Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvin on tummunut parissa päivässäView attachment 128664
Laskennallisesti olisi 4+1 ja 4+3, mut veikkaan et on vaan pari päivää aiemmin ollut ovulaatio!
Nää on otettu 5min jälkeen. Vertailen vielä kun on kunnolla kuivunut![]()
Hieno tummuminen!Laskennallisesti olisi 4+1 ja 4+3, mut veikkaan et on vaan pari päivää aiemmin ollut ovulaatio!
Nää on otettu 5min jälkeen. Vertailen vielä kun on kunnolla kuivunut![]()

@cheeräiti on tummunut kyllä!@Toiveikas 24 kyllä mäkin näen haamuviivan, toivotaan että vahvistuu
Mulla tänään polin määräämä digi näytti odotetusti "raskaana"vitsit ärsytti vain kun ensin muistin ostaneeni viikkodigin, mutta sit palas mieleen että olin niin pessimisti kaupassa, että otin halvimman
pitää ostaa kyllä viikkodigejä vielä ja/tai ruinata neuvolasta verikoeseuranta. Aion liittyä supertestaajien joukkoon ja jatkaa myös liuskoja joka 2. pv kunnes on ihan paksu viiva
![]()
Joo sama suunnitelma on kyllä, toivotaan että hyvällä suostuvat! Onneks sä saitToivottavasti saat ruinattua verikoeseurantaa, mulle aluksi nihkeiltiin mut löin sit kkm-korttia pöytään niin pitkään että suostuivat. Ja siis en kyllä yhtään heille valehdellut kun sanoin että pelottaa ja huolettaa niin ettei meinaa tulla normaalista elämästä mitään.![]()
Feel you.Joo sama suunnitelma on kyllä, toivotaan että hyvällä suostuvat! Onneks sä saitJoka kerta ku tätä raskautta miettii niin eka ajatus on vaan että tuskin on edennyt normaalisti
![]()

Mä veikkaan kaksosiaView attachment 128720
Tänään menkoista laskettu vasta 4+5, mutta testien mukaan varmaan jo 5+1. Vahva veikkaus että ovulaatio oli noin 3 päivää aiemmin kuin laskennallinen!
Tai sitten kaksosetultra vasta ensi vuonna
tähän taitaa jäädä mun testit, yks jäi käyttämättä
JEE niin parasta et säkin täällä, nyt vaan toivotaan että viivat vahvistuuTulen tänne jo keräämään viestejä, niin jos tästä alkuraskaudesta selvitään, ei tarvitse sitten niin kauheasti nähdä vaivaa että pääsisi salaiselle puolelle
Testit eilen ja tänään. Vahvistuneet, mutta vähän myöhäinen kiinnittyminen vissiin ollut kyseessä. Tänään joko dpo 14 tai 15, ovis on tikutettu ja lämpöjä seurailtu, joten ei voi oikein tuosta heittää.
View attachment 128723
Luulen kyllä että on dpo 14, koska ovulaatiotesti oli plussa 1.12. vasta iltapäivästä klo 17, joten tuskin ovulaatio samana päivänä vielä tapahtui. 3.12. puuttuu lämpöjen mittaus joten siksi jäänyt tällä tavoin vähän epäselväksi tarkka oviksen ajankohta![]()
Wow! Siinä on kauniit testit. Kaksoset?View attachment 128720
Tänään menkoista laskettu vasta 4+5, mutta testien mukaan varmaan jo 5+1. Vahva veikkaus että ovulaatio oli noin 3 päivää aiemmin kuin laskennallinen!
Tai sitten kaksosetultra vasta ensi vuonna
tähän taitaa jäädä mun testit, yks jäi käyttämättä
Ja huomasin just että oon merkannut noi kaikki testit marraskuulleIte aloin aamulla melkeen itkemään kun sain päähäni että mun testit ei oo vahvistuneet ja olin jo varaamassa aikaa hCG-verikokeeseen... Näitä kun kattoo kuivana nii kyl sen vahvistumisen huomaaView attachment 128725