Elokuun löpinät

Olis kyl ihanaa joku vauvanvaate jo ostaa valmiiks :) niitäki kyllä saa kavereilta ja oma äitiki säilyttänyt mun sisarusten vaatteita. Mutta pitäähän sitä jotain ikiomaa vauvalle ostaa ettei kaikki oo kierrätettyä :)
 
Maewen, kyllä on välillä ihan fiilis, että ei tässä raskaana olekaan. Voi että kun tästä osais jo vaan nauttia, mut ehkä nt-ultran jälkeen sitten.:)

Mäkin tänään katselin kirpparilla äitiysvaatteita, mut ei niin erikoisia löytänyt, että oisin kehdannut ostaa. Vauvanvaatteita en ees jaksa katsella, kun tytön vaatteita on niin paljon, ja poikamaisia/neutraaleja ei kehtaa turhaan ostaa. Sit jos rakenneultrassa sukupuoli selviäis, niin sitten voisi ehkä jotain ostella, riippuen kumpi sieltä ois sitten tulossa.:D tytölle en varmaan ostais yhtään mitään, ellen kirpparilta jotain supersöpöä löytäis.:)
 
Itsekin ajattelin äitiysvaatteet ostaa netistä. Vauvojen vaatteita voisin käydä kaupassa hypistelemässä kun aina voi sanoa, että kaverille ostan :D uskon, että en osta vauvalle mitään ennen rakenneultraa. Sitten kun sukupuoli selviää, niin varmaan sitten maltillisesti ostelen. Esikolta on jonkun verran punaista, mutta mikäli on poika niin joutuu hieman enemmän ostamaan.
 
Mun oli pakko tänään laittaa h&m äippävaate tilaus menemään....kaikki vaatteet ahistaa ja kiristää tän turvotuksen takia. Ihan hassua että nyt jo :woot: no onpahan ainakin jo valmiina sitten kun on iiiihan pakko niihin siirtyä...
 
Mä sain siskolta parit housut viime raskauden aikana ja menee kohta käyttöön. Paidat mulla muutenkin aina ollut isompia ja vähän tuunikkamaisia niin että mahtuu iso mahakin sinne hyvin. Kesällä olen mekoilla mennyt ja farkut menivat aikoja sitten kaapin pohjaan, en kerkenyt kaivella niitä esiin keskenmenon jälkeen ennen kun uusi raskaus jo alkoi...
 
Itekin ostin käytettynä kahdet mammafarkut. Mukavampi laittaa sellaiset jalkaan, kun pienesti jo alavatsa pömpöttää.
 
Nyt on ollut enemmän sitä että haluaisin ostaa jo vauvavaateita ja muuta. Viime raskaudessa en kerkenut ostaa viellä mitään, ei tehnyt edes mieli mikään vaikka oli jo rakenneultrassa käydy ja sukukin tiedossa. Mieliala oli tosi toisenlainen, itsekin ihmettelin miksi on sillei ja milloin alkaa mulla se pesänrakennus. Tuntuu että täällä kertaa tulee nopeammin, mutta se voi myös johtua siitä kun en ole nyt töissä ja olen ollut melko kaksi viikkoa pois kotoa niin on kauhea kotiikäävä.
 
Ollaan lähössä Kroatiaan Splitiin ja ehkä tästä reissusta ei tuukaan ihan tuskaa. :) Nyt ollu pari päivää vapailla ja heränny omia aikojaan, niin paaljon parempi olo jotenkin heti. Jaksanu jopa välillä innostua jostain. Se aikaisista herätyksistä, töistä ym. tuleva väsymys vaan vissiin vaikuttaa niin älyttömästi tohon pahoinvointiin ja lamauttavaan, totaaliseen väsymykseen, tai sitten paremmat ajat alkavat siintää.

