Elokuun onnelliset - plussa tuli!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lollo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oireina on nyt jo alavatsa- ja selkäkivut ja pissalla saa ravata yölläkin (ei tavallista mulle). Jo viime viikolla mielialat meni aivan ylösalas ja sanoinkin miehelle että jos en oo raskaana niin oon päästäni pipi... :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ilmoittaudun varovasti mukaan elokuisiin :) Plussattiin torstaina haaleasti ja digitesti sanoin "raskaana 1-2" perjantaiaamuna :) Tämä olisi meidän pikkukakkonen, esikoispoika 1,5v. Itse olen 25v ja mies 29v. Kanta-Hämeessä asustellaan ja keväällä alkaa vielä raksaprokkis, et kyllä meillä riittää hommaa :D

Heippa kaikille!

Olen kauan aikaa sitten pyörinyt täällä foorumilla ja nyt palailen takaisin.
Plussasin lauantai aamuna (30.11.).
Tunnin päästä alkaa soittoaika neuvolaan, varailen ajan. La on epäselvä, kun kierto oli kovin sekava. Veikkaan kuitenkin lasketunajan osuvan elokuun alulle.

Tunteet menee vuoristorataa, mieletön fiilis! Tulokas on meidän esikoinen, enkä millään ollut uskoa testiä, joten uusin sen vielä tänä aamuna, mutta positiivista sekin näytti. Hih!

Tsemppiä kaikille plussanneille! :love7

hei Maikkie (ja toki kaikki muutkin, tuntematon tai ei)! kuulun itse onnellisesti virallisesti tuonne heinäkuisten puolelle ;) mutta tiirailin tuolta toistakuumeillen-jutusta että sait maikkie plussan :D hurjasti onnea!!!

Varasin myös tuon varhaisultran. Kahden viikon päähän otin ajan kun on 7+3. Vaikka olo on sen mukainen, että raskaana olen, tänäänkin kunnon aamupahoivointia, huimausta, rinnassa alkaa tuntua, niin tällä kertaa haluaisin ennen varsinaista ultraa jo varmistaa asian. Esikoisen kohdalla en käynyt varhaisultrassa.

Mä varasin varhaisultran ja se on mulla 19.12. eli 7+1, toivottavasti siellä näkyisi sitten jo pieni :)

Menettekö yksityiselle varhaisultraan, vai pääsettekö kunnallisen kautta? Itse olen miettinyt tuota varhaisultraa, koska sairastan MS-tautia ja sen takia olen käyttänyt lääkettä. Toki lauantaina lopetin sen, koska sitä ei saa käyttää raskaana ollessa, mutta silti on jotenkin epävarma olo. Vaikka suositus on, että lääke lopetetaan vasta plustestistä, olen käyttänyt lääkettä silloin, kun en vielä tiennyt olevani raskaana. Haluaisin ehkä sen takia varhaiultraan, vaikka neuvolasta sitä ei ainakaan mainittu tarpeellisena. Enemmänkin siis oman mielenrauhan takia.

Neuvola-aika on 18.12. sopivasti ennen joulua. Jännää! Neuvolatäti puhelimessa laskeskeli, että olisin nyt rv 5+2.
Eilen illalla alkoi kuvotus ja se näköjään harvakseltaan on jatkunut tänäänkin, kun välillä yks kaks yökkään, en kuitenkaan ainakaan vielä ole oksentanut. Masussa myös on tänään ollut jänniä tuntemuksia, nipistelyä ja pientä "kipua" vasemmalla sivulla. Mutta nämä taitaa olla normaaleja oireita.:)

Mä sain neuvolasta ajan 12.12. ihan alku juttelua varten ja sit varasin Koskiklinikalta yksityisen ajan ultraan, kun jotenkin tuntu että täytyy saada varmistus kun kunnallises menee sinne 12-13 viikolle saakka :(

Tervehdys ja onnittelut kaikille elokuun odottajille! Eilen tein haalean positiivisen testin 10 päivää inssistä. :) Taustalla pitkä yritys ja lapsettomuushoitoja.
Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon viime keväänä rv12. :sad001 Ja heti sen jälkeen oli kemiallinen raskaus.
Huomenna testaan uudelleen, jos viiva olisi jo vahvistunut. Alavatsa on ollu kipeä oviksesta saakka; ehkä ovulaatiokivut vain sujuvasti vaihtui kiinnittymiskivuiksi tai sitten kaikki ei oo kunnossa tälläkään kertaa.
Pitäisi varmaan lopettaa murehtiminen, ei se mitään auta. :rolleyes:
Niin ja vieressä tuossa leikkii 4v esikoinen.

