Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon todella herkkä tällä hetkellä. En pysty yhtään esim. laulamaan, ku alkaa itkettää kaikki laulujen sanat ja yltyy sellaiseksi kunnon nyyhkyttämiseksi. Kaikki eläin-ja vauvavideot itkettää kans.Onko muilla tunteiden heittelyä ja itkuherkkyyttä?
Mulla on tänään eka työpäivä loman jälkeen ja yksi kollega huomautti yhdestä pikkujutusta niin jouduin menee vessaan tirauttaa pari kyyneltä... aiemmin ei ois hetkauttanu mitenkään myöskin kiukkuan miehelle helpommin.
Joo eläimet ja eläinvideot! Näin tänään työmatkalla vähän höyhenpeitteestään nuhjaantuneen naakan ja piti pidätellä kyyneliä, kun se näytti mun mielestä niin reppanalle (vaikka sillä luultavasti oli kaikki aivan hyvin, rähjääntynyt vaan reissussa)Oon todella herkkä tällä hetkellä. En pysty yhtään esim. laulamaan, ku alkaa itkettää kaikki laulujen sanat ja yltyy sellaiseksi kunnon nyyhkyttämiseksi. Kaikki eläin-ja vauvavideot itkettää kans.
Mun mielestä ei tunnu miltään, vaikka en toki ensikertalaisena osaa sanoa, miltä sen pitäisi tuntua. Turvotusta taasen rv 10 tuonut mukanaan ihan kiitettävästi, mutta sekin on mun mielestä nimenomaan tuollaista turvotuspömppöä eikä mitään vauvamahaa vielä.Joko masu tuntuu tai näkyy? Itse en malttaisi odottaa, että tuntee kasvavan kohdun.
Johtuuko noi erot siitä et on kasvanut nopeempaa?View attachment 115285Pikkutyyppi heilutteli meille ensitöikseen käsiä kaikki hyvin, vastasi jo viikkoa 10+0 vaikka on vasta 9+4. Ihana tunne kun kaikki oli hyvin ❤
Luulen että normaalia alun heittelyä noissa päivissä, mutta onhan se saattanut kasvaakin hitusen normaalia nopeampaa.Johtuuko noi erot siitä et on kasvanut nopeempaa?
Lenkkeilyä yritin herätellä. Illalla alkoi mahoton nilkka, polvi ja lonkka särky. Pitää kokeilla joku päivä uudestaan kuhan jaksaisi. Onneksi on fyysinen työ jossa saa liikuntaaOotteko urheilleet raskausaikana? Millaista?
Meillä johtui siitä, että kasvanut nopeampaa. Tarkka ovulaatiopäivä on tiedossa, niin ei voi olla päivien vaihtelua niin monta.Johtuuko noi erot siitä et on kasvanut nopeempaa?
Lenkkeilyä jatkan normaalisti, tosin nyt helteiden aikana se on jäänyt vähemmälle.. Viileät ilmat tulkaa jo takaisin!Ootteko urheilleet raskausaikana? Millaista?
Kiitos vastauksesta!! Tsekkaan ton linkinLenkkeilyä jatkan normaalisti, tosin nyt helteiden aikana se on jäänyt vähemmälle.. Viileät ilmat tulkaa jo takaisin!
Salilla kävin jo ennen raskautta ja jatkan niin pitkälle kuin pystyn. Raskaita painoja en tietty enää nostele ja mm. vatsaliikkeet jätin heti kättelyssä pois. Etsin netin ihmeellisestä maailmasta raskaudenaikaisia treeniohjelmia ja löysinkin mieleiseni. Tässä linkkiä yhteen, jos kiinnostaa. Onnistuu tehdä myös kotosalla, jos omistaa ainakin käsipainot.
Tuolta kun rullaa alaspäin, löytää PDF-tiedoston, jossa on kivoja eri treenejä 5 - 6 päivälle viikossa.10 Best Prenatal + Pregnancy Workouts | Nourish Move Love
From pregnancy strength training and cardio, to barre and prenatal yoga these are the BEST Prenatal Workouts. 10 FREE Pregnancy Workouts!www.nourishmovelove.com
Pyöräilyn terkka kielsi, mutta olen kyllä vähän eri mieltä sen haitallisuudesta.. Miehen mieliksi jätän sen kuitenkin nyt ainakin vähemmälle, ymmärrettävästi hän ensimmäisen kohdalla on erityisen varovainen, eikä uskalla käyttää maalaisjärkeä kaikissa raskauteen liittyvissä asioissa. Pääsenhän minä jalankin, tulee ainakin liikuttua sitten. Eikä tarvii ukkokullan stressata
Kovimman pahoinvoinnin aikaan saan lähes tulkoon taistella itseni salille, mutta kun pääsee vauhtiin, niin olokin vähän hellittää. Pahoinvointi tulee kyllä treenin jälkeen takaisin, mutta henkisesti tärkeää saada edes tunnin tauko. Ja kropan kanssa on paljon helpompi olla, kun on vähän hikoillut. Turvotuskaan ei tunnu niin massiiviselta.