Elokuun onnelliset - plussa tuli!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lollo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuitenkin ihmetyttää kun olen syönyt paremmin, että mitä tuo huimaus on kun nestettä kuitenkin saan riittävästi. Ideoita?? Tai joku jolla sama "ongelma".

Moikka Marinami! Minulla ollut myös enemmän huimausta kuin normaalisti ja se saattaa ainakin minulla johtua matalasta verenpaineesta! Normaalistikin minulla on matalat arvot mutta viime raskauksien aikana laskivat hiukan normaalista! Verenpaineesta johtuva huimauksen huomaa, jos nouset nopeasti ylös, vaikka aamulla sängystä noustessa, silloin saattaa olla myös verensokerikin hiukan alhaalla ja vaikuttaa myös!

Hyvänlaatuinen asentohuimauskin voi olla syypää! Siihen auttaa asentohoito, jos se selviää syyksi! Stemppiä! :)

Neuvola aika myös tilattuna! :) Ihanaa, alkaa jo varovaisesti tottumaan ajatukseen vauvan tulosta(pelottaa jos meneekin kesken)! Mies on vieläkin epäileväinen! Tämä on kyllä haluttu vauva, meillä tärppäsi nopesti myös. Viisi vuotta oli hormonikierukka ja sen poiston jälkeen kolmannella kierrolla napsahti!

<3 Ihanaa odotusta kaikille plussanneille! <3

Olis kiva jos joku näppärä osais laatia sellasen listan missä olis aina nimimerkki, ikä, laskettu aika, monesko lapsi ja missä synnyttää :) Näkis sillain kätevästi että voisko olla esim mahkuja törmätä laitoksella :)

Moikka Marinami! Minulla ollut myös enemmän huimausta kuin normaalisti ja se saattaa ainakin minulla johtua matalasta verenpaineesta! Normaalistikin minulla on matalat arvot mutta viime raskauksien aikana laskivat hiukan normaalista! Verenpaineesta johtuva huimauksen huomaa, jos nouset nopeasti ylös, vaikka aamulla sängystä noustessa, silloin saattaa olla myös verensokerikin hiukan alhaalla ja vaikuttaa myös!

Hyvänlaatuinen asentohuimauskin voi olla syypää! Siihen auttaa asentohoito, jos se selviää syyksi! Stemppiä! :)

Joo totta muuten! Mulla on perus paineet 45/70 about. Ja on mulla ollu tuota ennen mutta siitä on aikaa enkä tajunnut liittää sitä tähän. Plus mun hemoglobiini on naurettavan alhaalla ollu monet kerrat. Eikä kyllä verensokerissakaan oo kehumista kun aamusokerit on 3-4 paikkeilla ja syönninkin jälkeen vaan maksimissaan 7 jos edes sitäkään. Olen siis ihan perusterve kyllä :D (vaikuttaa varmaan just siltä ;) )

Kiva kun tänne on tullut lisää porukkaa ja plussaneita ja ehkä myös pian plussaneita :)
Onnea uusille plussanneille.

Booris13, joo, katsotaan että joku aloittais tuon listan keräämään erilliseen keskusteluun. :computer012

Varmistusplussa aamulla. Ihan selvästi 2 viivaa. Ei enää epäilystä. Ensimmäinen haalea viiva ilmeistyi jo maanantaiaamuna, mutta kun ei epäileväinen usko :) Laskettuaika olisi siis 1.8.2014. Pakko oli vielä varmistaa, kun töissä joutuu jo ilmoittamaan tässä vaiheessa pomolle ja työnjohdolle, kun kerran työskentelee säteilyn ja sikiövaarallisten aineiden kanssa. Pääsee sitten toisiin tehtäviin raskauden ajaksi. Kunpa vielä muutaman viikon edes saisi uteliailta työkavereilta pidettyä tiedon jemmassa, eihän sitä vielä kerro edes omille vanhemmilleen mitään. Kohtahan se joululomakin koittaa. Iloisiahan nuo pomot onneksi olivat ja onnittelivat kovasti :) Itseä vaan pelottaa meneekö kaikki hyvin ja että jatkuuko raskaus normaalisti. Neuvola-aikaa varmaankin pitäisi alkaa seuraavaksi soitella... Ihanaa kun yhdestä haaveesta on tulossa totta :love7

täällä vielä pitkä aika testeihin.... ma&ti oli ovis plussa, eli nyt sitten orotellaan ja pidetään peukkuja pystyssä.. vielä kerkeis elokuux jos nyt ois tärpänny. :wink

Täällä liittyy joukkoihin yksi eilen plussannut Pohjois-Pohjanmaan kansalainen. Mulla ikää 32 vee ja toinen lapsi ois tuloillaan. Laskettuaika omien laskujen mukaan 8.8.2014.
Mulla ennestään poika 1v ja 10kk. Lapsille tulee aikalailla tasan 2,5 vuotta ikäeroa. Oisin toivonut pienempää ikäeroa, mutta aina kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Pikkukakkosta tehty pitkään ja hartaasti lähes puolitoista vuotta ja nyt ensimmäinen inssi toi vihdoin toivotun plussan tikkuun.

