Elokuisten plussatestien kuvia

Mä kirjoittelin aiemmin et toissayönä oli kipuja ja aamulla vessakäynnin yhteydessä selkeää rusehtavaa valkovuotoa. Enää ei oo ollut mitään vuotoja. Lievää menkkakipua on ollut koko eilisen päivän.
Tänään virallinen testipäivä. Digi oletetusti näyttää 2-3. Tänään siis 4+5. Alla aamun kuvat. Nyt ei auta kuin odottaa et jatkuuko vuoto, kun tukilääke lopetetaan. Mulle kyllä Tilkasta sanottiin et jos vuoto on alkaakseen, se alkaa myös tukilääkkeen läpi.
On kyklä vahvat viivat! Toivotaan että vuoto oli harmitonta. Mulla kyllä kemiallisessa se vuoto alkoi tukilääkkeestä huolimatta, mutta ei ollut niukkaa se. Nyt jatkoin tukilääkettä oman mielenrauhan vuoksi suositeltua pidempään, puolitin vain annoksen. Ajattelin että kun ikääkin on, niin ei jää sitten ainakaan siitä kiinni että keho ei vielä alkaisi tuottaa hormonia. Toissapäivänä vihdoin lopetin. 😊

Minäkin liityn tänne! Nyt pitäisi olla 4+0, inssi oli 29.11. Syksyllä varhainen keskenmeno ja nyt pelottaa käykö samoin tai jääkö kemialliseksi. Viikkodigiiin sain torstaina 1-2viikkoa, onko kokemusta milloin on tullut 2-3? Laitan vielä pari kuvaa missä ylempi on eilinen ja alempi tältä aamulta. Leffaviivoja odotellessa, ehkä sitten vasta uskoo koko hommaan 🥺

Liitteet

• IMG_5836.jpeg
    IMG_5836.jpeg
    283.5 KB · Katsottu: 39
  • IMG_5835.jpeg
    IMG_5835.jpeg
    389 KB · Katsottu: 39
Toivotaan että olisi niin tiukasti kiinni ettei pieni tihkumavuoto haittaisi! Ainakin nää viivat näyttää tosi hyviltä, vahvemmat kun mulla ikinä (mulla on tapana lopettaa testailu suht. aikaisin kun se käy stressaavaksi 🫣). Mihin asti syöt tukilääkettä?
Eilen iltaan lopetin. Nyt jännittää et miten käy.

Minäkin liityn tänne! Nyt pitäisi olla 4+0, inssi oli 29.11. Syksyllä varhainen keskenmeno ja nyt pelottaa käykö samoin tai jääkö kemialliseksi. Viikkodigiiin sain torstaina 1-2viikkoa, onko kokemusta milloin on tullut 2-3? Laitan vielä pari kuvaa missä ylempi on eilinen ja alempi tältä aamulta. Leffaviivoja odotellessa, ehkä sitten vasta uskoo koko hommaan 🥺
Onnea. ❤️ Tiedän tunnen, että ei usko helpolla koko hommaan. Mulla takana kkm, ja tässä oli nyt eilen vuotoa. Hiukan pessimistisenä mennään.

Mä oon aiemmin kirjannut tän esikoisesta. Ja nykyisestä sain aiemmin digiin 1-2, mutta tuo digi 2-3 tuli kanssa 4+2.
Kkm mulla tuli aiemmin digiin viikot. Esim. silllin digiin tuli 3+ jo rv 4+5.
Mutta nää on tosi yksilöllisiä.
Täytyy kurkata tuo ohje. Etsin vanhat muistiinpanoni. Esikoiselta on tullut digiin 1-2 rv 3+5 (en ollu vaan testannut aiemmin), 2-3 rv 4+2 ja 3+ rv 5+4. Mulla luki myös, että olin ahdistunut, kun digi ei meinannut nousta lainkaan tuonne seuraavaan pykälään ja olin testannut joka päivä. Huoh.
Katsotaan siis. Ja mulla tuli nyt heikko plussa myös päivää normaalia myöhemmin.

Kiitos. Tää jotenkin lohdutti. ❤️

Toivottavasti vahvistuu 🧡 mulla tullut 2-3, 4+0 🙂

Himotestaaja täällä taas testailemassa 😅 Tänään dpo13 / 4+2 ja viiva vahvistunu (tosin myös eri testi). Ei tullu viel lehvaviivoja, mut ovulaatiotestiin tuli 😅

Ootteko muut testaillu ovulaatiotesteillä raskautta? Mie oon aiemmissakii raskauksissa, kun yleensä niitä ollu enemmän jemmassa. Kiva näillä leikkiä 😅🙈 Viel muutama päivä sitten Premom ohjelma anto ovulaatiotestille lukemat 0,2 ja tänään 0,76. Katoin vaa lukemat, mut en lisänny ohjelmaan, ettei se sekoo 😅

