Elokuisten plussatestien kuvia

View attachment 139418Haalea plussa viiden päivän takaa, kolme päivää sitten oli jo hiukan tummempi. Tosi epäuskoinen olo, enkä oikein osaa syyskuisen keskenmenon jälkeen luottaa tähän tai mihinkään🥺 Rinnat ovat arat, muita raskausoireita ei vielä ole. Tänään viikkoja 5+0.
Arvot ovat kuitenkin nousseet ja se on hyvä merkki! ❤️ Jarrusukkia sinne ja uskon, että pian muutkin oireet alkavat.

Minulla ei rinnoissa mitään tuntemuksia vaikka se oli esikoista odottaessa selvä ensimmäinen merkki. Viiden vuoden aikana 2 ivf-hoitoa ja aikaisemmin tuloksena puhdas nega tai kemiallinen raskaus, joka on päättynyt parissa päivässä plussan jälkeen.. Eli täällä myös hankaluuksia luottaa, että tällä kerralla kaikki menisi, kuten toivottu.

Olen tosi pahoillani. Voimia. ❤️
Kiitos! ❤️ En usko uniin yms. Mutta silti mietin, että lauantaina herättyäni juuri näkemäni uni tuntui niin todelliselta ja alavatsaa jomotti kovasti. Silloin tiesin olevani raskaana, koska viimeksi samanlainen jomotus 8 vuotta sitten kun esikoistani ja ainokaistani odotin. Pe-la välisenä yönä näin unta, jossa sain positiivisen raskaustestin ja olin ikionnellinen, mutta ihan liian aikaisin pienen pieni vauva tuli pois veren mukana. Yritin hädissäni viedä pientä hoitoon, mutta kukaan ei auttanut, koska raskaus oli ollut niin alussa. Pidin kuitenkin hentoista pientä möykkyä ihoani vasten ja tuuditin. Kerroin tämän unen miehellenikin. Ehkä se oli enneuni tai jotain muuta tiedostamatonta, mitä kehoni viesti minulle alitajuntaisesti. Sen vuoksi olin niin järkyttynyt kun sunnuntaina (kuukautisten olisi pitänyt alkaa silloin) erittäin herkkä testi olikin nega, koska olisin voinut vaikka vannoa, että olen raskaana. Nyt uni on eletty, tai no vuodot eivät ole vielä alkaneet, mutta yhtä toivoton olo.

Pidän teille kaikille peukkuja ja toivotan ihanaa odotusaikaa! ❤️ Nauttikaa joka hetkestä raskauttanne ja nauttikaa vauvavuodesta vaikka se ei ole joka hetki helppoa. ❤️

Miten tuo clear blun viikko testi laskee ne viikot? Tein tänään erityisherkän ja saatiin positiivinen tulos. 😭😍Menkoista jos laskee niin viikot olis nyt 3+5. Me ollaan käyty lapsettomuushoidossa ja irroitus- ja kiinnityspiikki ollut käytössä.

Liitteet

• 20241208_074346.jpg
    20241208_074346.jpg
    741.5 KB · Katsottu: 23
Miten tuo clear blun viikko testi laskee ne viikot? Tein tänään erityisherkän ja saatiin positiivinen tulos. 😭😍Menkoista jos laskee niin viikot olis nyt 3+5. Me ollaan käyty lapsettomuushoidossa ja irroitus- ja kiinnityspiikki ollut käytössä.
Siin on ne hcg arvot per viikot eli arvioi hormonitason perusteella, et onko hedelmöittymisestä 1-2, 2-3 vai +3 viikkoa 😌

Paljon onnea teille 🥰

Mä oon huolissani, kun digi näytti aamulla edelleen 1-2. Nyt kuitenkin on 4+1. Tosin muut testit ovat tasaisesti vahvistuneet.

Kuva aamun testistä klo 6.
Mun pitäisi myös tehdä digi uudestaan ja katsoa onko viikot noussut 🧐 en ole vielä uskaltanut 😵‍💫😅 en ole perehtynyt kuinka huolissaan sitä pitää olla jos ei viikot digitestissä nouse? 😮‍💨 Kuitenkin sinullakin jos muut vahvistuu niin luulisi kaiken olevan ok 🤔😊

Mun pitäisi myös tehdä digi uudestaan ja katsoa onko viikot noussut 🧐 en ole vielä uskaltanut 😵‍💫😅 en ole perehtynyt kuinka huolissaan sitä pitää olla jos ei viikot digitestissä nouse? 😮‍💨 Kuitenkin sinullakin jos muut vahvistuu niin luulisi kaiken olevan ok 🤔😊
Toivotaan. Voi sitä ihminen olla ahdistunut. 🙈

Mä oon huolissani, kun digi näytti aamulla edelleen 1-2. Nyt kuitenkin on 4+1. Tosin muut testit ovat tasaisesti vahvistuneet.

Eilen katoin digin ohjetta ja siinä muistaakseni oli, että näkyy 3+ jos yli 5vko raskaana 🤔 Tietenkin heitin ohjeen jo roskiin, niin en pysty tätä tarkistamaan.

Eikös 4+0 vois ihan virallisesti tulla 1-2, koska silloinhan on 2vk hedelmöittymisestä. Ja tuo nyt heittäisi päivällä, mikä on varmasti ihan normaalia. Kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan 😊

Eilen katoin digin ohjetta ja siinä muistaakseni oli, että näkyy 3+ jos yli 5vko raskaana 🤔 Tietenkin heitin ohjeen jo roskiin, niin en pysty tätä tarkistamaan.
Täytyy kurkata tuo ohje. Etsin vanhat muistiinpanoni. Esikoiselta on tullut digiin 1-2 rv 3+5 (en ollu vaan testannut aiemmin), 2-3 rv 4+2 ja 3+ rv 5+4. Mulla luki myös, että olin ahdistunut, kun digi ei meinannut nousta lainkaan tuonne seuraavaan pykälään ja olin testannut joka päivä. Huoh.
Katsotaan siis. Ja mulla tuli nyt heikko plussa myös päivää normaalia myöhemmin.

Eikös 4+0 vois ihan virallisesti tulla 1-2, koska silloinhan on 2vk hedelmöittymisestä. Ja tuo nyt heittäisi päivällä, mikä on varmasti ihan normaalia. Kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan 😊
Kiitos. Tää jotenkin lohdutti. ❤️

Josko seuraavaks sit viikkodigi 🥰 kiva viel fiilistellä testejä kun ei oo pahoinvointikaan alkanu ☺️
On kyllä vahvat viivat!

Mua vähän huolettaa jääkö kemialliseksi. Sain herkkiin testeihin jo aika kivannäköisen viivan dpo 12. Sitä ennen oli negaa. Mutta edelleen dpo 14 tavallisessa testissä vaan haamu 😔 digiä panttaan vielä torstaille mut taidan tehdä sitä ennen tällaisen halvan liuskankin, niin jos siinä ei enää näy mitään niin turha digiäkään tehdä.

Takaisin