Elokuun kuulumiset

Vius

Sukkela juttelija
Joulumammat 2016
Kuukausi vaihtui. Maha on tullut siihen pisteeseen että tavalliset kuminauhavyötäröiset legginsit on ruvennu puristamaan mahaa. En tiennyt että tämä ois mahdollista! Lisäksi minun liian isojen shortsien vyötärö onkin liian ahdas. Pitääkö mun hommata äitiyslegginsejä ja shortseja?
 
Elokuuta ihmiset! :) Vius: ihan sama tilanne täällä. Tuntuu, että maha on viikossa pompsahtanut aivan eri ulottuvuuksiin. Oli pakko kurvata hm:lle ostamaan mammaleggarit, kun normit tuntuivat niin pahalta.. Samoin vielä vähän aikaa sitten täysin sopivia mekkoja sovittaessa tuli seinä vastaan: TISSITKÄÄN ei mahdu edes viereen. :P Tuskan hiki meinasi otsalle tulla. Toisaalta viikonloppuna festareilla rokatessa tuntui ihanalta saada onnitteluja (ja tilaa!). Pömppö kyllä huomattiin! :D
 
Maha tuntuu nyt kyllä kasvavan vauhdilla. Just heittelin yläkaappiin paitoja, jotka ei enää mahdu. Tänään päällä ekaa kertaa D-kupin rintsikat... Mihin mä enää mahdun, kun pitää kahden viikon päästä palata töihin.
 
minunkin pitäisi rinnanympärys mitata, että osaisi oikean kokoiset liivit hommata. Nyt on alkanut rinnat turpoamaan o_O. Isäntäkin on pistänyt sen merkille. Mehevät melonit kuulemma :laughing025. Pitäisi varmaan myös jonkinlaiset housutkin hommata..

Enää viikko rakenneultraan.. Sekin tuntuu niin pitkältä ajalta.. Vielä en ole päättänyt, että haluanko tietää sukupuolta. Tuskin pystyn olee kysymättä XD
 
Kyllä koko kroppa on saanu michelin-haalarin päälle :blackeye: Lähinnä normi liikunta jääny kun tuo jalka on kipsissä (vielä viikko!!!) :arghh:

Mut joo tässä toisessa odotuksessa on nyt pompsahtanu mahakin aivan erilailla näkyvii :bag::angelic: Mut ihan huumorilla mennää :joyful:
 
Mulla kans alkaa normaalit leggarit ahdistaa vyöstä :sad001 onneks vielä ainakin ennen muuttoa ne cubuksen Basic housut kävi hyvin päälle :) ja mulla on niistäkin valmiina jo isompi koko odottamassa :)

Eilen saatiin kämppää vähän kuosiin ja nyt on makkari ja osa olkkarista ns elettävällä mallilla. Tänään käyn palauttamassa avaimet ja haen 40 eurolla paketin kestovaippoja! Paketissa semmonen 20-25 vaippaa (erilaisia) ja kasa imuja :)
 
Mä ostin suosista xxl leggarit ja sopii kun vetää tohon tissien alle :D

Aamulla heräsin niskakipuun. Nukuin liian korkealla tyynypinolla ja nyt ei pää käänny auts... Tänään esikoisen 10v kaverisynttärit klo 14... No enköhän mä selviä :D

Ajatella tasan 10 vuotta sitten musta tuli äiti ekaa kertaa :) :Heartred
 
Luulin raskauden alussa, et kuulun niihin, joista raskaus näkyy heti. Noh, olin väärässä. Ainut ero normaaliin on, et toi prkleen riesana ollut pömppis on muuttunu kiinteemmäks / kovemmaks, enkä saa enää mahaa vedetty sisään. Töissä mulla on edelleen samat vaatteet, eikä tietoakaan, et alkais olee vyötäröstä kireet. En sit tiiä, pitäiskö olla ilonen vai ei. Ku kai se maha jossain vaihees pomppaa esille. Jos ei potkut tuntuis, ni epäilisin koko raskautta.
 
