Elokuisten plussatestien kuvia

Huomenta, kirjoitan ekaa kertaa tänne ja surullisella mielellä. Tänään pitäisi olla päivä 6+2 ja tein digitestin viikkonäytöllä eikä se näyttänyt 3+ vaan 2-3. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että alkio on kuollut? 😔 Kyseessä on pakastealkion siirto. "Virallinen" eli klinikalta saatu testipäivä oli 12.12 (ylempi kuva) ja 15.12 viiva oli jo vahvistunut paljon (alempi kuva). Onko enää mitään toivoa? 😓 Takana jo yksi keskenmeno viime kesältä. Aika varhaisultraan klinikalle saatiin vasta 9.1. Viimeksi varhaisultrassa todettiin just kuolleeksi.
Mitään vuotoa ei ole tullut. Pitäisikö mennä yksityiselle ultraan tai mittauttamaan hcg? Mitä kautta olette saaneet lähetteet hcg mittaukseen? Klinikka jossa olemme hoidoissa on nyt joulun välipäivät suljettu. En ole vielä varannut neuvolaan aikaa, joten sitä kautta tuskin saisin 😕

Liitteet

• 20231227_072229.jpg
    20231227_072229.jpg
    487.4 KB · Katsottu: 52
  • 20231215_060607.jpg
    20231215_060607.jpg
    554.4 KB · Katsottu: 52
Muokattu viimeksi:
Huomenta, kirjoitan ekaa kertaa tänne ja surullisella mielellä. Tänään pitäisi olla päivä 6+2 ja tein digitestin viikkonäytöllä eikä se näyttänyt 3+ vaan 2-3. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että alkio on kuollut? 😔 Kyseessä on pakastealkion siirto. "Virallinen" eli klinikalta saatu testipäivä oli 12.12 (ylempi kuva) ja 15.12 viiva oli jo vahvistunut paljon (alempi kuva). Onko enää mitään toivoa? 😓 Takana jo yksi keskenmeno viime kesältä. Aika varhaisultraan klinikalle saatiin aika vasta 9.1. Viimeksi varhaisultrassa todettiin just kuolleeksi.

Voi huolta ja harmia. ❤️ Kieltämättä 6+2 on sellainen rv jossa varmasti olisi uskonut näkevänsä 3+ tuloksen. Mutta tosiasiahan on se, että ei nuo digitestit ihan labratasoisen tarkkoja ole. Etenkin just 2-3 / 3+ -tuloksen saaminen voi olla ihan tuuripeliä samoilla hcg-arvoilla (ja normaalit hcg-tasot vaihtelevat tosi paljon.) Tässä viestissä taulukko, joka kuvaa tota ilmiötä.
Viesti ketjussa 'Elokuisten plussatestien kuvia' https://forum.vau.fi/threads/elokuisten-plussatestien-kuvia.1607397/post-4690511

Saatko avattua tota digitestiä ja laitettua kuvaa sen sisältä löytyvistä viivoista? Harmillisen pitkälle menee toi teidän saama vu-aika.

Ja nyt huomasinkin että olit @Hanna_ kysellyt myös hcg-mittauksista. Neuvolan kautta sain ruinattua lähetteen, mut kerran kävin myös Puhdin kautta omaan piikkiin. Puhdin kautta maksoi muistaakseni 58 e ja tulokset tuli varmaan jossain 5 tunnissa.

Sain avattua ja tältä näytti. Mitenköhän tuota vois tulkita? 🤔

Sain avattua sen linkin 👍

No ainakin sen verran voi sanoa että tosi tummat viivat näyttää olevan. 🤞 Voi olla että toisella digitestillä tulisikin jo se 3+, jos esim kesken päivän yrittäisit saada muutamien tuntien pidätyksen kohtuullisilla juomisilla. 🤔

Sain avattua ja tältä näytti. Mitenköhän tuota vois tulkita? 🤔

Sain avattua sen linkin 👍
Mun mielestä avattuna näyttää oikein hyvältä! Tasapaksut viivat!🌈 Ihme et se antoi noista viivoista sulle vain 2-3. Mut tosiaan voi olla viallisia kappaleita, ei ole eka kerta kun joku on mennyt paniikkiin digitestin tuloksista, voimia! ❤️ Toi Hcg-mittaus, oli se sitten vaikka omasta pussista, saattais kyllä varmasti rauhoittaa mieltä.

