Elokuun kuulumiset

Inkivääristä sen verran, että tuoretta voi käyttää mutta juurikin teet, tabletit, kapselit yms. valmisteet on kieltolistalla. Syynä se, että valmisteisiin on käytetty inkivääriuutetta ja uutteen vahvuutta/koostumusta ei voida tietää varmaksi. Itse olen raastanut inkivääriä ruokiin mausteeksi sekä puuron sekaan. Alkuraskaudesta imeskelin tuoreita siivuja - auttoi pahoinvointiin.
 
Maattiin illalla ukon kanssa sängyllä. Mä olin siinä että "aiaiaiaiai voivoivoi puuuuh aiaiaiaiai" ukko katteli hetken mun puhinaa ja asentojen vaihtelua ja sanoi "no et sä nyt enää mikää nuori odottaja ole, ottaa se voimille" heh... On se nii rakastava... Mähän oon "vasta" 30v! :D
 
Mulle tokaisi entinen työtoveri kun kesällä kohdattiin ohimennen: "On se varmasti mukava saada lapsi noin kypsällä iällä. On eri tavalla aikaa olla äitinä." Ööö kypsä ikä? Täytin tuossa 29 :hilarious: Vaikka onhan se totta, että kymmenen vuotta nuorempana kroppa on sen 10 vuotta nuorempi ja elämässä vähän eri huiskeet. Nyt on kuitenkin se vakivirka ja seesteinen talous yms. Mutta en silti itseäni ihan kypsän ikäisenä pidä. Ja toisaalta, enempi se elämäntilanne saattaa vaikuttaa ajankäyttöön ja jaksamiseen kuin fyysinen ikä.
 
No just se, ei sitä miellä itseään mitenkään"vanhaksi".. Mut kai sitä alka jo näihin hommiin olemaan ehtoopuolella :D eka raskaus mulla oli kun olin 19v ja toinen 20v että vertailupohja hieman erilainen ja keho tekee kaiken ihan erilailla nyt "kypsempänä" :)
 
Jotain hyvää tässä aikaisin heräämisessä tais olla ku sain kirjoitettua 3 blogipostia valmiiksi. Yhden julkaisin tänään, toinen menee huomenna ja maanantaina kolmas. Sitä täytyy vielä laittaa noita kuvia lentämisestä jne jossain vaiheessa myös tonne :D
 
Toista vkoa kestänyt flunssa.. luoja tätä rää'än määrää + yskää.. ja väsymystä. Ihan helvetillinen olotila..
Isäntäkään ei älyä, mikä sumuverho mulla on ja tiettyä asiaa olisi vailla.. Ja hällehän riittää se, että kunhan olet märkä ja hän saa puputtaa.. JEE! Miten lisääkin mun seksihaluja.. Valitettavasti isäntä on joutunut pettymään kerta toisensa jälkeen.. En vain jaksa..

Rupesin muuten maanantaina isännälle, että milloinkas ajatteli kertoa lapsille.. Kohta lapset sanovat: "miksi äidin maha liikkuu puolelta toiselle?" Maanantai-iltana kerrottiin lapsille ja eivät meinanneet uskoa asiaa.. Sitten lähimmille sukulaisille ja ystäville paljastimme asian.
Paras oli, kun he, jotka olivat sunnuntaina synttäreillä: "siis oikeastiko? Ei emännästä mitää näkynyt, että olisi raskaana!"
Tiistaina vein äidin auton tuulilasiin laminoidun ultrakuvan, jossa onnittelin :D. Äiti soitti heti, kun töistä pääsi ja oli iloinen o_O. Odotin ihan erilaista reaktiota.. Toinenhan tietenkin on, mitä kotona on sitten puhunut asiasta. Äiti tuli vielä meillä käymään ja sanoi äitikin: "hyvin on piilossa pysynyt, vaikka meillä kävit lauantaina viimeksi. Ei sinusta huomaa, että odotat"

Yhdelle siskoista kerroin eilen, niin hän ei usko vieläkään :D. Minun pitää pyytää hänet mukaan hakemaan äitiyspakkausta, koska jos hän tulee kotiin katsomaan, niin ajattelee minun hakeneen naapurista lainaan XD.

Fuji: laitas linkkiä :). Mie oon laiskistunut päivittämään.. Eipä noita käsitöitä oikein valmistu, kun ei jaksa tehdä mitää..
 
