Elokuisten plussatestien kuvia

Tässä vielä kuva tän päivän haamuista. Pc ylempänä ja haamu näkyy kuvassakin mut RFSU haamu ei ees oikein kuvaan tullut.

Oireita tuli vaan niin selvästi, että uskalsin eilen alkaa tänne kirjoitella. Pahoinvointi, kylmä, mut toisaalta yöllä kauhea hikoilu. On tää alku aina niin raastavaa kun ei voi tietää miten käy 😱

Liitteet

• IMG_0037.jpeg
    IMG_0037.jpeg
    662.2 KB · Katsottu: 53
Tässä vielä kuva tän päivän haamuista. Pc ylempänä ja haamu näkyy kuvassakin mut RFSU haamu ei ees oikein kuvaan tullut.

Oireita tuli vaan niin selvästi, että uskalsin eilen alkaa tänne kirjoitella. Pahoinvointi, kylmä, mut toisaalta yöllä kauhea hikoilu. On tää alku aina niin raastavaa kun ei voi tietää miten käy 😱
Toivotaan että siitä vielä vahvistuvat! ✨

Toivotaan että vahvistuu ❣️

Toivotaan todella, että siitä vielä vahvistuu 🧡

Mä en nyt sit jaksanutkaan oottaa viikonlopöuun vaan tein nyt jo digin. 1-2vko näyttää mikä täsmää vielä kun rv4+0 on nyt. Alunperin aattelin, että teen vasta myöhemmin, mutta jotenki tuntus, että pitää nyt varmistaa. Jos ymmärsinkin sen ekan digitestin väärin🙈 Mulla on vielä yks digi jäljellä mitä koitan nyt säästellä ja katsoa että viikot nousee.

Liitteet

• 20241211_070614.jpg
    20241211_070614.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 12
Täällä dpo15 edelleen vaan tämmöinen haamu. Ja vuotoa alkanut tulemaan. Kyllä tämä siis oli tässä ja mä poistun tästä ryhmästä.

Tammikuussa sitten yritetään uudestaan alkionsiirtoon.

Ihanaa odotusta täällä kaikille 💗
Voi ei 😢 olen pahoillani, voimia tilanteeseen ❤️

Moikka kaikille 🥰

Miekin varovaisesti liityn tänne keskusteluun. Eilen dpo9 ja tein tuollanen haamulaisen. Aiemmin en oo ikinä näi aikaseen testaillu ees. Tänää tein toisen merkkisen testin, mut oli paljon vaaleempi. Aattelin testailla perjantaina uuestaan. Toivottavasti pysyy matkassa mukana ❤️ LA näyttäis olevan kuukautisten mukaan 25.8..

Liitteet

• 20241210_055932.jpg
    20241210_055932.jpg
    662.7 KB · Katsottu: 37
Täällä dpo15 edelleen vaan tämmöinen haamu. Ja vuotoa alkanut tulemaan. Kyllä tämä siis oli tässä ja mä poistun tästä ryhmästä.

Voi harmi, kovasti jaksamista. Ja onnea tuleviin hoitoihin. ❤️

Halaus teille 😔❤️

Jaksamista kaikille, kelle vuoto yllättänyt ❤️💔

Miulla tänään 4+0 (piti vähän muistella miten nää menikään, kun viimeks raskaana 7v sitten 🙈)

Olin päättäny, et vasta huomenna testailen, mut.. Oon tehny vissii jo 6 testii näitten muutaman päivän aikana 😅 Ärsyttää vaa, kun ei ollukkaa noit samoi testei paljon, vaa pitää käyttää 3 erilaista testii. Tänää tehty testi ei nii herkkä, ku tuo aiemmin tehty. Tein tollasen kuitenkii myös eilen ja siitä haamulainen pikkusen vahvistunu 🥰

Liitteet

• 20241212_061746.jpg
    20241212_061746.jpg
    866.8 KB · Katsottu: 52
Täällä tämmöiset. Vähän olisin toivonut tänään (dpo 14) vahvempaa viivaa, tai siis vahvistuneempaa. Toisaalta, olen yövuoroissa ollut molempien testien aikaan eikä kumpikaan testi ole kunnon aamuvirtsasta kun rytmi nyt on mitä on 😅 täytyy lauantaina testata vielä, oikeasti aamulla.

Liitteet

• IMG_20241212_230432.jpg
    IMG_20241212_230432.jpg
    528.9 KB · Katsottu: 32
Ehkä tässä uskaltaa julkaista tänne jo jotain kun kolmas testi on lähtenyt vahvistumaa kahdesta edellisestä. Tänää oletettu rv 4+4 mutta tarkkaa tietoa ei oo kun oltii ajatuksella "tulee jos tulee"
Esikoisessa kesti ja harmi oli kova joka negan jälkeen joten oletin että tämä toinenkin kestäis..Yllätys mutta iloinen sellainen 😊❤️

Liitteet

• 20241213_075440.jpg
    20241213_075440.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 60
Mä kirjoittelin aiemmin et toissayönä oli kipuja ja aamulla vessakäynnin yhteydessä selkeää rusehtavaa valkovuotoa. Enää ei oo ollut mitään vuotoja. Lievää menkkakipua on ollut koko eilisen päivän.
Tänään virallinen testipäivä. Digi oletetusti näyttää 2-3. Tänään siis 4+5. Alla aamun kuvat. Nyt ei auta kuin odottaa et jatkuuko vuoto, kun tukilääke lopetetaan. Mulle kyllä Tilkasta sanottiin et jos vuoto on alkaakseen, se alkaa myös tukilääkkeen läpi.

Liitteet

• IMG_3118.jpeg
    IMG_3118.jpeg
    499.3 KB · Katsottu: 14
  • IMG_3125.jpeg
    IMG_3125.jpeg
    169.3 KB · Katsottu: 14
Mä kirjoittelin aiemmin et toissayönä oli kipuja ja aamulla vessakäynnin yhteydessä selkeää rusehtavaa valkovuotoa. Enää ei oo ollut mitään vuotoja. Lievää menkkakipua on ollut koko eilisen päivän.
Tänään virallinen testipäivä. Digi oletetusti näyttää 2-3. Tänään siis 4+5. Alla aamun kuvat. Nyt ei auta kuin odottaa et jatkuuko vuoto, kun tukilääke lopetetaan. Mulle kyllä Tilkasta sanottiin et jos vuoto on alkaakseen, se alkaa myös tukilääkkeen läpi.
Toivotaan että olisi niin tiukasti kiinni ettei pieni tihkumavuoto haittaisi! Ainakin nää viivat näyttää tosi hyviltä, vahvemmat kun mulla ikinä (mulla on tapana lopettaa testailu suht. aikaisin kun se käy stressaavaksi 🫣). Mihin asti syöt tukilääkettä?

Jännä miten kaikilla näkyy erivahvuset viivat. Ite joudun viel kunnon lehvaviivoja oottelemaan, mut onneks tän päivänen testi on hieman jo tummempi mitä aiemmin. Meinaa vaa testit loppuu kesken, enkä viittis enempää ostaa. Tuli tuhlattuu niitä liian aikaseen liia monta 😁🙈Aiemmin oon myös saanu paremmat viivat päivän toisesta pissasta, mut ei viiti nyt tuhlata vikoja testejä 🙈 Tänään 4+1, dpo12 ja sunnuntain olis kuukautisten oletettu alkamispäivä, jolloin ei siis toiv ala!

Liitteet

• 20241213_075534.jpg
    20241213_075534.jpg
    344.3 KB · Katsottu: 32
Takaisin