Näin entisen koulukaverin tossa aiemmin ku olin liikkeellä ja se onnitteli nyt ihan kasvotusten tästä tulevasta perheen lisäyksestä :) sain myös haettua ton kestovaippa paketin. Kyllä nyt kelpaa :D
 
Mä laitoin viikonloppuna aika ex tempore fb:iin vauvamasukuvan ja nyt niitä onnitteluja satelee. Tavallaan varmaan kaikkein helpoin tapa nykyaikana saada tämä uutinen leviämään, jos niin haluaa. :joyful:
Yksi naapuri tuossa sitten onnittelikin (ollaan fb-kavereita) ja kun kerroin, että la on joulukuun lopulla, oli ihan ihmeissään. Sanoi, että kun on nähnyt mun kävelevän ohi, on ajatellut, että syntyy joskus 3kk päästä... :hilarious: Joo, kyllä tämä toinen raskaus todella näkyy paljon aiemmin, kuin ensimmäinen. Kaikki housut, mitä pystyy mukavasti pitämään, ovat mamma-mallistosta. :grin
 
Sai sukulaiset hyvät naurut viikonloppuna kun multa ja mieheltä kysyttiin miten iso on vastasyntyneen jalka. Molemmat näytti sellaista 5-7cm :grin Kun ei meistä kumpikaan oo ollu vauvojen kanssa tekemisissä.
 
kotiuduttu uimahallilta.. Kuopus rattailla ja kohta 6v (30.8) pyöräillä uimahallille ja takas. 6v kävi uimakoulussa. Siksi aikaa oli tarkoitus, että menisin kaupungin leikkikentälle, mutta kuopus nukahti matkalla sinne.. Kävelin sitten takaisin uimahallille odottelemaan. Ulkona penkeillä hyvä istua, kun vilpoisa tuuli kävi samalla.

Mutta on kyllä väsynyt olo ja nivuset tuskissaan..
 
Terveisiä tayssista. Makoilen täällä ja on ihan tylsää. Sitä paitsi särkylääkkeen vaikutus alkaa lakkaan..
 
Mä siirryin suosiolla mammavaatteisiin jo jokunen viikko sitten. Hullua, ekan kohdalla masu oli hurjan pieni vielä keväällä kun syntyi kesällä. Nyt sitä kokoluokkaa etten mahdu varmaan enää mihinkään vaatteisiin joulukuussa
 
Tänää ol eka työpäivä loman jälkeen, ja ai että, ku oli kamalaa. Rytmi hukassa, yöllä nukuin vaan pari tuntii, ja ilmettest kyytiläinen ei tykkää aikasista herätyksistä :/ Tai sit se ei tykkää mun "aamupalasta" = kupillinen kahvia :D Äippälomaan 64 työpäivää :)

Sisko loukkaantu, ku ostin ite rattaat enkä pistäny äitii maksaa niitä, vaik oli sanonu, et ostaa. Eri asia olis ollut, jos olisin hankkinu max. 200 euron rattaat. En vaan osaa ottaa mitään vastaan, enkä varsinkaan mitään kallista. Noh, äiti voi sit tul meil tekee joulusiivon :D
 
Muoks. Luulin ensin että sulla anis ollut jotain raskauteen viittaavaa vaivaa mutta Luinkin juuri tuolta salaiselta puolelta vaivastasi. Onpa ärhäkkä ongelma. Toivottavasti löytyy apuja!

täällä ollut rankat työntäyteiset päivät. Huomenna otetaan meidän asunnosta myyntiä varten kuvat eli kaiken pitäisi olla tiptop eikä melkein. Siivoamista ja järjestelyä siis riittänyt. Sisustamisesta puhumattakaan. Mies ollut töiden jälkeen pihatöiden kimpussa ja mä koittanut selvitä pojan hoidon ohessa muista. Hirveä stressi päällä. Just kun saa jotain puunattua niin jostain löytyy jatkuvasti koirankarvatulloja ja kun pesin ikkunat niin poika hakkasi kädenjälkiä niihin heti sen jälkeen :hungover: apukädet kelpaisi toisinaan....
 
Muokattu viimeksi:
Synttärit ohi ja niska edelleen kipeä... Lonkat löystynyt myös niin että auts... Viikon ollut rinnat varsinkin alapuolelta törkeen kipeät. Raavin äsken nahkaa rinnan alta ja nännistä tuli nestettä. Maitotehdas käynnistelee näemmä... :)

Miehellä alko tänää työt. Olin ku hakattu kun hän tuli kotiin. Lupasin lähtee loppuraskaudeksi sairaalaan makaamaan, en jaksa näitä kipuja enää. Kipu on jo vakio joka päivä, mut se vaan vaihtaa paikkaa...
 
Esikoinen oli kaverilla yötä. Kuopushan siitä suuttui ja ollut niin pahana koko illan ja yön. Nyt vissiin "niellyt tappionsa"... Mikä yö! Sisaruskateus... No eipä siinä, esikoinen viestitellyt vielä puoli 3 ettei saa unta kun on vieras paikka...

Niska kipeä edelleen... Panadol on niin tehoton...

Mies sanoi illalla "hyvää yötä, rakastan TEITÄ" eikä ollu eka kerta, hän taitaa puhua vauvalle myös... :Heartred
 
Takaisin
Top