Takana on nyt sokerirasituskoe, eikä se minusta ollu yhtään kamalaa. Pahinta oli vaan tuo nälkä. Eilen ei saanu enää klo 19.30 jälkeen syödä ja minä olin vielä töissä kymmeneen. Huh, että teki tiukkaa illalla töiden jälkeen, kun on aina tottunu ottaa jogurtin ennen nukkumaan menoa. Minäkin jouduin juomaan 2 mukillista sitä litkua, mut hyvin se meni, eikä mulla sit missään vaiheessa tullu edes huono olo. Surffailin sen pari tuntisen netissä, niin aikakin kului ihan mukavasti :)
ddrops, miten sinulla on niin myöhään tuo valmennus? :O Minulle sanoi, että synnytysvalmennukset alkaa 26.9. Aikoja en voinu vielä varata, kun ne ei vielä viime viikolla ollu varattavissa, kun oli neuvola. Varasitko sinä ite ne ajat ja jos varasit niin mistä? Voisin minäkin sit varailla, kun minulle sanoi th että sitten syyskuun alussa lääkäri saa varata ne ajat.
Kuinka paljon niitä perhevalmennusaikoja nyt sitten on? Minulle vaan vilautti sillon ekassa neuvolassa sitä lappua ja sanoi, että katotaan sit myöhemmin. No nytkin vaan sanoi tuon ekan ajankohdan, millon ne ehkä alkaa, mut ei sen kummempaa.
Minullakin on jääny nyt jumppailut vähemmälle, osin ihan omaa laiskuutta ja sit toisaalta on kyllä ollu niin väsynyt olokin. Supistelujen takia tulin vähän varovaisemmaksi ja sit tuli loma ja loman jälkeen on ollu jumppiin lähtö niin äärettömän vaikeaa. Koirien kanssa tulee toki lenkkeiltyä joka päivä, mut oikeesti pitäisi kyllä vielä jotain muutakin saada aikaseksi. No, nyt ajattelin lauantaina kyllä lähteä johonkin jumppaan, kun mies lähtee kalalle koko viikonlopuks ja minä jään ihan yksin kotiin.