Voi ihanaa et joku muukin täällä kirjottaa blogia! Meenkin heti kattomaan kun saan ruuat tehtyä :) Mun blogi löytyy osoitteesta sukistatoisiin.blogspot.fi jos haluaa käydä katsomassa :) Näistä v*tullisista raskausoireista oon viimeisimpänä sinne kirjoitellut :D
 
Täytyy muistaa laittaa itteni lukijaksi.. Näemmä en pysty puhelimella vaikka menisin internetversioon..
Nooh nyt keskustelemaan vakuutuksista :)
 
Hehe. Heti rupes kiinnostamaan mun seura kun postin fb kavereita :D tulee viestejä että "miks poistit??" Jne. On kyl pikkusieluisia. Ei sitä ennenkään loukkaannuttu jos puhelinkirjasta kummattin nimi yli. No. Mä poistin koko fb profiilin kun tuotti mun olematon kaveruus niin ihmisille harmia. He voivat nyt tulla oven taakse tai soittaa jos on asiaa.
 
Caarina - poistin aikoja sitten yhen jätkän fb kavereista, ku oli vähän liian ahdistava (vaik tiesi mun seurustelevan). Puol tuntii poistamisen jälkeen alko puhelin piippaamaan viestejä, joiden perusteel olisin maailman pahin huora xD Huvittavinta asiassa? Se lopetti fb viestien ja kaveripyyntöjen lähettelyn vast, ku kuuli mun menevän naimisiin xD xD
 
Minä poistuin facesta melkein neljä vuotta sitten, eikä ole ollut ikävä.. tulee pidettyä yhteyttä puhelimella sellaisiin ihmisiin joiden elämänmeno kiinnostaa ja olenkin huomannut että olen aika sukukeskeinen.. lähinnä joko omat tai mieheni sukulaiset joiden kanssa olen tekemisissä ja pari kertaa vuodessa johonkin ei_millään_tavalla_sukulaiseen.. viihdyn hyvin kun on muutama tärkeä ihminen elämässä eikä tusinaa huonoja ystäviä.. ja olen ehkä vähän erakko :happy:
 
Itse en juuri kommentoi enkä jaa juttuja facessa enää. Siellä on kuitenkin kavereina sellaisia tyyppejä, joiden muita yhteystietoja mulla ei välttämättä ole, joten mielelläni tilin pidän, jotta voin olla tarvittaessa yhteyksissä, esim. opiskelukavereihin jos tulee alaan liittyvää kysyttävää tai pohdittavaa ja mielelläni seuraan tiettyjä keskusteluja siellä.
 
Huhhu... 9v valvotti. Ymmärtäis et tissi ikäinen valvottaa mut voi isommillaki olla ongelmia." Niska, ranne ja selkä kipee, liian pimeetä ja ei ees väsytä" Kyllä tihkas saaha neiti ylös sängystä koulutielle... :P
 
Lacrima85: Tili Ravelrysta löytyy, mutta siel nyt ei niin aktiivinen oo muuten kuin ohjeita etsien.

Tänään tuli Wilmassa opettajalta tuntimerkintänä yhdelle ipanoista: terveyssyy ja koko tälle päivälle.. Olin jo, että mitä helv.. Neiti lähti kouluun ja ilmoitti myös siellä olevansa.. Eiku yrittää soittaa opettajalle, mutta ei pystynyt vastaamaan, joten jätä soittopyyntö..
Soitti takaisin ja häkeltyi.. Hänen virheensä.. Oli pitänyt laittaa toiselle oppilaalle, meidän tyttö oli tomerasti tekemässä tehtäviä. Sukunimet niin lähellä toisiaan, niin sattuuhan noita XD.

Eskarilaisen, kun vein, niin ensimmäinen täi-ilmoituskin tuli. Plääh.. auta armias, jos meille saapuvat =/.

Tänään pitäis jaksaa lähteä mökille.. en jaksa.. vaikka eilen klo 21.00 jälkeen meninkin nukkumaan.. Ei hyvä idea, koska sitten yö on erittäin katkonainen.. Kello 1.00 olin jo valmis heräämään ylös.. kuopus nukkui sellaiset 13-15 tunnin yöunet o_O.
Eilen illalla olisi ollut ihanan rauhallista piirtää kaavojakin, mutta päätin lähteä sänkyyn.

Nyt laittaa pyykit kuivumaan ja imuroimaan.
 
Takaisin
Top