Elokuisten plussatestien kuvia

1000035203.jpgenään 1 tällainen testi jäljellä huomen aamuun. 2 ylintä perjantailta, eilinen ja tän aamunen. Näyttäisi että olisi haalistunut, mikä ahdistaa. Digi löytyy myös, mutta sen teen myöhemmin jos maltan tai sitten aattona. Tänään 4+5odotin jo vahvempaa viivaa. Toki nämä mun testit mennyt jo vanhaksi joten toivotaan sen piikkiin hailakan viivat. (Olisikin enemmän testejä, tekisin varmaan aamuin illoin🙉). Meillä siis lapsettomuus tausta ja 1 lapsi PASista, tämä olisi luomuihme😍.

Mietin täällä onko mitään järkeä testata vielä digillä että saako ruutuun enemmän viikkoja kun oireettomuus hämmentää. Viimeksi testasin digillä kun plussasin 13.12. ja silloin luki 1-2 viikkoa 🤔

Mäkin ehkä viimein uskallan liittyä teidän elokuisten seuraan. 🙈 Eka haamulainen tuli dpo 10 (joka oli pahaenteisesti vielä perjantai 13😬), digiin sain 2-3 viikkoa dpo 14 ja tänään dpo 20 (4+6) digiin pärähti 3+.

Kuvassa testit dpo 12, 16 ja 18 (alhaalta ylöspäin). Oon tehnyt varmaan kymmeniä raskaustestejä ja kytännyt viivan vahvistumista, mutta ehkä sitä pikkuhiljaa alkaa luottamaan 💕

Liitteet

• 20241223_081611.jpg
    20241223_081611.jpg
    597.9 KB · Katsottu: 27
Mietin täällä onko mitään järkeä testata vielä digillä että saako ruutuun enemmän viikkoja kun oireettomuus hämmentää. Viimeksi testasin digillä kun plussasin 13.12. ja silloin luki 1-2 viikkoa 🤔

Kyllä mä ainakin testaisin! Onhan tosta jo kymmenen päivää niin luulis, että ois hyvät mahdollisuudet siihen, että viikot vaihtuisi 😊

Tänään on tuo alin 18 dpo eli 4+4. Kyllä huoletti hailakat viivat tuossa välissä ja Rfsun heikko kehitys. Kävin 16 dpo verikokeessa neuvolan kautta ja hcg oli 135. Se helpotti vähän ja tän päivän testit vielä lisää. Muutama testi on vielä kaapissa, niin ajattelin seuraavat tehdä 5+0. Digiä en oo aikonut ostaa mutta aika näyttää. On tää alku aika mylly. 🙈

Liitteet

• 20241225_122047.jpg
    20241225_122047.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 40
Tänään on tuo alin 18 dpo eli 4+4. Kyllä huoletti hailakat viivat tuossa välissä ja Rfsun heikko kehitys. Kävin 16 dpo verikokeessa neuvolan kautta ja hcg oli 135. Se helpotti vähän ja tän päivän testit vielä lisää. Muutama testi on vielä kaapissa, niin ajattelin seuraavat tehdä 5+0. Digiä en oo aikonut ostaa mutta aika näyttää. On tää alku aika mylly. 🙈
Tää näyttää melko samalta ko mulla, mäkin sain leffaviivat vasta dpo 20 🥰

Huomenta! Mua nyt vähän ihmetyttää. Tänään pitäis olla 4+5, muutamalla päivällä voi heittää kun tarkkaa ovulaatiota ei ole tiedossa. Mutta sain jo nyt 3+ tähän viikkonäytölliseen? 😯 Ennakoiko jotain huonoa? 🥺

Maanantaina hcg oli verikokeessa 435 eli aika suuren harppauksen ois nyt ottanut.
1000084692.jpg

Huomenta! Mua nyt vähän ihmetyttää. Tänään pitäis olla 4+5, muutamalla päivällä voi heittää kun tarkkaa ovulaatiota ei ole tiedossa. Mutta sain jo nyt 3+ tähän viikkonäytölliseen? 😯 Ennakoiko jotain huonoa? 🥺

Maanantaina hcg oli verikokeessa 435 eli aika suuren harppauksen ois nyt ottanut.
View attachment 140190
Tuo digi kertoo, kuinka paljon aikaa hedelmöittymisestä eli tuo 3+ = 5+0 -->

Eli ei syytä huoleen 😊

Tänään 5+0 ja kaikki kolme eri testimerkkiä haaleampia kuin kolme päivää sitten tehdyt. Vielä ei ole vuotoa mutta oletan sen alkavan parin päivän sisään. Kamala sanoa, mutta tähän turtuu. Olisi yllättävää jos joku raskaus mulla jatkuisi. Hirveän surullinen olo ja samaan aikaan helpottunut kun ei tarvi enää pelätä miten käy. Toivottavasti oon viimeinen, joka tästä ryhmästä joutuu poistumaan. 🙏

Liitteet

• 20241228_170404.jpg
    20241228_170404.jpg
    885.8 KB · Katsottu: 56
Tänään 5+0 ja kaikki kolme eri testimerkkiä haaleampia kuin kolme päivää sitten tehdyt. Vielä ei ole vuotoa mutta oletan sen alkavan parin päivän sisään. Kamala sanoa, mutta tähän turtuu. Olisi yllättävää jos joku raskaus mulla jatkuisi. Hirveän surullinen olo ja samaan aikaan helpottunut kun ei tarvi enää pelätä miten käy. Toivottavasti oon viimeinen, joka tästä ryhmästä joutuu poistumaan. 🙏
Oon tosi pahoillani, iso tsemppihalaus sinne ❤️

Voi ei, oon pahoillani 💔 Voimia tuleviin päiviin 🫂

Takaisin