@Hanna_ Tässä vielä aiemmin tähän ketjuuni laittamani kuvat mun digitestin liuskoista.
Ylempi on aiemmin tältä vuodelta (helmikuussa) ja sain siitä 3+ tuloksen 4+6, vauvalla oli trisomia-13.
Alempi testi on tästä nykyisestä raskaudesta myös 4+6 ja tulokseksi tuli 2-3.
Kuitenkin ihan samanlaiset viivat molemmissa testeissä. Itsellä silti huomattavasti positiivisempi fiilis nykyisestä raskaudesta.

Liitteet

• IMG_20231218_091834.jpg
    IMG_20231218_091834.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 35
Voisin kyllä tehdä uuden testin 👍 vai olisiko parempi varata yksityiselle ultra? vai se hcg? vai nuo kaikki? Mää tuun hulluksi tästä huolesta! Edellinen keskenmeno kummittelee mielessä koko ajan ja joka toinen päivä oon ollu sata varma, että tääki on menny kesken ja tarkkailen jokaista tuntemusta ja oon ihan paniikissa sillon, kun ei oo mitään tuntemuksia.

Muokattu viimeksi:
Voisin kyllä tehdä uuden testin 👍 vai olisiko parempi varata yksityiselle ultra? vai se hcg? vai nuo kaikki? 😄 Mää tuun hulluksi tästä huolesta! Edellinen keskenmeno kummittelee mielessä koko ajan ja joka toinen päivä oon ollu sata varma, että tääki on menny kesken ja tarkkailen jokaista tuntemusta ja oon ihan paniikissa sillon, kun ei oo mitään tuntemuksia.

Ymmärrän sua niin hyvin. 😥❤️ Mä sinuna varmaan menisin tohon hcg-mittaukseen ja sen tuloksen pohjalta miettisin sit seuraavia siirtoja.

Löytyi kotoa yksi käyttämätön liuskatesti. Tein sen ja mielestäni siinä näkyy ihan hyvä viiva. Vai pitäskö olla vielä tummempi tässä vaihessa? Oon siis ihan noviisi näissä asioissa, vasta tänään rekisteröidyin ja tulin lukemaan muiden kokemuksista ja etsimään tietoa. Näkyisköhän ultrassa vielä mitään? Millä viikoilla olette käyneet varhaisultrassa.

Liitteet

• 20231227_092644.jpg
    20231227_092644.jpg
    276.5 KB · Katsottu: 21
Löytyi kotoa yksi käyttämätön liuskatesti. Tein sen ja mielestäni siinä näkyy ihan hyvä viiva. Vai pitäskö olla vielä tummempi tässä vaihessa? Oon siis ihan noviisi näissä asioissa, vasta tänään rekisteröidyin ja tulin lukemaan muiden kokemuksista ja etsimään tietoa. Näkyisköhän ultrassa vielä mitään? Millä viikoilla olette käyneet varhaisultrassa.
Näyttää juuri siltä miltä pitäisikin, en usko et tuota tummempaa viivaa saisikaan :Winking Face:🌈 Mä kävin varhaisultrassa viikko sitten jo 5+1, näkyi sikiöpussi, ruskuaispussi ja alkio. Sykettä ei edes koitettu etsiä, kun esikoisestakaan sitä ei ollut 5+5.
6+ viikoilla löytyy jo varmasti sykekin :thumbs-up:

Mää sain huomiselle varattua ultran, ehkä siitä sais jotain vastauksia. En pysty oottamaan kahtaa viikkoa vielä klinikan ultraa. Katon sen jälkeen sitä hcg-mittausta.

