Elokuun kuulumiset

Oli kyllä ihan kiva reissu mökille. Sain annettua mummolle uuden osoitteen ja mummo sai nyt vasta kuulla että odotan.. Olis ollu kivempi jos olis saanu lillua paljussa kauemmin mitä kerkes ja peseytyä saunassa rauhassa ennen ku ukot oli jo tunkemassa saunaan..
Sit lopulta mummon veli oli niin änkyrä kännissä että se oli pakko saattaa omalle mökille 3 miehen voimin ja ei saatukaan soittamalla yhteyttä sit keneenkään ja loppujen lopuksi ku sain miehelleni soitettuaan niin paruin sit grillikatoksessa siihen asti että kaikki tuli takas mökille.. Mies myös sai yllättäen krapulan mutta onneks ei ollu kiire lähteä takaisin kotiin päin niin mies on ajokunnossa kuitenkin :D (mies sanoi puolustuksekseen että noitten mun suvun ukkojen juttuja ei voi kuunnella ilman kunnon humalatilaa ja niinhän se kyllä onkin :DD)
 
Meillä oli mun sisko kuopuksensa (3kk ihana pallero) kanssa yökylässä. Heidän lähdettyä sain aloitettua sen, mitä oon jo pitkään suunnitellut - vaatekaapin läpikäynnin. Nyt on suurin osa tehty ja huomenna sitten loput. Surullista katsottavaa on tuo tällä hetkellä sopivien vaatteiden määrä :D osa lähti ihan kiertoon eteenpäin ja osa jää vaatehuoneeseen odottamaan synnytyksen jälkeistä elämää..
 
Mmmm oma ihana sänky :Heartred On se ihan kiva kyllä välillä käydä reissussa jossain pidemmälläkin, mutta ei kyllä ole parempaa kuin oma sänky :) Sovittiin miehen kanssa että puretaan huomenna vasta autosta tavarat pois, kun siellä on tällä hetkellä mm pinnasänky :D Oltiin aika myöhään kotona ja miehellä huomenna töitä joten ajateltiin että näin on parempi.

Jos vaikka koittaisi nukkua hieman univelkoja pois :D
 
Ihana viikonloppu Suomessa takana :Heartred käytiin 2v synttäreillä, istuttiin iltaa mun vanhempien kanssa ja käytiin Muumimaailmassa (kahdestaan miehen kanssa) moikkaamassa mun vanhat työkaverit, voi että kun voikin olla ikävä takaisin!
 
Nonii. Syksyn eka nuhanenäpotilas. Tästä se lähtee taas... Toinen lähti happamalla naamalla kouluun kun veli sai jäädä nukkumaan. Reppana :D itselle vähä kans räkänen olo ja pää tuntuu paksulta, mutta olo muuten ok.
 
Toivottavasti tää olo ei mee huonompaan suuntaan. Nenä on ihan tukossa, pää särkee ja kurkku on kans vähän tukkoinen mutta ei onneks oo kipeä.. Varmaan kaikki se savu jne mikä tekee vielä tukkoisen olon..
 
Nyt taitaa sairastaa koko suomi :D kävin työterveydessä mukavalla lääkärillä, joka antoi vielä pari päivää toipumisaikaa flunssasta. Pyys mut makaamaan tutkimuspöydälle, heilutteli mahaa ja herätteli penskaa :D
Meinas puhti loppua kun kävin samalla kaupassa, onneks nyt saa jatkaa uniaan :Heartred
 
Poju ottaa kaiken irti laatuajasta äitin kanssa. Ristus tuota höpötystä. Hän on muutenkin puhelias ja äänekäs mutta nyt riittää asiaa. Olimme tulossa kaupasta ja pyysin olemaan hetken hiljaa kun en jaksanut enää kuunnella ja hän sanoi että pakko puhua muuten suu puutuu! :D myöhemmin pyysin puhumaan edes vähän hiljempaa, mutta siihen tuli selitys että pitää puhua kovaa että itte kuulee ettei sano sanoja väärin... Huoh :P
 
Joo siis yleensä en kyllä oo ottanut teetä kauheasti ite mut nyt on ihan niinku tarve saada teetä kupillinen ja taidan ottaa viltin päälle ja mennä sohvalle ihan vaan oleskelemaan.
 
