Elokuun löpinät

Täällä ekat mamma-legginsit ostettu :D Maha niin turvoksissa, että kaikki housut painaa, varsinki kun pitäny istua monta tuntia autossa, niin paluumatkasta haluan helpomman.

Sit hoksasin sellasen hassun asian, että tulinen ruoka ei enää maistu tuliselta. Ruoat mitkä on ennen poltellu suuta, niin nyt ei mitään. Oltiin äskenkin porukalla syömässä, ja kaikilla muilla potki salsa tosi voimakkaasti ja jäi kuulemma kova jälkipolte. Ei vaan mulla :D Mistäköhän tääki sit johtuu. Ootteko muut huomannu?
 
Hei mullaki sama ton tulisen ruuan kans! Yleensä en välitä siis tulisesta, mutta nyt oikeastaan haluan just sitä tulisuutta että ruoka maistuisi jollekin :D ukkokin ihmetellyt että mikä tää homma nyt on. :D
 
Ja öö mistä löytää äitiysvaatteita? Tai siis onko tavarataloissa, esim prisma tai cittari? Pitäis kyllä jotkut mamma leggingsit munkin ostaa ku töissä varsinki on tosi tukalaa ku puristaa ja turvotus pahenee aina iltaa kohti. :sad001
 
Ja öö mistä löytää äitiysvaatteita? Tai siis onko tavarataloissa, esim prisma tai cittari? Pitäis kyllä jotkut mamma leggingsit munkin ostaa ku töissä varsinki on tosi tukalaa ku puristaa ja turvotus pahenee aina iltaa kohti. :sad001

Marketeissa en oo nähny myynnissä, mutta esim h&m:llä on. Ja Name it:stä oon myös ostanut jokusen vaatteen.
 
Aa joo, olin unohtanu koko henkkamaukan! Harmi ku tällä paikkakunnalla ei liikettä ole mutta ei oo pitkä matka toisen paikkakunnan liikkeeseen :) netistä ei jaksa tilailla kun aina tulee jotain joka ei oo sopiva ja oon tosi laiska palauttamaan niitä :D
 
Toi maku- ja hajuaistin muutos on kyllä jännä! Ei maista enää samalla tavalla mutta mä ainakin haistan herkemmin asioita. Tiedä sit onko se hyvä vai ei...
Mulla kans alkaa housut painaa vatsaa, sen verran on turvonnu ja läskit kirjaimellisesti römpsähtäny vatsalle! Farkkuja ei saa enää lainkaan pidettyä. Onneks kaapista löytyy esikoisen ajoilta mammafarkut ja legginssit.
 
Ja öö mistä löytää äitiysvaatteita? Tai siis onko tavarataloissa, esim prisma tai cittari? Pitäis kyllä jotkut mamma leggingsit munkin ostaa ku töissä varsinki on tosi tukalaa ku puristaa ja turvotus pahenee aina iltaa kohti. :sad001

Mää ostin kympillä henkkamaukalta. Ihanat päällä, vaikka tuo mahan kohta onki hyvin väljä vielä. Mutta pysyy silti hyvin jalassa. :)
 
Niin ja henkkamaukan imetys topit on musta ihan parhaita! Ja ihan kivoja paitojakin siellä on. Talvitakki pitää kaiketi hommata jostain, viimeks kun odotti niin lapsi syntyi lokakuussa.
 
Mulla sama tulisen kans :) yleensä en ees tykkää jos hirmu tulista niin nyt vetelin viime viikolla viimeksi ihan innossaan tulista safkaa naamaan :D

Mä oon kans henkkamaukaöta tilannu :)
 
Itse pohdin uskaltaako kotipaikkakunnalla mennä äitiysvaatteita paikanpäällä hypistelemään jos joku tuttu sattuu näkemään vai pitäisikö tilata jostain - esim. H&M:n äippävaatteet ovat kuulemma ihan hyviä!?
 
Itse pohdin uskaltaako kotipaikkakunnalla mennä äitiysvaatteita paikanpäällä hypistelemään jos joku tuttu sattuu näkemään vai pitäisikö tilata jostain - esim. H&M:n äippävaatteet ovat kuulemma ihan hyviä!?

Mää mietin samaa, niin ostin kun oltiin reissussa :D Vauvanvaatteitakaan ei oikein kehtaa kotipaikkakunnalla käydä kattoon.
 
Mää mietin samaa, niin ostin kun oltiin reissussa :D Vauvanvaatteitakaan ei oikein kehtaa kotipaikkakunnalla käydä kattoon.


Vauvanvaatteita mä en ole vielä edes uskaltanut harkita ostavani - ehkä sitten sen h12 jälkeen? :D
 
Itse pohdin uskaltaako kotipaikkakunnalla mennä äitiysvaatteita paikanpäällä hypistelemään jos joku tuttu sattuu näkemään vai pitäisikö tilata jostain - esim. H&M:n äippävaatteet ovat kuulemma ihan hyviä!?

Itekin just pyörin kotipaikkakuntani ostoskeskuksessa ja tekis mieli käydä kattelemassa äitiyshousuja ja ehkä vauvan vaatteitakin alennuamyynneistä, mutta ihan varmasti sattuu joku tuttu kuitenkin näkemään niin taidanpa jättää väliin :angelic:
 
Vauvanvaatteita mä en ole vielä edes uskaltanut harkita ostavani - ehkä sitten sen h12 jälkeen? :D

Mää tuolta reissusta ostin alennuksesta housut ja bodyn. Edellisessäki raskaudessa ostin muutamia vaatteita. Ja vaikka se menikin kesken, niin niistä vaatteista jäi rakas muisto ja ajatus siitä, että kyllä me vielä vauva saadaan :)
 
Minä oon ite yhdet sukat tehnyt ja viltin :D sisko meni ihan pöhköksi ja kävi jo kirppareita koluamassa. Äitikin taisi jonkun vaatteen jo ostaa xD niiii ja hoitopöytä/lipasto kun sattui sopiva kohdalle... miten niin porukka varttuu tätä vauvaa? :D

Oma skeptisyys vähän hälventynyt, vaikka esim nyt tuntuu kuin en raskaana olisikaan.. tänään rv 10+4
 
Mä oon aina tilannu netistä äitiysvaatteet ku ei viitti paikallisilta facekirpuilta/kivijalkaliikkeistä ostaa :D

Vauvan vaatteita vinopino jemmassa esikolta, et korkeintaan joku kiva "kotiutumis"asu synnärille pitää ostaa :)
 
Ensimmäiset äitiysvaatteet laitettu tilaukseen kun en tosiaan H&M:llä käydessäni uskaltautunut niitä hipelöimään livenä :D
 
Meillä kans esikoiselta hirveesti vaatteita jäljellä, tosin kaikki vaaleanpunaisia :D silti himottais jo ostaa uusia! Kirpparilta ostin ittelleni hm mama paidan :D
 
Mie onneks saan kaverilta kuulemma äippävaatteita :) toivottavasti olisivat sopivia ettei tarvis paljon lisää ostella :D jos pari viikkoa viel koittais sinnitellä omilla, tosin työhousuja en voi enää pitää tän turvotuksen takia :D
 
Takaisin
Top