En tiiä miten kestän jos tääki menee kesken.. Tää on meidän toinen IVF. Hoidot ollu paljo rankempia ku luulin 😔

Mää sain huomiselle varattua ultran, ehkä siitä sais jotain vastauksia. En pysty oottamaan kahtaa viikkoa vielä klinikan ultraa. Katon sen jälkeen sitä hcg-mittausta.

En tiiä miten kestän jos tääki menee kesken.. Tää on meidän toinen IVF. Hoidot ollu paljo rankempia ku luulin 😔

Kovasti tsemppiä sinulle. ❤️ Tosi hyvä että pääset huomenna ultraan. Mun mielestä toi sun tekemä liuskatesti näyttää just siltä miltä noilla viikoilla kuuluukin. 🌈

Ensinnäkin, paljon tsemppiä ahdistavaan tilanteeseen. Pelkkä tulos 2-3 ois mustakin huolestuttava. Ei siis välttämättä mikään lopullinen tuomio, mutta itsekin noilla viikoilla siitä stressaisin.

MUTTA, musta tää tavallisen testin viiva on tosi hyvä, aivan riittävän hyvä sun viikoille, ja mulla tuli esikoisen raskaudessa 3+ ENNEN kuin sain tällaisia viivoja. Pidän siis peukkuja sille, että sulla ois ollut viallinen testi tai digitestit ei vain ”sovi” sulle. Muistan täältä palstalta yhden, joka ei koskaan saanut 3+ digitestiin ja yritti kyllä riittävän pitkään. Ihan terve vauva syntyi.

Ihanaa että pääset huomenna ultraan! Täällä sulle pitää varmasti monet sormia ristissä huomista varten. ❤️

Ensinnäkin, paljon tsemppiä ahdistavaan tilanteeseen. Pelkkä tulos 2-3 ois mustakin huolestuttava. Ei siis välttämättä mikään lopullinen tuomio, mutta itsekin noilla viikoilla siitä stressaisin.

MUTTA, musta tää tavallisen testin viiva on tosi hyvä, aivan riittävän hyvä sun viikoille, ja mulla tuli esikoisen raskaudessa 3+ ENNEN kuin sain tällaisia viivoja. Pidän siis peukkuja sille, että sulla ois ollut viallinen testi tai digitestit ei vain ”sovi” sulle. Muistan täältä palstalta yhden, joka ei koskaan saanut 3+ digitestiin ja yritti kyllä riittävän pitkään. Ihan terve vauva syntyi.

Ihanaa että pääset huomenna ultraan! Täällä sulle pitää varmasti monet sormia ristissä huomista varten. ❤️

Mä en saanut esikoisesta koskaan 3+ digiin, en kyllä muista milloin testasin. Olisi kuitenkin pitänyt jo näkyä. Ja siis terve, täysiaikainen vauva hän oli (syntyi 40+0 painaen melkein 4.5kg 😅).

Sen jälkeen olen todennut että oon yhden testin testaaja 🙈 ei sovi mulle, liian stressaavaa. Toki ymmärrän jos taustalla varhainen menetys ja kokemusta asiasta.

Tein uuden testin ja nyt se sitten näyttää 3+ 😭😭😭 Ihan hirveen epäluotettavia testejä! Yöllä pidätin 4,5 tuntia ja nyt illalla 4 tuntia ja molemmilla kerroilla yritin olla juomatta. Avaan kohta vielä tuon ja katon miltä näyttää viivat. Mutta ei oo kyllä näihin luottaminen, hermoromahduksen vaan saa!

Liitteet

• 20231227_202243.jpg
    20231227_202243.jpg
    556.7 KB · Katsottu: 16
Takaisin