Voi apua. Koko ajan odottanut joulukuuta, mut nyt tajusin, ettei siihen enää niin pitkä aika olekaan :O Mihin tää vuosi on oikeen mennyt. Just vast juhlittiin uutta vuotta. Viiminen kolmannes kurkkii nurkan takana, ja äippäloman alku tulee vauhdilla vastaan. Ja vieläkin meinaa välil unohtuu, et oon raskaana. Onneks pikkusel on jo sen verran voimaa, ettei pitkäks aikaa pääs unohtuu :)
 
Kukkis, samaa mietin. Tänään aamulla sängyssä pohdin että jos ei tietäisi olevansa raskaana niin huomaisiko sitä mistään? Itse luulen että potkut ovat aika selkeä merkki kun niitä ei mitenkään sekoit suolen kupliksi enää. Selkä- ja lonkkasärky olisi varmasti ajanut lääkärin pakeille hakemaan vahvempia lääkkeitä (nyt jotenki raskaana kivun hyväksyy ilman lääkkeitä, hassua) toki kuukautisten poisjäänti olisi paljastanut kun on tasanen kierto. Mahan kasvun olisin pistänyt lihomisen syyksi kun oon muutenki paksu.
 
Hain tukivyön selälle ja samalla vatsalle apuvälinelainaamosta. :) Fysioterapeutti suositteli erityisesti sellaista, joka tukee SI-niveliä, ja tämä sopi passelisti. Ensiksi meinasin ja yritinkin ostaa FB:n kautta tukivyötä mutta siellä onneksi joku kommentoi, että oletko käynyt kysymässä apuvälineyksiköstä. Mahtavaa, tämä meni hyvin näin siis. :)
 
Meillä myös minä ja lapset flunssassa. Kurkku niin kipee ja tukkonen olo. Viime yö meni lasten valvottaessa, 5 katoin kelloa, ehkä tunnin olin nukkunu siihen mennesä pikku pätkisä. Koko ajan toinen itki js valitti ja herätti toisen. Taas ku toisen oli saanu nukkumaan ni toinen herää itkee ja herättää tän just nukahtaneen.... huh mikä yö. Onneks aamuyöstä sai pari tuntia nukkua lähes putkeen. Mut en mä ihmettele et ne heräilee ja itkee oloaan, on tää niin tympiä olotila.
 
Hain tukivyön selälle ja samalla vatsalle apuvälinelainaamosta. :) Fysioterapeutti suositteli erityisesti sellaista, joka tukee SI-niveliä, ja tämä sopi passelisti. Ensiksi meinasin ja yritinkin ostaa FB:n kautta tukivyötä mutta siellä onneksi joku kommentoi, että oletko käynyt kysymässä apuvälineyksiköstä. Mahtavaa, tämä meni hyvin näin siis. :)
Tuota oon miettinyt kun on lonkkanivelet kuin purkkaa.. Mitenhän ne koot menee? Oon melko pyöreä ja ei taida xl piisata ja siihen ne koot loppuu...
 
Oho mies ekaa kertaa kirjoittaessa käytti Pojun nimeä :) alkaa selvästi tottumaan jo tähän kaikkeen :) ehkä sittenkin teki hyvää olla vähän mun isän seurassa kun mun isä on ihan tohkeissaan tästä odotuksesta :D alkaa toki mies olla myös tohkeissaan kun tuntee liikkeet jo aika hyvin päälle mut koko ajan vaan enemmän ja enemmän :)
 
huhhuh, mikä päivä.. Ei kyllä pitäisi edellisenä päivänä, että mitä sitä huomenna tekisi sillä aikaa, kun olen yksin hetken kotona..
Eilen, kun siivosin kylppärin lavuaarin hajulukon + viemärin kaivon puhdistin.. Sekä pyykkikaapin pesin.. Niin ajattelin, että tänään pesen sitten saunan ja kylppärin.. Voi luoja, mikä väsymys oli aamulla sekä niskat lukossa..
No olihan se pakko ruveta pesee, vaikka millään ei olisi jaksanutkaan.. Päätä särkee entisestään ja väsymys taivaassa..

Ja vielä, kun piti ennättää kuopus hakemaan osa-aikahoidosta.. Ja tällä kertaa kävin hakemassa rattailla ja sieltä lähdimme eskariin menemään. Sellaiset vajaa 8500 askelta tuli koko reissulla.. Mutta on nivuset kipeät sen reissun jälkeen.. Ja toinen oli, kun kävelin eskariin, niin oikealta ja vasemmalta alhaalta mahaa rupesi sattumaan.. Piti hidastaa, vaikka nopeaa muutenkaan mennyt XD.
Nyt ois tarkoitus, jos vain hyvä keli on, että aamulla käyn autolla viemässä, mutta päivällä kävisin sitten kuopus rattaissa hakemassa eskarilaisen. Eskarilainen saa pyöräillä kotiin.

Huomenna ois itsellä kampaaja ja eskarilainen täyttää 6 vuotta :Heartred.

Nyt käymään kaupassa, ostamassa jokin keksipaketti eskariin.. Ja illalla pitäisi vielä kakku täyttää.. Haluan nukkumaan!!
 
Kyl kirvelee nenän ja nielun limakalvoja... Yhden strepsilssin otin. Ei varsinaisesti lukenut paketissa kieltoa. Autto hetken ja täs kirvelee. Pitää kaivaa nenäkannu ja huuhtasta ontelot...
 
Takaisin
Top