Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa mukaan!Oi, kohtalotoveri täällä. Tsemppiä! Tuo joka-aamuinen ja -iltainen hammaspesuyökkäily alkaa olla jo kyllä sellainen peikko, että vaatii aina henkisesti tsempata itseään että jaksaa mennä tekemään sen.
Me saatiin esikoisen aikaan apteekista jotain niiden itse tekemään voidetta kutinaan. Se oli toki vesirokkoon, mutta kutinaan se nimenomaan oli. Apteekista vois kysyä (vaikka soittamalla), että olisko niillä mitään mikä auttais tohon vaivaan. Ja laitoin kuukautissiteitä pakkaseen (kastelin märäks ja laitoin pakkaseen) ja niitä otin sieltä ja painoin lapsen ihoa vasten. Se viileys auttoi kutinaan hyvin ja se side ei tule ollenkaan niin kylmäksi, että tarttis paleltumia pelätä.Huoh, esikoisella enterorokko eikä mikään helpoin tapaus.. viime yönä huudettiin aamu 4 asti kun jalkoja tais kutista tai särkeä tai jotai, raapi niitä ainaki. Heti ku nukahti nii vartissa heräs huutaa ja raapii jalkoja jos vinkkejä tuoho kutinaan alle 2-vuotiaalle niin otetaan vastaan. Ei auta et mies lähti aamuyöllä lentokentälle ja työreissuun. En tiiä miten jaksna henkisesti jos tulee toinen samanlainen yö ja oon yksin oottelen neuvolan soittoa et saan sairaslomatodistuksen töihin ja vinkkejä tuohon tautiin. Eka entero meillä eikä kiitos koskaa enää.
Voi ei, tuotakaan vaivaa en kenenkään muksulle tahtoisi.Huoh, esikoisella enterorokko eikä mikään helpoin tapaus.. viime yönä huudettiin aamu 4 asti kun jalkoja tais kutista tai särkeä tai jotai, raapi niitä ainaki. Heti ku nukahti nii vartissa heräs huutaa ja raapii jalkoja jos vinkkejä tuoho kutinaan alle 2-vuotiaalle niin otetaan vastaan. Ei auta et mies lähti aamuyöllä lentokentälle ja työreissuun. En tiiä miten jaksna henkisesti jos tulee toinen samanlainen yö ja oon yksin oottelen neuvolan soittoa et saan sairaslomatodistuksen töihin ja vinkkejä tuohon tautiin. Eka entero meillä eikä kiitos koskaa enää.
Meille sitä tarjotaan muutenkin, koska ikä on yli 40. Kunnallisella siis siihen päästään.Oletteko te (ehkä etenkin vanhemmat odottajat, mutta toki muutkin) muuten menossa nipt-kokeeseen yksityiselle? Me ajateltiin mennä joka tapauksessa, mutta ehkä ensin siihen yhdistelmäseulaan. Jos se hälyttää, pääsee niptiin kai joka tapauksessa. Toivotaan toki, ettei hälytä. Ihan kauhean stressaavaa odotella vielä pari viikkoa koko ultraa.
Oi vitsi, kade! Meillä HUSissa pääsee vaan yhdistelmään, ja jos siinä jää kiinni, sitten niptiin. Mulla siis myös ikä yli 40.Meille sitä tarjotaan muutenkin, koska ikä on yli 40. Kunnallisella siis siihen päästään.
Mukava kun meitä kypsempiäkin odottajia on täällä. Välillä on niin vanha olo.Päijät-Hämeessä siis ainakin tällainen linja. Mielelläni NIPTiin menen.Oi vitsi, kade! Meillä HUSissa pääsee vaan yhdistelmään, ja jos siinä jää kiinni, sitten niptiin. Mulla siis myös ikä yli 40.
Niin meilläkin EKKS:ssä vaikka ikää mulla 40. Ajattelin kuitenkin mennä siihen Niptiin, vaikka onkin niin kallis.Oi vitsi, kade! Meillä HUSissa pääsee vaan yhdistelmään, ja jos siinä jää kiinni, sitten niptiin. Mulla siis myös ikä yli 40.