Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenta, kirjoitan ekaa kertaa tänne ja surullisella mielellä. Tänään pitäisi olla päivä 6+2 ja tein digitestin viikkonäytöllä eikä se näyttänyt 3+ vaan 2-3. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että alkio on kuollut?Kyseessä on pakastealkion siirto. "Virallinen" eli klinikalta saatu testipäivä oli 12.12 (ylempi kuva) ja 15.12 viiva oli jo vahvistunut paljon (alempi kuva). Onko enää mitään toivoa?
Takana jo yksi keskenmeno viime kesältä. Aika varhaisultraan klinikalle saatiin aika vasta 9.1. Viimeksi varhaisultrassa todettiin just kuolleeksi.
Sain avattua ja tältä näytti. Mitenköhän tuota vois tulkita?
Sain avattua sen linkin![]()
Mun mielestä avattuna näyttää oikein hyvältä! Tasapaksut viivat!Sain avattua ja tältä näytti. Mitenköhän tuota vois tulkita?
Sain avattua sen linkin![]()
Voisin kyllä tehdä uuden testinvai olisiko parempi varata yksityiselle ultra? vai se hcg? vai nuo kaikki?
Mää tuun hulluksi tästä huolesta! Edellinen keskenmeno kummittelee mielessä koko ajan ja joka toinen päivä oon ollu sata varma, että tääki on menny kesken ja tarkkailen jokaista tuntemusta ja oon ihan paniikissa sillon, kun ei oo mitään tuntemuksia.
Näyttää juuri siltä miltä pitäisikin, en usko et tuota tummempaa viivaa saisikaanLöytyi kotoa yksi käyttämätön liuskatesti. Tein sen ja mielestäni siinä näkyy ihan hyvä viiva. Vai pitäskö olla vielä tummempi tässä vaihessa? Oon siis ihan noviisi näissä asioissa, vasta tänään rekisteröidyin ja tulin lukemaan muiden kokemuksista ja etsimään tietoa. Näkyisköhän ultrassa vielä mitään? Millä viikoilla olette käyneet varhaisultrassa.

Mää sain huomiselle varattua ultran, ehkä siitä sais jotain vastauksia. En pysty oottamaan kahtaa viikkoa vielä klinikan ultraa. Katon sen jälkeen sitä hcg-mittausta.
En tiiä miten kestän jos tääki menee kesken.. Tää on meidän toinen IVF. Hoidot ollu paljo rankempia ku luulin![]()
Ensinnäkin, paljon tsemppiä ahdistavaan tilanteeseen. Pelkkä tulos 2-3 ois mustakin huolestuttava. Ei siis välttämättä mikään lopullinen tuomio, mutta itsekin noilla viikoilla siitä stressaisin.Löytyi kotoa yksi käyttämätön liuskatesti. Tein sen ja mielestäni siinä näkyy ihan hyvä viiva. Vai pitäskö olla vielä tummempi tässä vaihessa? Oon siis ihan noviisi näissä asioissa, vasta tänään rekisteröidyin ja tulin lukemaan muiden kokemuksista ja etsimään tietoa. Näkyisköhän ultrassa vielä mitään? Millä viikoilla olette käyneet varhaisultrassa.
Ensinnäkin, paljon tsemppiä ahdistavaan tilanteeseen. Pelkkä tulos 2-3 ois mustakin huolestuttava. Ei siis välttämättä mikään lopullinen tuomio, mutta itsekin noilla viikoilla siitä stressaisin.
MUTTA, musta tää tavallisen testin viiva on tosi hyvä, aivan riittävän hyvä sun viikoille, ja mulla tuli esikoisen raskaudessa 3+ ENNEN kuin sain tällaisia viivoja. Pidän siis peukkuja sille, että sulla ois ollut viallinen testi tai digitestit ei vain ”sovi” sulle. Muistan täältä palstalta yhden, joka ei koskaan saanut 3+ digitestiin ja yritti kyllä riittävän pitkään. Ihan terve vauva syntyi.
Ihanaa että pääset huomenna ultraan! Täällä sulle pitää varmasti monet sormia ristissä huomista varten.![]()
No tämä just! Ihan niinkuin nuo munkin viivat, joista toisesta tuli 3+ ja toisesta 2-3 vaikka olivat ihan saman vahvuiset! Ihan arpapeliäTässä vielä avattu testi. Näyttää ihan samalta ku aiempikin. Pitäs saada rahat takas näistä!