjentyä... Menkkoja ei ikinä kuulunut ja jännityksen sekaisin tuntein sain sitten pari viikkoa sitten vahvan plussan. Yllätyksestä huolimatta raskaus on enemmän kuin tervetullut ja sai kuin saikin hermoilun niin kovasti pintaan, että päätin varata varhaisultran. Tänä aamuna pahimmat pelkoni tuulimunasta hävisivät, siellä se n 3 milliä pitkä "kirppu" möllötti omassa pussissaan ja sydän väpätti <3 Raskausviikkoja 5+6 mittojen suhteen ja LA:ksi arvioitiin 7.8.2014 Gyneä nauratti mun epäuskoisuus ja lopulta tuntuukin, että oon ollut kyllä aika hölmöläinen. Tuntui vain, että lähipiirissä monet pillereiden jälkeen joutuvat stressaamaan asian kanssa pitkäänkin ja siksi en mitenkään voinut uskoa että mulla asia olisi jotenkin toisin.

No siitä ensimmäisestä plussasta lähti sitten liikkeelle hirvee hermoilu. Kunnon piinaviikkoja ollut ja jatkuvat siis sinne viikolle 12, jolloin raskauden kriittisin vaihe on ohi. Sitä jotenkin yrittää pitää jalat maassa mutta silti ajatukset harhailee töissä ja nimivaihtoehtoja pyörii mielessä. On tämä kyllä aikamoista touhua:D Nyt ei voi muuta kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Vertais"tukea" siis täällä etsiskelen;) Onnea kaikille odottajille :)

Heippa kaikille! :) Ja onnittelut kaikille plussaneille, ja pahoittelut keskenmenon kokeneille :(

Plussasin itse 30.11 ja tein toisen testin vielä seuraavanakin aamuna varmistaakseni asian, ja kahta viivaa näytti molemmat, että uskottava se on <3 Päätettiin miehen kanssa, että saa tulla, jos on tullakseen ja nopeasti kävikin tärppi sitten :) Nyt on viikkoja laskujeni mukaan 6+2 ja LA olisi siis 05.08.2014!
Sitten taustoistani, minulla on täällä kotona ihana, kohta 1 v täyttävä neitonen <3
Yhden keskeytyneen keskenmenon kokenut ennen tytön syntymää, eli ensimmäinen raskaus päättyi ikävästi. Alkuraskauden ultrassa kaikki oli kunnossa, mutta Np ultrassa sydänääniä ei enää löytynytkään, kehitys oli pysähtynyt 9-10 viikolla (samaan aikaan mulla oli pahoinvointi hellittänyt). Lääkkeellinen tyhjennys.

Tästä kauheudesta kun selvittiin, niin aika pian tulin uudelleen raskaaksi ja 4 kg tyttönen syntyi joulukuussa <3

Nyt odottelen vaan sitä ensimmäistä ultraa :) neuvola onkin ensi viikolla.. Oireita ei ihmeemmin vielä ole, tosin tytöstäkin pahoinvointi alkoi vasta 7-8 viikolla ja sitä sitten jatkuikin loppuun saakka :)

Nyt en ihan samanlailla ehdi kyllä oireita miettimään ja välillä unohtaa kokonaan olevansa raskaana, pitää tuo neitonen aika tiiviisti ajatukset itsessään <3 Rennommalla asenteella myös nyt, ei pysty paljoo itse vaikuttamaan kuitenkaan, miten tulee menemään.. Raskausvitamiineja aloin jo popsimaan :)

Onnea kaikille uusille plussaneille <3

Raskausvitamiinejä tällä kertaa aloin syömään kun projekti pikkukakkoinen alkoi elokuussa, en ensimmäisellä raskaudella tajunut asiaa kun vasta 1. neuvolan jälkeen. Nyt oli vielä vanhoja kotona niin aloin sitten samantien.

Syön myös raskaus ja imetysajan vitamiineja ja raskausajan omega-3:sta. Vitamiinit alotin jo yrittäessä ja neuvola suositteli vielä omega-3:sta, koska en juurikaan kalaa syö.

Minäpä varovasti kurkin tähän ketjuun.. Tänään on ollut jännittävä päivä! Tein päivällä "huvin vuoksi" ovistestin joka näytti selkeitä kahta viivaa, enkä normaalisti niihin liuskoihin saa KOSKAAN noin selviä viivoja, vaikka olisikin ovis meneillään. Noh, sehän ajatti sitten apteekkiin ja raskaustestin tekoon: kaksi kaunista viivaa. Toinen oli vielä vähän hailu, mutta viiva silti. Ja ennenkaikkea, mieskin näki sen!! ;)

La olisi 25.8 mutta varmaankin muuttuu vielä. Tämä oli neljäs yrityskierto, josta tärppäsi. Aivan kuin esikoisestakin tärppäsi neljännessä kierrossa. <3

Olen niin onnellinen, ettei löydy sanoja. <3

Muokattu viimeksi:
moikka! jokohan minäkin uskaltautuisin tänne kirjoittamaan.. plussasin ke vahvalla viivalla ja eilen varmistustesti näytti vahvempaa viivaa ja huomenna testaan vielä digillä ennenkuin uskon :) olen 34vee ja tuloillaan ois toka lapsi, esikoinen syntyi tammikuussa 2012. tällä ois la joskus elokuun puolivälissä, jos kaikki siis menee hyvin ja raskaus on ylipäätään oikea ja oikeassa paikassa :) esikoista yritettiin neljä vuotta eikä tää kakkonenkaan nopeasti tärpännyt, häntä ehdittiin yrittää melkein 1,5 vuotta ilman mitään tärppäyksiä. käytiin jo kesällä tutkimuksissa ja ivf-hoidot piti aloittaa tammikuussa. nyt toivon parasta ja yritän olla levollisin mielin, onhan mulla takaporttina toi klinikka, jos tää ei nyt onnistu :)

