Mun isä on kaksonen, joskus laskeskeltiin niitä riskilukuja niin mulla oli 14% mahdollisuus saada kaksoset huomioiden kaikki tekijät. Olis kyllä hirveetä, en tiiä mitä tekisin jos ois selvinny et kaks kyydissä... Ei silleen millään pahalla, onnea vaan kaikille kaksosten äideille ja iso hatunnosto teille, tiiän et omat voimavarat ei riittäis siihen ruljanssiin <3
Ihan tippa linssissä kuuntelin ja varsinkin kun mies tuli kuuntelemaan ja oli niin onnellisen näköinen, niin meni ihan vetistelyksi.:) Ihan huippu fiilis nyt, vaikka arvoin pitkään kirpparilla, että uskallanko ostaa, jos ei mitään kuulukaan. Vaan pakko se oli.
Kärvistelin moisen kanssa useamman vuoden ennen ku tajusin testata jättää hormonaalisen ehkäisyn pois (sitä ennen testattu paria eri pilleriä ja laastaria), loppui migreenikohtaukset ku seinään ja elämä helpottui kummasti.
Vaikkei mulla oikein kunnon itkuparkuhedareita ollutkaan kuin muutaman kerran kuussa, mutta sekin oli jo liikaa. Toki yhäkin toisinaan tulee joku satunnainen päänsärky, mutta niihin ei liity oksentelua tai valo- ja ääniherkkyyttä, ja menee ihan vaan lepäilemällä ohi. Oh joy!