Onpas tullut kovasti uutta tekstiä, huh! Tähän voin sanoo vain että
JAKSUJA KAIKILLE Voi teitä, vessassa juoksijoita! Itse voisin kyllä jtn "löysyttäjää" ottaa, meinaan täällä ammutaan kovilla :) Hyvä että uskaltaa "ponnistaa" ees ulos, kun sattuu ja tuntuu että p*lly repee!
Tänään oli neuvola ja kaikki niin kuin pitikin. Se on tärkeintä! Kerroin mielipiteeni viimeisestä lääkärikäynnistä ja tämän lääkärin "osaamisesta", neukkulan täti ihmettelikin kun oli huomannut tiedoistani että ylimääräisessä ultrassa käynti "poikkeavan tarjonnan" takia kun moneen otteeseen on tuntenut että rt ollaan. Kertoo kyllä tämän lääkärin osaamisesta jtn. Mutta se on nyt takana ja huoli pois.
Meillä poika todella korkealla pyllynsä kanssa, painaa todella kipeästi tuonne rintojen alle, tai oikeastaan oikean rinnan alle. Välillä saa vetää kunnolla henkeä että saa happea! Hauskaa huomata kuinka masu aaltoilee kun nostelee pyllyään ja muutenkin jyskyttää menemään.
Selkäkipu on tällä hetkellä pahinta mitä se on ollut, viiltelevää kipua ja mitään ei oikein pysty tekemään kauaa, heti alkaa särkemään! Huomaa kyllä että se masu painaa jo! Hieman jopa laskeutunut, aika jännää! :)
Torstaina olisi se Taysin synnytysosastolle tutustuminen, täytyy vielä miehen kanssa jutella että ollaanko menossa. Itse kyllä ajattelin jos vaan pystyn tämän selän kanssa. Mies kun jännää noita paikkoja, jos sille iskee "pakokauhu ja paniikki"...on ainakin vielä mukana tulossa mutta katsotaan..pitää tänään jutella asiasta!
Olin ystäväni luona ja sain häneltä mahakipsin ja puuhamaton (ihan uuden kerran ollut käytössä ja sen huomaa-ihan kuin uusi), oli sellaiset ostanut mulle ja tulee viikonloppuna mun kanssa tekemään sen kipsin, niin saan sen seinälle pojan huoneeseen. Ihanaa, kun on tuollaisia ystäviä! Korvaamattomia ja siunattuja näinä hetkinä :)
Miettikääs, huomenna on elokuun viimeinen päivä ja sitten
meidän kuukausi <3