Hei kaikki onnelliset odottajat. Minä tein testin 11.12.13 ja kahta viivaa näytti. :D Lapsia mulla on ennestään kaksi 3 v poika sekä 8 kk poika :) Hieman pelottaa taas tää alku aika mut ei se auta ku mennä eteenpäin. Laskettu olis laskurin mukaan 20.8.2014

Sent from my GT-S6500 using Vau Foorumi mobile app

Olen jo (?) 33-vuotias ja ensimmäistä odotetaan. Asun Saksassa, mies saksalainen. Onko muita ulkomailla asuvia?

Tänään oli eka lääkäri ja siellä näkyi jo pieni sydän, muuten ei vielä nähnyt paljonkaan <3 Lasketuksi ajaksi varmistui jo oma laskelmani 3.8.14. Jännittää ja pelottaa, mutta päällimmäisenä tunteena tietysti onnellisuus. Jouluna kerron ilouutisia perheelle ja kavereille Suomessa :)

Heippa kaikille! Tein eilen positiivisen raskaustestin :)) Eli varmaankin toista lasta odotetaan. Pelon sekaisn tuntein tässä ollaan kun on niin alussa vielä. Laskurin mukaan 30.8 on LA. Ensimmäisellä kerralla tärppäsi (josta oon ihan ihmeissään, sentään esikoisen kohdalla toisella kierroksella ;) ).

Heippa! Plussa tuli!!! Eka yritys meni kesken, eli aika varovasti täällä vielä iloitaan. LA olisi 25.08. Esikoinen on 4 vee, et jo olis aikakin saada pikkuinen vaavi taloon :D Viikkoja olis vasta 4+3 mutta yrjö tuli jo aamulla kylään, huhhuh...

Varovasti ilmoittaudun tänne :oops: Monen vuoden yrityksen jälkeen plussa tuli 11.12 (ja 12.12) & LA olis 18.8. Ensimmäinen raskaus ja ikää kuitenkin jo 35.. Jännittää & pelottaa & samalla olen maailman onnellisin :hug003 Nyt vaan toivotaan, että kaveri pysyy matkassa mukana, varhaisultra on heti uuden vuoden jälkeen (ja mielessä tietenkin hyvän ystävän äskettäin tapahtunut tuulimunaraskaus :sad001 ).

Ja onnea kaikille plussanneille!

Uskaltaisikohan sitä tänne kirjoitella... Ensimmäisen IVF:n tulos helmikuu 2013 -> km, siirrettiin 2 alkiota.
PAS kesällä -> alkio ei kestänyt sulatusta, ei päästy siirtämään.
Nyt syksyllä ICSI ja 3 alkiota, joista yksi siirrettiin....
Ja plussa tuli (niinkuin edelliselläkin kerralla) 10 päivää siirrosta, digitaalisella testillä siis 7.12.

Osallistuttiin miehen kanssa sellaiseen tutkimukseen, jossa ultrataan kerran viikossa, ja kahdesti sielläkin jo käynyt, viime kerralla (rv 5+1) näkyi jo selkeästi ruskuaispussi ja kaikki oli niinkuin pitää.
LA 18.8, jos nyt kaikki menee hyvin. 23.12 seuraava ultra, jolloin pitäisi sykkeet näkyä jo. Pelottaa, vaikka vaisto sanookin, että nyt on kaikki hyvin.
Oireita on jo kuvotus, turvotus, väsy, jano, lihaa ei tee yhtään mieli (eilen piti peittää jauheliha foliolla, ettei tarvii yökkiä kun jääkaappiin katsoo).. Tuossapa noita.

Eipä tässä voi muuta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää. Esikoinen olisi tulossa, yritystä yli kolme vuotta. Ei ole vielä osannut nauttia ollenkaan, kun limakalvot vuotavat todella herkästi, lääkärin mukaan ok, jos ei mitään runsasta tule. Tätä "vuotoa" on ollut kuitenkin jo 2 viikkoa, kyllä varmaan pikkuhiljaa siihenkin alkaa tottua.. :D

Onnea plussanneille, toivotaan meille kaikille maailman parasta joululahjaa!

Muokataan tähän, sykkeet löytyi, ja oireistakin päätellen melko vahvasti on pieni kiinni elämässä! :)

Muokattu viimeksi:
Hei kaikki! Kirjoittelenpa kuulumiset tännekin. Iloinen, mutta odottamaton yllätys kävi ilmi kun muutaman huonovointisen päivän jälkeen päädyin tekemään testin "varmuuden vuoksi". Esikoisen imetys loppui kesällä, jonka jälkeen ehti tulla vasta kahdet kuukautiset. En siis kiinnittänyt huomiota pitkään kiertoon, koska ne eivät olleet vielä säännölliset. Ehdinkin sitten huomaamattani jo viikolle 7 ja hetken sulattelun jälkeen odotetaan innolla uutta tulokasta perheeseen! :)

Ensimmäinen ultra olisi tammikuun puolen välin jälkeen, joten sinne asti olisi tarkoitus malttaa jännittää ja toivoa parasta! Pahoinvointi on toisaalta lohdullista, kun tuntuu että joku siellä mahassa on sitä ylläpitämässä :)

Onnea vielä muillekin plussanneille!

Takaisin