Elokuun löpinät

Haha jos mä mahasta katsoisin, niin olen ollut viimeiset 2v puolessa välissä raskaana.
 
Hehehhe, mun mies taas sanoo (ihan vitsillä) että voe hyvänen aika, aina kun esittelen mun isoa mahaa.:D siis kyllä tämä maha näyttää jo siltä ku oisin vähintään jotain rv15 menossa. :D ihan mieletön turvotus, mutta kyllä siellä täytyy muutakin kasvua jo olla, kun napakin vähän pullottaa, miehenkin mielestä. Musta on vaan ihana ajatella että tää on nyt vauvamaha, eikä mikään liiasta syönnistä kasvanut.:hilarious:
 
Täytyykö kohta aloittaa jo Mahakuvat-ketju :joyful:mulla on luonnostaankin pömpöttävä maha niin kyllä se vähän jo näyttää vauvamahalta (+turvotus........). Mies ainakin lähes päivittäin huomauttaa että mun maha on söpö :p
Ehdottomasti ketju pystyyn pian! Mun mielestä masukuvaketjuja on niiiin kiva katsella kun kaikilla ihan eri näköiset mahat... :)
 
Mä oon kans miehelle kokoajan näytelly mahaa ja valittanu miten turvonnut se on , niin hän sanoo vaan että kyllä se alkaa olee jo vauvamahaa :D
 
Mun mies ku katsoo mun turvonnutta mahaa, sanoo vaan että pitäisköhän rouvan vähän kattoa mitä suuhunsa pistää :D ja ei sano edes vitsillä :D
 
Voi ihanat teidän masujen kanssa. :shy: Mulla ei näy vielä missään, lukuunottamatta iltapöhöä jos on mennyt päivä syödessä. Odotan niin kovasti mahan kasvua! Samalla suorastaan pelkään olevani niitä, joilla se maha pysyy pienenä ja sirona loppuun asti. :hilarious: Voi olla, että tuossa loppupuolella on eri mietteet, mutta nyt tuntuu tältä.

Näin muuten viime yönä unta, että meille tuli kaksoset - tyttö ja poika. Olisikohan enneuni... :rolleyes:
 
Mulla ei ihan valtavaa mahaa oo noissa edellisissä ollu mistä oon ollu vaan onnellinen, ei oo ollu vaikeuksia kenkien laiton kans yms :D
 
Mä oon kyllä niin lyhytkin että olin aika valtava viimeksikin (ja lapsi vielä sellanen yli nelikilonen möllykkä että ihmekös jos näkyi..) et luulen et aika nopeesti alkaa olla hyvin selvää kaikille. Viimeksi olin töissä assistenttina ja kun otin vastaan jotain työhaastatteluun tulijaa niin onnitteli raskaudesta jo tyyliin viikolla 17, kommentoi vielä et "en mä muuten olis mitään sanonut mut kun oli niin selvää että oot raskaana" että sinänsä positiivista että oli vauvamahaksi tunnistettavissa :D miehen ex kun taas sai juuri vauvan niin en edes tajunnut hänen olevan raskaana kun törmättiin sattumalta kaupungilla noin pari kuukautta ennen laskettua aikaa...
 
Ai että, minusta oli niin vaikea laittaa kengät jalkaan, ja toinen vaikeus oli bikirajan pitäminen siistinä.:D Oikein ootan, että maha kasvaa taas sen kokoiseksi että sheivaaminen muuttui taas hankalaksi, se tapahtu minusta kuitenkin aika aikaisessa vaiheessa.:hilarious:
 
Mulla on äidillä kaksoset, tyttö ja poika. Täyttävät tänä vuonna 12v. Mulle on sanottu useaan kertaan, mm neuvolassa viimeksi että monikkoraskaus on periytyvää juuri siis äidin puolelta. :D että varautua. Hmm...
 
Joo kengät oli ihan kamala laittaa jalkaan, mies joutu aina auttamaan :D aattelin nyt hommata jotkut hyvät talvikengät! ja sama toi sheivaus, varmaan synnärillä oli ihan järkyttävä puska :D

Meillä ei oo kaksosia kummankaan suvussa :)
 
Mulla on äidin puolella isoäidin sisarukset ja tädillä lapset. Minusta ne kaksoset olit äidin puolen suvun mukaan ja ylipolven niin mä jäisin just sinne väliin, mun lapsella taas olis isompi todennäköisyys :P haluaisin kuitenkin itsekin kaksoisia, samalla ehkä hyvä kun muutenkin riskiraskaus mulla aina niin ei tulis lisäpaineita kun olis kaksi tulossa...
 
Miehen puolel on. Miehen kahel veljel on kaksoset. Ja miehel serkkui ketkä kaksosia.
 
Mä olen ajatellut, että ei ole maha vielä alkanut kasvamaan mutta eilen mies vaan ohimennen sanoi "kun sulla on alkanut masukin niin kivasti jo pyöristymään" o_O En osannut kommentoida mitään takaisin :grin
 
Mun maha näyttää kyllä jo siltä että olisin pidemmälläkin. Eilen tuntu että meidän yks ystävä katsoi useampaan kertaan, mutta ei kuitenkaan sanonut mitään.
Laskujen mukaan viikkoja vasta 10. 28.8 eka ultra niin siellä selviää täsmääkö viikot.
Meillä on suvussa kaksosia juurikin äidin puolelta ja mulla on kaksois veljet. 6v sitten mulla meni kesken yhdet kaksoset (8+3 ja 8+5) niin en tiedä menikö mun mahdollisuudet siinä vai voisinko saada uudestaan.
 
Marissa miksi et vois saada uudestaan kaksosia? Tiedän yhden perheen jossa on kolmet kaksoset :wink
 
Meillä on suvussa kaksosia. Useammatkin. Onneks meille on tulossa taas vasn yks :D
 
Meidän suvussa isäni äiti oli kaksonen. En sitten tiedä millaiset mahdollisuudet se antaa meille. :)
 
Takaisin
Top