Paljon onnea myös murulle :) Toivotaan että kaikki menee nyt hyvin. Ja tottahan se on, turha murehtiminen kannattaa jättää kyllä pois (Helpommin sanottu ku tehty) :)

Onnea kaikille elokuisille! <3

Itsellä ikää 25v ja miehellä 33v, Tampereella asustellaan. Ensimmäin haalea plussa 23.11, toinen selkeä plus 26.11 ja vielä 27.11 oli pakko tarkistaa ja kyllähän se edelleen selkeä plus oli (tällä kertaa rakkoaika vain vajaa kaksi tuntia) eli uskottava se nyt vaan on, raskaana ollaan! Esikoinen siis tulossa ja rankkojen hoitojen seurauksena, joten olo aika uskomaton edelleen. Hedelmöityspäivän mukaan laskettuna THE DAY olis 1.8.2014. Varhaisultra tulossa 13.12. Sinne asti jännitellään onko pienellä kaikki hyvin. Lähimmät ystävät tietää, koska tiesi myös hoidoista. Ajateltiin odottaa ultran vastaukset ja sitten vasta kertoa muulle lähipiirille. Töissä kerron vasta kun on ihan pakko ja masu alkaa näkyä. Oireet selkeät; etoo jatkuvasti (hedelmien syönti helpottaa), pissattaa jatkuvasti, väsyttää, loputon nälkä, rinnat turvonneet ja kipeät, alavatsaa nipistelee ja kipuilee pitkin päiviä.. Toivottavasti kaikki on hyvin! Tänään 5+4 <3

Muokattu viimeksi:
-Muru- juu, yksityiselle. Minulla on vakuutus työn kautta jonka pitäisi kuitenkin korvata suurimman osa kustannuksista.
murulle ja mamatobelle onnittelut ja tsemppiä,teillä pitkä yritys takana.

Mulla on kans tämä raskaus inssistä tärpännyt, joten pääsen varhaisultraan polille 20.12 ja eka neuvola on sitten 9.1.2014. Tottakai jännittää, mitä siellä näkyy. Toivottavasti yksi elävä pikkuinen ihan oikeassa paikassa ja kaikki kunnossa. Mua vähän jänskättää, jos tuleekin kaksoset. Meidän molempien suvuissa on aika paljon kaksosia ja omat pikkuveljenikin ovat kaksoset.

Onnittelut kaikille tuoreille odottajille! Tässä sitä vieläkin yritetään sisäistää plussauutista.. Torstaina 28.11. tein testin, kun ei ruvennut menkkoja kuulumaan. Ensimmäinen siis tulossa ja aivan yllätyksenä. La olis vau.fi laskurin mukaan 1.8.2014. Eka neuvola aika 18.12, ehkäpä uutinen muuttuu sen myötä todellisemmaksi :)

Eli meitä on kolme lapsettomuushoidoissa ollutta, vai oliko muita vielä? Me selvittiin pelkillä insseillä (clomit tukemassa ovista), mikä oli meille oikein sopiva hoitomuoto. Kolme kertaa tehty inssi ja kaksi kertaa on raskaus alkanut. Helpolla siis päästiin, jos tämä menee jatkossa niin kuin pitää.
Me päästään varmaan kolme kertaa varhaisultraan(!) Meillä neuvolantätillä on tapana kattoo, että alkio on oikeessa paikassa, polilla katotaan myös, kun on noi hoidot takana ja sitten ton edellisen keskenmenon takia kattoo vielä eri lääkäri.
Yksityisen hinnoista ei ole tietoa.

Eikö ne yksityisen vaihtele 80-200€
Olen koittanut itsekin vähän googlata niin oli jopa samassa lääkärikeskuksessa eri lääkäreillä omat hinntat?

Uskaltaisikohan täälläkin varovaisesti ilmoittautua mukaan plussanneiden joukkoon..laskurin mukaan 4.8 olisi la. Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy mukana :)

Onko kellään kokemusta clear bluen viikkonäyttöisestä testistä? Tein testin viikko sitten maanantaina ja näytti viikkoja 2-3. Tein testin tänään uudestaan ja edelleen se näytti 2-3, vaikka viikkoja menkkojen mukaan on jo 5+4... Suuri huoli heräsi...

Mä oon ymmärtänyt että se clearblue näyttää oviksesta viikot, eli ihan normaalilta kuulostaa? :) Varma en kyllä ole.. Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysästä?

Takaisin