Emmä kyllä tiedä minkälainen lepoloma tuostakin tulee 1,5-vuotiaan taaperon kanssa. :nailbiting: Eikä todellakaan tehty lomavalintoja sitä ajatellen, että oisin nyt raskausuupumuksen kourissa, tai edes sillä perusteella, että meillä on tuo taapero matkassa ja ettei ehkä siks jaksakaan olla niin paljon lomalla menossa mitä on tottunu. Aktiivinen kaupunkiloma tuon ainakin oli tarkoitus olla, eikä mistään hotellialtaista ja -aamiaisista tietoakaan. Huh! Kattoo miten meidän käy.
 
Mukavaa reissua teille, Ilona! Me ollaan kanssa lähdössä huomenna viikoksi reissuun miehen ja parivuotiaan kanssa. Yhdistetty road trip - patikointi - kaupunkiloma. Tällä viikolla mulla on ollut töissä ihan karseen huono olo, joten sinänsä reissu sattuu hyvään saumaan. Kiva saada jotain muuta ajateltavaa kuin pahoinvointi ja tosi jees jakaa taaperovastuu yhdessä miehen kanssa koko viikon. Uskon että selvitään. Valmistauduin nukkumalla melkein koko eilisen päivän miehen hoidellessa kodin ja lapsen...
 
Mä pääsen ehkä huomenna tai päivä sen jälkeen lopulta kotiin ja ei ole ollut lomareissu niin odottan jo milloin vaan saan omaan sänkyyn :D ainakin kaksi viikkoa on nyt mennyt tosi nopeasti ja vähän alle kaksi viikkoa jäänyt nt-ultraan :P
Huomasin viiemeiset pari päivää että kaikki mun laittamia ruuat on liian suolaisia, täytyy pyydä joku muu maustamaan kun itsekin huoman sitä suolaisuuta vasta syömisen aikana.. olisko tääkin raskaudesta johtuva kun muuten ei ole semmosta ongelma ikina tullut, enemmän että ei ole riittävästi suolaa...
 
Meillä menny taaperon kanssa heti rytmi sekasin, kun mies lähti eilen viikoksi vaeltamaan. :rolleyes: aamulla herättiin vasta seiskan jälkeen (mikä ajatuksen tasolla tosi jees), mutta korreloi heti et päikkärit myöhemmin, en saanu ennen puol kahta ylös sängystä niin illalla taas kukkuu tieten hullun myöhään (menee normaalisti ennen kasia nukkumaan). Pakko varmaan aamuksi laittaa herätys, et päästäs takas normi rytmiin kiinni :rolleyes: me kuitenki halutaan et lapsi menis aina 19.30-20.00 välillä nukkumaan :) vois olla viikon päästä lievästi järkytys, jos meneeki vasta ilta ysin jälkeen nukkumaan ja pitäs herättää ennen kuutta ku mies vie hoitoon :)
 
Kävin tänään työhaastattelussa ja vakkaripaikka napsahti suoraan :D
Onnea!! Milloin meinaat kertoa raskaudesta? :D Itsekin vaihdoin pari viikkoa sitten työpaikkaa ja pohdin, että kerronko heti ekan kolmanneksen jälkeen... Itsellä tosin määräaikainen työ, jota en ehdi hoitaa loppuun saakka ennen äitiysloman alkua (jos kaikki menee raskaudessa hyvin)
 
Kiitos :) en tiiä vielä millon, en ainakaan vielä.. Eihän sitä tosiaan tiedä meneekö tää raskaus hyvin, meneekö kesken yms niin jospa oottelis kumminkin vielä. :D varmaan viimeistään sillon kun maha näkyy nii pitää kertoa :D
 
Ihanaa! Millä viikoilla meet? :Heartred


Nyt on 9+5! :) eilen taas kokeilin mutta en saanu kuulumaan, ei pystynyt keskittymään kun esikoinen riehui vieressä :D sillonkin kun sain kuulumaan nii hän kokoajan meni johonkin istukan taakke piiloon :D
 
Takaisin
Top