oon naureskellu täällä teidän kakkajutuille :D jännä, miten kaikilla yhtäaikaa alko suoli tyhjentymään...
itselläni ei ole ripuliksi mennyt, mutta löysää on ja vatsa toimii. vielä joku aika sitten olin todella kovalla. parempi näin.
täällä on myös iskenyt flunssa ja olo on todella tukkoinen. olisi kiva, kun menisi ohi ennen vauvan syntymää, eikä venyisi monen viikon flunssailuksi. saati jos kuume vielä nousee.. sairastun yleensä aina todella helposti. ihmettelinkin, kun keväällä säästyin joka vuotiselta kuumeilulta.
eilen oli neuvola ja kaikki hyvin. vauva on kuulema laskeutunut jo hyvin. äidin kanssa pyörittiin koko päivä kaupungilla ja hänkin sanoi, että masu on jo alhaalla. enpä oo ite huomannut. mutta kyllä tuo liikkuminen alkaa olla jo välillä melkoisen tukalaa. varsinkin eilen kuuden tunnin shoppailu oli melkoisen rankka kokemus. olin illalla todella väsynyt ja joka paikkaan koski ja särki.
minäkin olen jo murehtinut kun ei tunnu supistuksia eikä mitään, mutta viime yö oli sitten jotain muuta. olisikohan ne ollut sitten niitä kuuluisia supisteluita? vatsaan nimittäin sattui koko yön. välillä helpotti ja sitten alkoi taas. sellaista nipistelevää kipua. välillä ei niinkään tehnyt kipeää mutta tuntui todella epämiellyttävältä ja sitten taas kamalat nipistelyt. muutenkin minulla on muutaman kerran sattunut mahaan oikein kunnolla, tuntuu siltä, että olisin mahataudissa ja paska lentäisi, mutta ei sitten ole sitä. kipu kestää jonkun aikaa ja loppuu. ja saattaa tulla hetken päästä uudestaan...
oon ihan onneton, kun en ole varma onko se sitten supisteluita vai jotain muuta kipua?
huomenna rv 37+0 <3