Voin hyvin kuvitella Pikatsu, ettei olo ole ollut kovin kehuttava. Onneksi nyt jo paranemaan päin.
Minulla on ollu jotenkin hirveen energinen viikko. Kun päätettiin hankkia hoitopöytä, niin makkarin järjestys meni uusiksi. Nyt olen sitten puunannut kaappeja ja lipastoja, että saadaan tilaa pöydälle. Paljon on lähteny tavaraa roskiin/kierrätykseen, mitä kaikkea turhaa sitä tuleekaan säilöttyä... Vaatehuone on vielä kokonaan läpikäymättä ja voin kuvitella, että ei sielläkään kaikki ihan tarpeellista tavaraa ole. Aika kovalla kädellä olen kyllä laittanut tavaraa pois, että saadaan tilaa pojan tavaroille ja vaatteille. Ihan hyvä vaan, kun oikeesti ei niitä tavaroita ole edes tarvittu moneen vuoteen mitä nyt olen heittänyt menemään. Mattopyykilläkin kävin, pesin kaikki pienet matot. Isommat matot jätit pesemättä, kun ei enää uskalla nostella painavia asioita. Muutenkin ajattelin viedä matot sitten kura-ajan jälkeen pesulaan, että on sitten vauvan tullessa puhtaat matot lattioilla. Toivottavasti silloin on jo lunta maassa niin ei koirien tassujen mukana kantaudu hiekkaa ja kuraa sisälle aivan älyttömästi :)
Siivoiluun ja järjestelyyn tulee kuitenkin nyt taukoa, kun anoppi ilmoitti eilen tulevansa viikonlopuksi kylään ja sitten maanantaina minun äiti vuorostaan saapuu vierailulle. Hyvin anoppitäyteinen viikko tulossa, onneksi molemmille tasapuolisesti ;D
Joko olette huomanneet vauvoillanne unirytmiä? Meillä on jo pientä rytmiä havaittavissa. Aamu alkaa pienellä venyttelyllä ja potkuilla samalla kun minä herään, sit kun lähen lenkille niin hiljenee, eli käy varmaan nukkumaan. Iltapäivällä alkaa monesti kova mylläys mahassa ja ne potkut kyllä tuntuu. Illalla taas nukkumaan mennessä käy sellainen ½ tunnin mylläys mahassa, ennenkuin poitsukin rauhoittuu. Myös yöllä oon nyt heränny aina siinä 3-4 välillä potkuihin ja sit pitää käydäkin vessassa. Päivällä tosin tuo liikehdintä on ihan siitä kiinni, kuinka aktiivinen itse olen. Mut tuo ilta ja yö on jo ollu viikon ajan hyvin säännöllinen :)