Elokuisten plussatestien kuvia

Täällä on saatu paniikki päälle kun mielestäni tämän aamun testi näyttää haaleammalta kuin eilinen. Kuvissa eilinen on ylempänä.
Heräsin myös siihen että mahani on aivan sekaisin, ja nyt päässä pyörii vaan että onko keskenmenon oire.
Mulla oli noita samoja testejä, sain tosi selkeästi haaleampia viivoja joillain testikerroilla ja olin aivan paniikissa. Pitkällä aikavälillä (2–3 päivän välein) ne tulokset kuitenkin vahvistui, eli oli kyse siitä, että olin vaan ollut nesteytetympi välillä ja testasin ”liian usein” 😅

Mä oon lukenut (ja paniikkiselannut) paljon Redditin raskauspalstoja ja niissä hyvin muistutetaan, että näitä testejä ei oo suunniteltu hcg:n määrälliseen mittaamiseen, ainoastaan kyllä/ei-tyyppisen vastauksen antamiseen, joten niille ei myöskään pitäisi antaa liikaa painoarvoa.

Tsemppiä, tiedän tunteen! 🩷

Mulla oli noita samoja testejä, sain tosi selkeästi haaleampia viivoja joillain testikerroilla ja olin aivan paniikissa. Pitkällä aikavälillä (2–3 päivän välein) ne tulokset kuitenkin vahvistui, eli oli kyse siitä, että olin vaan ollut nesteytetympi välillä ja testasin ”liian usein” 😅

Mä oon lukenut (ja paniikkiselannut) paljon Redditin raskauspalstoja ja niissä hyvin muistutetaan, että näitä testejä ei oo suunniteltu hcg:n määrälliseen mittaamiseen, ainoastaan kyllä/ei-tyyppisen vastauksen antamiseen, joten niille ei myöskään pitäisi antaa liikaa painoarvoa.

Tsemppiä, tiedän tunteen! 🩷
Kiitos ❤️, voi olla kyllä että ylireagoin.. Inhoittavaa millaisen jäljen keskenmeno jättää, kokoajan alkaa paniikki milloin mistäkin. Vertasin tiistain ja tämän päivän testiä ja siinä vahvistuminen on tapahtunut.

Täytyisi nyt ehkä lopettaa päivittäiset testit, mutta jotenkin olen ajatellut että se rauhoittaisi päivää kun näkisi että viiva on tummunut mutta nyt kävikin tänään päinvastoin ja alkoi ahdistus😩

Kiitos ❤️, voi olla kyllä että ylireagoin.. Inhoittavaa millaisen jäljen keskenmeno jättää, kokoajan alkaa paniikki milloin mistäkin. Vertasin tiistain ja tämän päivän testiä ja siinä vahvistuminen on tapahtunut.

Täytyisi nyt ehkä lopettaa päivittäiset testit, mutta jotenkin olen ajatellut että se rauhoittaisi päivää kun näkisi että viiva on tummunut mutta nyt kävikin tänään päinvastoin ja alkoi ahdistus😩
Mä lopetin testailun muutamaksi päiväksi kun huomasin että ahdistuin vaan siitä kun viivat ei tummunut. Kyllähän ne sitten muutaman päivän päästä lähti tummumaan..🥰

Mä luulen myös, että yksittäisissä testeissäkin voi olla eroja, et miten vahvan viivan ne antaa.

Se on ihan totta mitä @orvokkii kans mainitsi et noita ei tosiaan oo tarkotettu hcg-seurantaan ja pitäs itekin muistaa se.

Km-taustalla pystyn samaistumaan noihin paniikkifiiliksiin. Mut ainaki oma kokemus on, että se viiva tai sen vahvuus ei oo koskaan indikoinu mitenkään keskenmenoa. Viivat ja digit on vahvistunu ihan normaalisti ja haalistuminen on tullu sit vasta tyhjennyksen jälkeen.

Mä luulen myös, että yksittäisissä testeissäkin voi olla eroja, et miten vahvan viivan ne antaa.

