Elokuisten plussatestien kuvia

IMG_20231216_095840.jpg

Dpo on arvio, en tikuttanut. Alin siis dpo12 ja siitä ylöspäin tähän aamuun. Nyt päivävirtsasta tuli selkeästi tummin viiva:
IMG_20231216_171832_edit_1336748317608522.jpg

Hyvin vahvistuu kyllä, vaikka ei kyllä mikään tummin viiva vielä olekaan mutta eiköhän se siitä vielä tummune. 🙂

Oon tehnyt noita Pregcheckejä aamuisin ja iltapäivällä easy@home 😄 Huomenna kyllä ajattelin joko pitää välipäivän tai testata vain kerran.

Alla eilisen (dpo 13) ja tän päivän (dpo 14) e@h (n. 15:30 aikaan, muutaman tunnin pidätysaika)
View attachment 128737

Hmm 🤔 Tässä vielä 😄

View attachment 128745

Ehdin kuvata tän päivän testin kyllä vasta testiajan jälkeen, eikä ero ole todellakaan yhtä huomattava kuivissa testeissä.
Hyvältä näyttää tummuminen :smiling face with heart-eyes: 🌈Noi Easy@Homet tummuu tosi hitaasti, eli älä hätäile jos joinain päivinä näyttää samalta, itseäni koitin aina muistuttaa et täytyy verrata joka toiseen päivään vaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Däumeline kiitos tiedosta, mulla on enää yksi e@h jäljellä, joten säästänkin sen huomiselle 😊

Ei nyt hyvältä vaikuta, PC näyttää haaleammalta. Mutta OneStep vahvistunut 🤔 Oli huomattavasti pidempi rakkoaika kuin aiempina aamuina (n. 6h vs 3h).

IMG_8452.jpeg

Toisaalta tän aamun PC:ssä myös kontrolli on haaleampi… Mutta silti toivoin edes yhtä vahvaa kuin eilen 😕

Ei olisi pitänyt lähteä tähän joka päivä testaamiseen, mutta lähdinpä silti 🤦‍♀️ Ja nyt on vaikea lopettaa, kun tilanne näyttää huolestuttavalta.

@Misa Koita olla tässä vaiheessa stressaamatta 🌈 Voi olla jotenki viallinen/poikkeava testierä.
Mulla oli välissä myös yks vähän vaaleampi testi (tuo dpo16) kuin edeltävänä päivänä (dpo15), mut siin oli myös joku ihme teipin pala lisänä, mitä ei muissa oo ollu (näkyy tuossa kellertävänä).
Onneks sit seuraavana päivänä testi oli taas tummempi.
Mä jätän liuskatestit tähän, koska ei nää tummene tästä enempää. Onhan tuo testiviiva tänään kontrollia paljon tummempi.
Huomenna teen CB digin vielä ja sit jätän siihen ja odottelen keskiviikon gyneä/ultraa.

Liitteet

• IMG_20231217_081729_edit_566737162642816.jpg
    IMG_20231217_081729_edit_566737162642816.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 55
Muokattu viimeksi:
Voi että oon onnellinen näistä testeistä 😍 tein viikkodigin, jotta vois kokeilla sit vajaan viikon päästä saada 3+ ja näkis että hcg nousee, jos en saa labraseurantaa 🤭 vika liuska myös tehty tänään ja märkänä testiviiva jopa inasen paksumpi kuin kontrolli! Tänään dpo 18 / 4+4 ❤️

IMG_5109.jpeg

Kun katsoo täällä muiden plussien kuvia, huomaan että itellä on paljon haaleampi meininki viivoissa muiden saman dpo päivän testeihin. Mut kun vertaan edelliseen omaan raskauteeni (jonka lopputulos on nyt terve 1,5v), nii siinäkin mulla näkyi vasta pari päivää ennen kuukautisten alkamispäivää ohut haamu ja varsinaisena kk alkamispäivänäkin vielä sellainen hento viiva. Ekas raskaudessa lopetin tikuttamisen jo positiivisen digitestin jälkeen, eli en koskaan edes testannut siihen asti että olisi tasapaksut tulipunaiset viivat.

