Huh huh mitä härdelliä on lähteä yksin ulos kombinaatiolla minä+kohta 2v esikoinen+vauva+koira. Meidän päivärutiineihin on kuulunut ulkoilu aamupäivällä ennen lounasta niin maittaa tuolle esikoiselle sitten ruoka ja päiväunet ja saa purettua energiaa..kyllä hiki kaatuu päältä ennen kuin on kaikki syötettynä ja puettuna ja kuivissa vaipoissa ulkona, ja aina joku huutaa pää punaisena ennen kuin päästään lähtemään. Meillä käytössä tuplarattaat jotta saan koiralenkin ajaksi molemmat kyytiin, sitten tuodaan koira kotiin ja mennään taloyhtiön leikkipihalle ja vauva nukkuu sitten vaunuissa. Lenkitkin on yhtä tuskaa kun vauvaa saa alkumatkan ainakin hytkytellä että nukahtaa ja pysyy unessa, esikoinen kitisee milloin mistäkin syystä (esim ei suostu pitämään lippistä päässä ja sitten ärsyttää kun aurinko paistaa silmiin) ja pihalla saa koko ajan vahtia ettei poika karkaa/tee tyhmyyksiä ja hytkytellä vaunuja jos vauva kitisee ja meinaa herätä kesken unien.. sitten kun saan koko porukan kotiin ehjinä niin kylläpä helpottaa.
Eipä siinä aamulla paljon meikkailla tai laittauduta, hyvä jos saa hiukset harjattua ja suurinpiirtein puhtaat vaatteet päälle.
Odotan "innolla" minkälaista meillä tulee olemaan kun mies lähtee töihin. Melkein samat lähtökohdat täälläkin.. Sillä erotuksella, ettei ole tuplarattaita, eikä esikoinen kyllä niissä pysyisikään.. Eli juoksen todennäköisesti koko lenkin vaunuja työntäen ja koiraa perässä vetäen esikoisen perässä, kun päättää säntäillä autotielle.. Meillä alkaa olla myös haasteellista tämän mustasukkaisuuden takia, olen huomannut, että kun selkäni käännän niin esikoinen läpsii vauvaa :/olen kyllä neuvoton, miten edetä