Se on ihan totta mitä @orvokkii kans mainitsi et noita ei tosiaan oo tarkotettu hcg-seurantaan ja pitäs itekin muistaa se.

Km-taustalla pystyn samaistumaan noihin paniikkifiiliksiin. Mut ainaki oma kokemus on, että se viiva tai sen vahvuus ei oo koskaan indikoinu mitenkään keskenmenoa. Viivat ja digit on vahvistunu ihan normaalisti ja haalistuminen on tullu sit vasta tyhjennyksen jälkeen.
Näinhän se on, että raskaushormonia on kehossa niin kauan kuin "sikiö" on vielä kohdussa. Vasta kun on poistunut alkaa HCG tasot tippumaan. Siksi myöskään oireet tai oireettomuus ei kerro tilanteesta mitään. Meidän jokaisen keho toimii erilailla ja reagoi raskauteen erillailla. Myös oireet muuttuu, joinakin päivinä ei ole mitään oireita tms. Kuuluu raskauteen. Alavatsan pienet jomotukset, kivut kuuluu kohdun kasvuun. Ei kuitenkaan särkylääkettä vaativaa kipua tulisi olla tai sen pitäisi olla hyvin lyhytaikaista. Varsinkin myöhemmimmä viikoilla vatsalihakset antaa myöten, joten vatsan kipua saattaa olla, kun kohtu tekee tilaa ja vatsalihasten erkauma alkaa suurenemaan.

Aina jos epäilee kipuja, vuotoa tms, niin soitto neuvolaan tai mahdollisesti chat-palvelun kautta yhteys. Niin ei tarvitse yksin pohtia tilannetta.

Täällä näyttää nyt tältä. Tuossa ekassa Rfsu:n herkässä oli kyllä tosi vahva viiva ja muissa testeissä ei sitten olekaan. 🙄 Mutta eikös näytä hieman tummenneen 12-13 dpo? Testaan nyt vain aamuisin ja noilla kahdella merkillä. Onneksi äklöttää ja kramppailee aina välillä niin tietää, että jotain siellä ehkä etenee.

Liitteet

• IMG_20241220_065814_543.jpg
    IMG_20241220_065814_543.jpg
    59.2 KB · Katsottu: 40
Täällä näyttää nyt tältä. Tuossa ekassa Rfsu:n herkässä oli kyllä tosi vahva viiva ja muissa testeissä ei sitten olekaan. 🙄 Mutta eikös näytä hieman tummenneen 12-13 dpo? Testaan nyt vain aamuisin ja noilla kahdella merkillä. Onneksi äklöttää ja kramppailee aina välillä niin tietää, että jotain siellä ehkä etenee.
Musta näyttää vähän vahvistuneen 😊

Selkeästi on vahvistunut! 🤗

Täällä on saatu paniikki päälle kun mielestäni tämän aamun testi näyttää haaleammalta kuin eilinen. Kuvissa eilinen on ylempänä.
Heräsin myös siihen että mahani on aivan sekaisin, ja nyt päässä pyörii vaan että onko keskenmenon oire.
Samoilla testeillä tullut välillä selkeästi vaaleampia viivoja ja olen myös säikähtänyt, mutta samaan aikaan eri päivinä tehdyissä testeissä kuitenkin pientä vahvistumista. Täytyy yrittää olla stressaamatta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Niimpä, 3 ovistestiä oon tehny plussan jälkeen ihan huvin vuoksi ja kaikki negatiivisia 😅 toivottavasti ei oo huono merkki heh. Mulla ovistestit aina ollu negatiivisia, myös silloin kun oon tuntenu oviksen
Jännä homma kyl! Mie oon taas saanu oviksen hyvin kiinni testeillä 😄

Täällä on nyt tänään selvästi testit vahvistuneet. Huh! Oon ihan superiloinen tästä kun viimeksi ei tullut kehitystä juuri yhtään. Etenkin tuo Pc on jäänyt omaan mieleen ikävänä testinä kun sillä oon testannut paljon haamuja. Anteeksi Pc, oot ihan ookoo. 🙏😄

Liitteet

• 20241221_092342.jpg
    20241221_092342.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 24
Takaisin