Elokuun löpinät

Minäkin käytän melkein pelkästään mama-housuja jo. Ei niin etteivät tavalliset menisi, mutta jotenkin en yhtään kestä jos puristaa mahasta. Mulla on jo aika mukavasti äitiysvaatteita hamstrattuna kirppareilta, ale-laareilta ja ystäviltä saatuja. Niin pitäisi aika pitkälle pärjätä näillä. Vauvan vaatteiden kanssa odotan vielä ultran jälkeen. Ostin edellisessä raskaudessa jonkin verran unisex vaatteita, mutta sehän meni kesken. Saatan odottaa kunnes tiedän sukupuolen ennen kuin alan oikein kunnolla shoppailemaan. :) Lähinnä kirpparit olen ajatellut kiertää.
 
Mä oon jo käyttänyt äitiysvaatteita, viimeksi kun pidin tavallisia farkkuja, niin jotenkin ikävästi jo painaa. Ja ne äitiyshousut tuntuu vaan niin mukavalta päällä.
Vauvalle en ole ostanut mitään, enkä varmaan osta ennen rakenneultraa kun niin paljon on esikoisen vanhoja vaatteita. Paitsi kirpparilta voisin ostaa jos löytyy jotain kivaa neutraalia. Viimeksi ne mun neutraalit vaatteet jäikin sit melkein kaikki käyttämättä, kun oli siltikin jotenkin niin poikamaisia, ja en mä osannut käyttää tytöllä niitä.
 
Meillä on tooosi paljon esikolta vaatteita jemmassa niin ei todellakaan tartte paljoa uusia ostella. Löytyy niin tyttömäisiä kuin poikamaisia (harmaata ja sinistä), mutta pitää rakkenneultran jälkeen käydä laatikot läpi niin näkee mitä löytyy 50-62 koossa ennen kuin suuntaa ostoksille :D
 
Mulla ei ole vauvalle oikeastaan mitään. Vaatteet sain liki kaikki myytyä kolmannen jälkeen. Vielä en viitti mitään ostaa mutta pitänee varmaan np-ultran jälkeen alkaa varovasti suunnittelemaan.

Äitiyshousuja oon käyttäny jo monta viikon päivät ja just tänään tuli Elloksen paketti jossa oli kolmet housut. Ihanaa kun ei tartte mennä töihin joka päivä farkuissa. Hameet on sellasia että sitten kaikki kyllä näkee että oon raskaana jos hameen laitan. Nyt muutenkin alkaa olemaan hankala piilotella tätä palloa.
 
Mulla ei oo myös viellä mitään vauvalle ja en tiedä ostaanko edes mitään paljon etukäteen, ehkä sitten tarpeen mukaan sit myöhemmin :D varmaan tulee sukulaisilta ja perheeltakin paljon kaikenlaista ja ajon ottaa sen äitiyspakkauksen vaikka siellä onki isomalle lapselle... tykkääsin jo viime raskauden aikana siitä vaikka minusta tuntuu se tosi tyttömaiselta niin on vahva tyttöfiiliskin, jos kuitenkin rakenneultrassa sanotaan poika sit ehkä mietin enemmän ottaanko sen :D
Jonkun kantoliinan homman itse jossakin välissä, vaunuista katsotaan tuleko käytettäväksi ja turvaistuin varmaan pitäis olla :)
 
Takaisin
Top