Elokuun onnelliset - plussa tuli!

Lollo

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ihana kaunis sunnuntai aamu ja plussaviivamme oli selkeä. Perjantaina oli vain haamuviiva eli tänään testasin toisen kerran. LA on näyttää olevan 1.8.2014 laskureiden mukaan. Oi mikä onni.

Esikoinen on 1v 10kk ja 3. kierroksella tärppäsi tällä kertaa. Nyt peukut pystyssä että kaikki sujuu hyvin, pienokainen pysyisi mukana ja ensi kesäällä olisimme perheessämme neljästään.
Olen 33v ja Turusta.

Onko jo muita plussaneita elokuulle?:wink :anyone
 
Positiivinen testi napsahti! Tämä on kolmas lapsi jonka odotetaan syntyvän 3.8.2014 :Heartred
Hieman on vielä sekavat tunnelmat, koska vasta tänään testin tein! Eiköhän se tässä vielä kerkiä kolahtaan tajuntaan! :)
Itse olen 30v. ja Tampereen seudulta ja lapsia on siis kaksi, poikani on 8v. Ja tyttöni5v.!
 
Onnea plussasta :)
Täällä alko heti pieni ruokahaluttomuus ja äklö olo, se teki asiasta jo todellisemman. Esikoisesta pahoivointi alko 7.viikolla ja jatku kaksikin kuukautta. Olin toivonut että nyt pääsisi helpommalla, mutta ei taida onnistua.
Varasin jo neuvola-ajankin, taisin olla yli-innokas eilen, oli tämä vaan niin toivottu :Heartred. Mutta ajattelin että tulee joulupyhät ym niin aika on sit vaikeampi saada. 18.12. olisi ensimmäinen neuvolakäynti.
 
Muokattu viimeksi:
Hei vain! Täällä eilen plussannut. Pientä ristiriitaa tunteissa sillä lasta ei mitenkään olla yritetty eikä asiasta kummemmin puhuttu, oikeastaan ollenkaan. Ennestään 5v poika ja miesystävällä kaksi vanhempaa poikaa. Ei yhteisiä lapsia. Tämänkin tajusin viikko sitten kun alkoi kamalat vatsakivut, huonovointisuus ja väsymys. Älytöntä miten noin aikaisin tunsin kun edellisestä ei ollut mitään oireita ja raskaus ilmeni vasta viikolla 11 :confused: Vielä en uskalla hyppiä ilosta kun ei tiedä onko kaikki hyvin, mutta näillä näkymin lapsen odotetaan elokuun ensimmäinen päivä syntyvän. Olen onnesta soikeana, mutta samalla pelottaa ja miehellä on pelko suuremmassa roolissa kuin onni. Joka tapauksessa onnea kaikille teille muille plussanneille, eiköhän tämäkin tästä pelkästään iloksi muutu vaikka pelko tosin kuuluukin isona osana odottamiseen :smiley-angelic002
 
Onnea Booris13, kaksi viivaahan siinä on! :)

Marinamillekin onnittelut, toivottavasti yllätysvauva muuttuu kohta iloksi!
Eihän sitä ihan ilosta uskalla hyppiäkään kovin korkealle, vaikka pieniä onnenhyppyjä teenkin. Toivotaan että kaikille kaikki on hyvin. On ollut paljon keskenmenoja lähipiirissä viime aikoina niin on aika realistinen ajatus asian suhteen tällä hetkellä. Mutta ei se pelko vielä onnellisuuttani voita. Olen miettinyt ennen joulua varhaisultraa, kaksijakoiset ajatukset on kyllä asian suhteen. Jos pahoinvointi alkaa olla yhtä vahva kun esikoisen kohdalla, se tuo kyllä varmuutta raskauteen.
 
Hei Booris13 ja muutkin. Lauantaina tein juurikin samanlaisen testin ja samalta näytti viivat! Piti tarkistaa monta kertaa mutta toinen testi seuraavana aamuna näytti samaa, joten uskottava se on:) LA 1.8.14 ja kolmas on tulossa. tässä on nyt käynyt semmoinen onnellinen vahinko. Mieheni näyttää olevan enemmän sokissa kuin minä. Soitin aamulla neuvolaan ja eka neuvola aika on 30.12.
 
Mullon nyt viis testiä lisää tua kaapissa...kävin vähä apteekissa shoppailemassa :D Huomena aamulla pistän pystyyn sellasen pissalaboratorion että oksat pois. Ennen en usko! :D en vaan usko...
 
Täällä kans lauantaina plussannut, elokuussa olis ilmeisesti LA, ens tiistaina jo neuvolaan.. enimmäinen lapsi siis kyseessä ja kovan yrittämisen takana oli, et toivotaan et kaikki menee hyvin ! :)
 
Onnea kaikille plussanneille ja toivon että kaikki kaikilla menee hyvin! Näyttää siltä että tällä hetkellä kaikilla on samana viikonloppuna laskettuaika!

Tänään oli ensimmäistä kertaa todella huono olo, likellä oli etten oksentanut! Ensimmäinen raskaus oli täysin oireeton, olin elämäni kunnossaa aivan loppuun asti! Toisen kohdalla oli lievää pahoinvointia, joka helpotti kun söi jotain(hedelmät lähinnä upposi tuolloin)! Joudoin myös jäämään töistä pois jo kaksi kuukautta ennen äitiyslomaa koska vatsani oli koko ajan piukeena (harjoitus supistuksia)!