Liitteet

• 20241214_074639.jpg
    20241214_074639.jpg
    671.2 KB · Katsottu: 22
Plussasin ke 11.12 dpo 14.
Toisessa kuvassa kaikki eri testit samalta päivältä dpo14. Toisessa taas pc:t ylhäältä alas dpo 14, 15, 16 ap ja 16ip, sekä tänään tehty dpo17. 😍 uuden viikkodigin haluan kyllä hakea pian vaikka vahvistumista näyttää hyvin tulevan 🥰

Mulla tissit reagoi keltarauhashormoniin tosi voimakkaasti, ja siks ne tulee aina heti ovulaation jälkeen todella kipeäksi, mut nyt on sit niin kipeet et suihkukin sattuu😂 vatsassa jännä paineentunne ja nipistelyä puolin ja toisin 🤭

Liitteet

• IMG_9859.jpeg
    IMG_9859.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 42
  • IMG_9881.jpeg
    IMG_9881.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 42
Himotestaaja täällä taas testailemassa 😅 Tänään dpo13 / 4+2 ja viiva vahvistunu (tosin myös eri testi). Ei tullu viel lehvaviivoja, mut ovulaatiotestiin tuli 😅

Ootteko muut testaillu ovulaatiotesteillä raskautta? Mie oon aiemmissakii raskauksissa, kun yleensä niitä ollu enemmän jemmassa. Kiva näillä leikkiä 😅🙈 Viel muutama päivä sitten Premom ohjelma anto ovulaatiotestille lukemat 0,2 ja tänään 0,76. Katoin vaa lukemat, mut en lisänny ohjelmaan, ettei se sekoo 😅

Mä testasin 4+4 ihan mielenkiinnosta ovulaatiotestiä, tämmöinen tuli 😄 Oli hauska nähdä noin tymäkkä viiva, kun en oo onnistunut saamaan ovulaatiota oikeesti kiinni ennen raskautta!

IMG_7437.jpeg

Tein myös eilen (5+1) Clearbluen viikkotestin, siihen tuli se 3+ viikkoa. Koitan nyt lopettaa testailun tähän, on tullut tehtyä sitä aivan liikaa, ja tää nyt toi jonkinlaista mielenrauhaa (ainakin toistaiseksi) 🩷

Plussasin ke 11.12 dpo 14.
Toisessa kuvassa kaikki eri testit samalta päivältä dpo14. Toisessa taas pc:t ylhäältä alas dpo 14, 15, 16 ap ja 16ip, sekä tänään tehty dpo17. 😍 uuden viikkodigin haluan kyllä hakea pian vaikka vahvistumista näyttää hyvin tulevan 🥰

Mulla tissit reagoi keltarauhashormoniin tosi voimakkaasti, ja siks ne tulee aina heti ovulaation jälkeen todella kipeäksi, mut nyt on sit niin kipeet et suihkukin sattuu😂 vatsassa jännä paineentunne ja nipistelyä puolin ja toisin 🤭
Onpas hieno testi arsenaali ja hienosti vahvistunu viivat 😍❤️

Mä testasin 4+4 ihan mielenkiinnosta ovulaatiotestiä, tämmöinen tuli 😄 Oli hauska nähdä noin tymäkkä viiva, kun en oo onnistunut saamaan ovulaatiota oikeesti kiinni ennen raskautta!

View attachment 139722

Tein myös eilen (5+1) Clearbluen viikkotestin, siihen tuli se 3+ viikkoa. Koitan nyt lopettaa testailun tähän, on tullut tehtyä sitä aivan liikaa, ja tää nyt toi jonkinlaista mielenrauhaa (ainakin toistaiseksi) 🩷
Upee ovistesti 😍 Miekii aiemmis raskauksis saanu ain jossaivaihees tollaset ovisplussat. Pitää testailla viel, ku osa noista testeistä on tän kuun päiväyksellä 😅

Onko muilla plussanneilla pissan väri muuttunut? Mulla on nyt pari päivää ollut tosi tummaa pissaa vaikka juon paljon, eikä ole tarvinnut mitenkään normaalia enempää juosta vessassa. Ei myöskään mitään kirvelyä ole 🤔 aikasemmasta raskaudesta on 11 vuotta niin ei mitään muistikuvaa oliko tämmöistä 😅

Onko muilla plussanneilla pissan väri muuttunut? Mulla on nyt pari päivää ollut tosi tummaa pissaa vaikka juon paljon, eikä ole tarvinnut mitenkään normaalia enempää juosta vessassa. Ei myöskään mitään kirvelyä ole 🤔 aikasemmasta raskaudesta on 11 vuotta niin ei mitään muistikuvaa oliko tämmöistä 😅
Mullaki ehkä vähä väri tummunut mut ei kyllä ole ollut mitää oireita mistää nii en oo ollu huolissani😁

Eiköhän johdu vaan siitä että kroppasi vaatii paaaaljon nesteitä nyt ni tummuu koska sulla on nestevajausta. Vesipullo kouraan niin eiköhä väri tule normaalimmaksi 😊👍

Takaisin