Tämä siis konkreettinen esimerkki siitä, miten yksilöllisesti hcg tasot nousee, koska niissä pitoisuuksissahan voi käsittääkseni olla paljon vaihtelua. Että se on tärkeintä että viiva vahvistuu, ei niinkää se että onko se riittävän tumma vielä tässä kuukautisten alkamispäivän ympärillä. Tässä olisi aineksia siis vähän ressaantua kun katsoo muiden tummempia viivoja, mut lohduttaudun sillä että viime raskaudessakin mulla lähti tosi hailakasti ja myöhään liikkeelle punaiset viivat, mutta vahvistui tasaisesti, ihan niinkuin nytkin. 😃

@Mymmmeli just näin. 🌈 Normaalin vaihteluväli hcg-määrissä kun on tosi hurja. Esim tää kuva kertoo aika hyvin siitä, miten isoja erot voi olla ihan tavallisissa raskauksissa.

View attachment 128757
Joo tää taulukko on just hyvä! Oon kans miettinyt et ite meen varmaan tuolla aika alarajoilla, eli hcg voi olla vkolla 6 sama mitä jollain toisella on jo vkolla 4. Yksilöllisiä eroja. Kiitos tästä taulukosta!

Juuri näin. 😊❤️

Luulen että aamun PC ei ollut ihan kunnossa, nyt iltapäivän testitulos (3h rakkoaika) näyttää paremmalta:

IMG_8456.jpeg

Nyt vannon etten huomenna tee yhtään testiä! En tahdo turhaan taas stressaantua. Ei tässä muutenkaan auta kuin odottaa ja toivoa parasta 😊

@Däumeline kiitos tiedosta, mulla on enää yksi e@h jäljellä, joten säästänkin sen huomiselle 😊

Ei nyt hyvältä vaikuta, PC näyttää haaleammalta. Mutta OneStep vahvistunut 🤔 Oli huomattavasti pidempi rakkoaika kuin aiempina aamuina (n. 6h vs 3h).

View attachment 128750

Toisaalta tän aamun PC:ssä myös kontrolli on haaleampi… Mutta silti toivoin edes yhtä vahvaa kuin eilen 😕

Ei olisi pitänyt lähteä tähän joka päivä testaamiseen, mutta lähdinpä silti 🤦‍♀️ Ja nyt on vaikea lopettaa, kun tilanne näyttää huolestuttavalta.
Mulla haalistui dpo 10 -> 11, mut dpo 12 oli tuplavahva verrattuna dpo 10 ja vahvistui siitä asti.

Täällä viikkodigi antoi vielä tänään 2-3, mutta on vasta 4+6 / dpo20 🌈 Keskiviikkona on kuitenkin se gyne/ultra niin en varmaan osta uutta testiä, vaikka mieli tekis :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Varmasti sulle tuttu graafi, mut jätän tän nyt vaan tähän. 🌈 Eli hurja päällekkäisyys siinä, tuleeko tietyllä hcg-määrällä 2-3 vai 3+. Ja ihan normaali tulos anyway toi 2-3 tuolla rv:lla. 🤗 Ihanaa että sulla on ihan kohta se gyne 😍

Screenshot_20231218_092018_WhatsApp.jpg

Varmasti sulle tuttu graafi, mut jätän tän nyt vaan tähän. 🌈 Eli hurja päällekkäisyys siinä, tuleeko tietyllä hcg-määrällä 2-3 vai 3+. Ja ihan normaali tulos anyway toi 2-3 tuolla rv:lla. 🤗 Ihanaa että sulla on ihan kohta se gyne 😍

View attachment 128783
Joo mulla tuli trisomia vauvasta dpo20 3+ digiin niin siksi tein sen tänään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: On mulla mieltä rauhottamassa se taulukko, jossa on Hcg:n keskiverto päiviin nähden, jonka mukaan toi 3+ Hcg arvo ylitetään yleensä vasta dpo22, eli siksi en ole niin huolissani 🌈
Ajattelin avata tuon testin, koska mulla on siitä edellisestä raskaudesta tallessa se digitestin kuivannut testi niin voin siihen vähän verrata näyttääkö viivat suht samalta.

Takaisin