Mieheni ei ole vieläkään oikein uskonut että vauva on tulossa, minulla oli testissä vielä haaleampi viiva kuin booriksella joten siitä ehkä pieni epäilys johtuu!? Mutta jos ei ole raskaana ei voi ilmestyä positiivista viivaa ja kuten rakas ystäväni sanoi; viiva kuin viiva, olet raskaana!
 
Oon nähny tänään paljo kavereita ja jessus että tekee tiukkaa pitää suu kiinni :) Mies kun aamulla tokas tiukkaan sävyyn että tästä ei sitte laulella ennenku on varmaa että se TODELLA tulee. Mutta eihän koskaan voi olla 100% varma.
Hauskaa että pääasiat mitä oon tänään miettiny on että "hitto lauantaina piti lähtee humputtelee" ja että "o-ou, mitä sanon 11. päivä työkavereille laivalla kun en juokkaan vaikka oon niin hehkuttanuettä siitä tulee vuosi tuhannen risteily"
 
Onnea plussanneilla!

Juu, äsken bussilla tulin kotiin ja tuli ihan matkasairaaksi. Ja jano mulla koko ajan, varmaan 4l join tänään vettä. Makeaa ja kahvia ei tee yhtään mieli.

Kirzii, noinko ajoissa teillä jo ensimmäinen neuvola? Kiva että pääsee heti, onhan se jännää aikaa.

Booris13, mulla oli perjantaina pikkujoulut ja haamuviivan takia olin jo juomatta. Ruoan kanssa kaadettiin viiniä, sama täysi lasi mulla oli 3h, ei ketään huomannut. Ja sitten hain alkoholitonta siideriä ettei nyt heti asia paljastuisi. Kyllähän sitä haluaisi kertoa läheisille, anooppilaan mennään itsenäisyysviikonlopuksi, jos oksennan enkä juo mitään asia varmaan paljastuu. Eli jos kaikki siihen saakka hyvin, niin ehkä heille kerrotaan. Minun perheelle ajattelin jos jouluaattona? Jouluyllätyksenä :) Mies ehkä haluaisi pidempää kuin minä pitää salassa. Ja muille kun lähiperheelle vasta sitten ultran jälkeen tammikuun puolenvälin jälkeen. Ehkä jokunen ystävä saa tietää jos on joku pikkujouluilta, uudenvuodenjuha tms mutta koitamme ehkä hämätä silloinkin, täytyy katsoa sitten lähempänä.
 
Booris13, mulla on sama ongelma; pikkujoulut olis tulevana perjantaina, enkä vielä halua ilmoittaa raskaudesta koko työporukalle tässä vaiheessa...asia on toki toinen jos alan kamalasti oksentamaan tai yökkäileen! olen tässä pohtinut että pitäiskö tehdä vielä testi varmistukseksi koska olen hyvin vainoharhainen....ihan vaan että saa mielenrauhan, huomenna taidan tilata neuvola aikaa, kuten moni on jo senkin tehnyt(fiksua kun on se joulukin niin lähellä)!!!!

Kai sitä taas pitää mennä jotain syömään, kun on huono olo....huomasin tossa että kun jotain syö vähän niin kuvotus helpottaa, mutta päivällä taisin syödä liikaa ja siksi meinasin oksentaa......yök! Ottaisin helpon ja oireettoman raskauden kiitos!
 
Nyt on sitte neuvola varattu :) Ei muuta kun odottelee joulukuun 17.pvä :)
Kovasti tekis mieli varhaisultra varata...
Onks kukaan muuten Kanta-Hämeestä? Olis kiva sitte saada jatkossa vähä vertaistukee :wink
 
Onnea plussanneille! :) Täällä jännätään alkaako perjantaina menkat vai ei.. yk2 menossa. :) Testaillaan sitte maanantaina jos ei ala kuulumaan!
 
Pakko mun oli se varhaisultraki varata että saan mielen rauhan :)
Se olis kan 17.12 TITTIDII, nyt on jännää!!! :)
 
Onnea plussanneille! Täällä Lumikki sama meiniki. Maanantaina ajattelin testailla jos ei menkat ala ennen sitä. Täälläki yk2 menossa :)
 
Hei taas! Mulla on ollu oireita tosiaan jo yli viikon ja ensimmäisessä raskaudessa ei mitään oireita. Muutaman päivän olen pystynyt jo syömään jotain, mutta tänään alkoi ääretön huimaus. Kokoajan aivan kuin olis keikkuvassa laivassa. Olen juonut vettä ja limsaa jotta pysyy verensokeri kokoajan jossain järkevässä määrin koholla kun ruokaa ei kuitenkaan mene vielä pienen lapsen annosta enempää / päivä. Kaloreita olen saanut näinä päivinä n. 800kcal/ päivä mikä on parempi kun aikaisempi viikko milloin meni pari hedelmää ja salaatti / päivä. Tiedän. Aivan liian vähän kaloreita ihan normaalille ei odottavalle äidille, mutta vielä ei ole pystynyt enempää syömään. Kuitenkin ihmetyttää kun olen syönyt paremmin, että mitä tuo huimaus on kun nestettä kuitenkin saan riittävästi. Ideoita?? Tai joku jolla sama "ongelma".
 
Takaisin
Top