Oireita ei hirveesti ole. Vähän nippailee mahaa ja tissit on aavistuksen pinkeen oloiset. NIin ja mulla on koko ajan nälkä!

Eilen plussasin :) La on ilmeisesti elokuun puolivälin paikkeilla. Olen 19-vuotias ja minulla on 1v2kk ikäinen poika. Kirjootan keväällä ylioppilaaksi :D

Onko elokuisilla 2014 vielä ryhmää facebookissa? Viimeksi en ehtinyt ajoissa kun esikoista odotin, joten haluan olla nyt aikaisin liikkeellä :---D

Eipä taida olla :)

Hei te ihanaiset naiset joilla on jo aukaisempi raskauksia. Haluaisin udella että voiko näillä viikoilla olla oikeesti jo näinkin "vahvat" oireet?
Musta siis tuntuu koko ajan että olis kauhee nälkä mutta on niin huono olo ettei tee mieli syödä mitään :( Noin niinku jatkoa ajatellen ei hyvältä näytä :)

Ja muutenki mielialat vetää ihan vuoristorataa. Aina kun vatsasta vähä vihlasee niin iskee hirvee pelko että eikai se nyt tuu sieltä :(

Siis tosi raskasta :D

Booris13, kyllä voi olla! Täällä ihan samaa olen pohtinut koska esikoista odottaessa ei mitään oireita ollut muttattoisen kohdalla pahoinvointia oli mutta ei näin aikaisessa vaiheessa ja nyt on rv4+5 ja on maaanantaista alkaen ollut huono olo ja koko ajan nälkä, rinnat on kipeet ja turvoksissa, ja niin mahassa tuntuu pieniä vihlaisuja välillä ja samaa pelkään että meneekö kesken! O_o olen nyt parina päivänä räjähtänyt miehelleni ihan turhasta siis suuttunut vaikka syytä ei sinänsä edes ole ollut.....en voi laittaa kuin hormonien piikkiin koska itsekin ihmettelen sen purkauksen jälkeen että mikä toikin nyt taas oli! :) Mutta toivottavasti menee hyvin ja myös sinulle voimia noiden tuntojen kanssa!

Sen olen huomannut että joka raskaus on erilainen! :D

Onnea plussanneille ja tervetuloa mukaan minun puolestani! :)

Booris13, kuten Muru<3 jo kirjoitti, kyllä voi. Ja sehän on vain hyvä merkki. Esikoisen kohdalla olin aina paniikissa kun oireet hetkeksi helpotti ja melkein onnellinen kun tuli taas oksu olo. Iroonista. Mulla oli alkuviikolla kuvottava olo, mulla se on helpottanut, mutta kyllä tuolla masussa nipistelee ja mulla taas nälän sijaan ruokahaluttomuutta, ei tee vaan mieli varsinkaan aamuisin syödä.

Onnea plussanneille.

lethalpoison, ei ole vielä FB ryhmää, eli hyvin ehdit mukaan. Esikoisen kohdalla minut taas hyvksyttiin mukaan 4kk syntymän jälkeen, tiedän että monissa ryhmissä ovat tiukempia siitä eivätkä ota "uusia".

Koko ajan juolahtelee mieleen mitä erikoisempia kysymyksiä... :)
Mutta siis mulla olis ens keskiviikkona 4.12 hammaslääkäri ja tarkotus olis paikata muutama reikä, tietysti puudutettuina. Onks tästä puudutteesta mahdollisesti jotain haittaa näinkin alkuraskaudesta?
Meinasin jo että siirtäisin suosiolla johonki tammikuun lopulle sitä aikaa kun ei noi reiät edes mitenkään vaivaa :)

Booris: Kyllä tosiaankin oireet voi alkaa heti alkion kiinnittymisen aikoihin. Muistaakseni kävin esikoisen raskausaikana hammaslääkärissä ja kysyin erikseen puudutuksen vaikutuksesta sikiöön ja ei kuulemma vaikuta.

Täällä myös yksi onnellinen plussannut liittyy joukkoon :) Ensimmäinen raskaus kyseessä ja laskettu aika näyttäisi olevan 2.8. Ja turun seudulla asustellaan.

Oireita on ollut jo jonkun verran - vattan nippailua, välillä etovaa olo, tissit kipeät ja koko ajan ihan mieletön jano! Ja mielialat heittelee aikalailla kuperkeikkaa...voi mies raukkaa ;)

Meinaakos muuten moni mennä varhaisultraan? Jos, niin missä vaiheessa?

Onnea onnea!! :)

Mullakin on koko ajan aivan kauhee jano ja vissiin sen takia sitte hirvee wc hätäki koko ajan :)

Ite oon menossa 17.12 eli siis mun laskujen mukaan rv 7+2 :)

Täällä yksi eilen plussannut :) Kesäkuussa jätin renkaan pois ja mentiin ajatuksella "tulee jos
tullakseen" kuitenkin hieman vältellen ovulaatiota. Vauvahaaveet kasvoivat ja viime kierrosta päätettiin ajoittaa siihen mahdolliseen ovikseen ja sieltä tärppäsi! nyt jännittää, ensimmäinen lapsi kyseessä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin