Elokuisten plussatestien kuvia

Tänään dpo18/rv4+3 taidan jättää testailut tähän, jollei tule pakottavaa tarvetta (toivottavasti ei tule) siihen. Viiva on kuitenkin koko ajan pikkuhiljaa vahvistunut.

Varhaisultra tasan 2 vko päästä 😊
View attachment 139824
itsekkin olen pohtinut menisikö kahden viikon päästä varhaisultraan. Pitäisi vaan mennä yksityiselle kun on joulusulku, ja mietityttää näkyykö (tai kuuluuko) ultrassa vielä mitään kun viikkoja olisi silloin 6+4. Sitten jos maksaisikin siitä että huolestuisi enemmän 😅 Onko kokemusta kellään varhaisultrasta noilla viikoilla?

itsekkin olen pohtinut menisikö kahden viikon päästä varhaisultraan. Pitäisi vaan mennä yksityiselle kun on joulusulku, ja mietityttää näkyykö (tai kuuluuko) ultrassa vielä mitään kun viikkoja olisi silloin 6+4. Sitten jos maksaisikin siitä että huolestuisi enemmän 😅 Onko kokemusta kellään varhaisultrasta noilla viikoilla?
Mulla taidettiin esikoinen mitata juurikin 6+4 kokoiseksi varhaisultrassa, ja syke näkyi. Mutta kätilö sanoi, että noilla viikoilla ei vielä välttämättä näy. Eli vähän 50/50 🤷 itse odotan sinne 7+0->, niin silloin jos ei syke näy, niin voi olla jo aika varma mikä on syynä, eikä tarvii epätietoisuudessa olla seuraavaa viikkoa. 😅

Just eilen kirjoitin tonne varhaisultra-keskusteluun meidän eilisestä tilanteesta. Eli jos mahdollista, niin kannattaa ihan vähän myöhemmin mennä ultraan, niin saa varmemmin vastauksia, mutta meillä onneksi näkyi syke 6+1!

Aika jännä, miten erilailla näkyy. Miulla raskaudet näkyny ain hyvin ovistesteillä 😁
Niimpä, 3 ovistestiä oon tehny plussan jälkeen ihan huvin vuoksi ja kaikki negatiivisia 😅 toivottavasti ei oo huono merkki heh. Mulla ovistestit aina ollu negatiivisia, myös silloin kun oon tuntenu oviksen

Takaisin