Elokuun kuulumiset

Minä taidan tehdä sitten hernaria kun koittaa pitemmät vapaat! Meinaa sen verran ruplattaa mahassa nuo herneet, ettei viiti töihin lähtee :P
 
Mua vaan närästi hernari.. Mut no selvisin onneks ku ostin aiemmin gavisconia :D
Tää pikku kaveri on ruvennu herättämään mut kahdesti yössä vessaan. En varsinaisesti tuntenut liikkeitä yöllä mutta sen verran tukala olo että oli tuon pakko olla liikkeessä..
 
Viimenen satsi hernarii menee nyt lounaan muodossa :P

Kurjaa tää flunssailu. Pää tuntuu ontolta, räkä juoksee eikä ilma kulje. Oon syöny pian pussin eukalyptus menthol karkkeja eikä muuta apua kun kaikki mitä syön maistuu niille. Lapset meni tänään kouluun. Ajattelin siivota talon vaan ei ole voimia.
 
Yyh! Tänään ois ollu hernaria yhdessä lounasravintolassa, mutta tulin just hammaslääkäristä, joten en voinut mennä syömään :/
 
Siis miksi ihmeessä ei voi olla puuvilla lankaa prismassa.. Muuta siis kuin kalalanka.. En vaan ymmärrä... Tosi ärsyttävää juosta ympäri kaupunkia prismasta prismaan etsimässä ku olis tällä viikolla langat - 20%.. Ei kait sit auta muu ku ostaa kalalankaa ja vittuuntua ku tarttee tehdä tiskirättejä
 
Fuji, eiks bambu langasta olis paras tehdä rätit? Se on luonnostaan antibakteerinen :)
 
No joo mut ei sitäkään löydy mistään noista Prismoista.. Lähinnä olisin halunnu hyödyntää ton tarjouksen ku on muutenkin rahat taas tiukilla :sad001
 
Mä suosittelen kokeilemaan myös hamppulankaa! Siinä on vähän karheuttakin, ei haise ja kuivaa tosi nopeasti. Imukykyisyys ei vain ole ihan paras. Tosin sitä ei taida kovin monesta paikkaa löytyä, tein siitä yks joulu joululahjaksi tiskirättejä.
 
Joo ainoastaan ehkä lankamaailmasta tms vois täällä löytyä.. Täytyy kokeilla kyllä sitäkin :)
 
Takaisin
Top